Siis oon 05 tyttö ja meiän kouluun tuli tänä vuonna uus poika joka on mua vuoden nuorempi. Joskus ehkä puolvuotta sitten se kysy multa ig directis et alax ja kaikkee tälläst, sillon en tienny yhtää kuka se on ja miltä se näyttää joten vastasin vaan jotain en. Se kysy mun snäppii ja annoin sen sille. Ollaan snäppäilty jonku aikaa ja meillä on ollu pari kertaa streakitki mut ei olla juteltu sillee kunnolla. Rupesin sit seuraa sitä igseessä ja nii tiiän miltä se näyttää mut en tunne sitä kunnolla.Se on aika lyhyt verrattuna muhun nii en tiiä sovittaisko yhteen tai et tykkääkse musta enää. Ja tänään koulussa oltiin 5-6lk hämähäkkikeinuissa mun kavereitten kaa ja hän ja hänen kaverit oli siinä viereisessä keinussa. Välillä se ehkä tuijotti mua ku kiljuin vähä ku mulle annettii niin kovat vauhdit:D mitä pitäis tehä?
Ihastunut tyttö
2
202
Vastaukset
Jos kerran tykkäät hänestä, voisit kenties kysyä, onko hän vielä ihastunut sinuun.
Ja mainitsemasi pituuseron ei pitäisi olla ongelma. Ei parien tarvitse olla saman pituisia, eikä nykyään kukaan täysissä järjissään oleva ajattele, että pojan täytyy olla pitempi.
Toivottavasti juttu päättyy onnellisesti. :)
Tulethan tännekin kertomaan, miten tilanne edistyy?- Neuvojaasiallaaina
Sinun ei kannata rasittaa itseäsi millään seurustelu asioilla olet vielä liian nuori sellaiseen. Keskity koulunkäynti opiskeluun jotta tulet menestymään elämässäsi jottet saa pyllypiiskaa. Tässä vaiheessa sinun kannattaa mennä turvallisesti hiekkalaatikolle leikkimään. Sitten kun matematiikan opiskelussasi tulee trigonometriset funktiot aiheeksi olet kasvanut enemmän ja voit harkita varovaista kontaktin ottamista naapurin penttiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288