Ihastunut tyttö

Ihastunut05

Siis oon 05 tyttö ja meiän kouluun tuli tänä vuonna uus poika joka on mua vuoden nuorempi. Joskus ehkä puolvuotta sitten se kysy multa ig directis et alax ja kaikkee tälläst, sillon en tienny yhtää kuka se on ja miltä se näyttää joten vastasin vaan jotain en. Se kysy mun snäppii ja annoin sen sille. Ollaan snäppäilty jonku aikaa ja meillä on ollu pari kertaa streakitki mut ei olla juteltu sillee kunnolla. Rupesin sit seuraa sitä igseessä ja nii tiiän miltä se näyttää mut en tunne sitä kunnolla.Se on aika lyhyt verrattuna muhun nii en tiiä sovittaisko yhteen tai et tykkääkse musta enää. Ja tänään koulussa oltiin 5-6lk hämähäkkikeinuissa mun kavereitten kaa ja hän ja hänen kaverit oli siinä viereisessä keinussa. Välillä se ehkä tuijotti mua ku kiljuin vähä ku mulle annettii niin kovat vauhdit:D mitä pitäis tehä?

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kerran tykkäät hänestä, voisit kenties kysyä, onko hän vielä ihastunut sinuun.
      Ja mainitsemasi pituuseron ei pitäisi olla ongelma. Ei parien tarvitse olla saman pituisia, eikä nykyään kukaan täysissä järjissään oleva ajattele, että pojan täytyy olla pitempi.

Toivottavasti juttu päättyy onnellisesti. :)
      Tulethan tännekin kertomaan, miten tilanne edistyy?

• Neuvojaasiallaaina

Sinun ei kannata rasittaa itseäsi millään seurustelu asioilla olet vielä liian nuori sellaiseen. Keskity koulunkäynti opiskeluun jotta tulet menestymään elämässäsi jottet saa pyllypiiskaa. Tässä vaiheessa sinun kannattaa mennä turvallisesti hiekkalaatikolle leikkimään. Sitten kun matematiikan opiskelussasi tulee trigonometriset funktiot aiheeksi olet kasvanut enemmän ja voit harkita varovaista kontaktin ottamista naapurin penttiisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3498
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      84
      3286
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      52
      2798
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      54
      2618
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      90
      2431
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      34
      1483
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1259
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1228
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      340
      1088
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      983
    Aihe