Siis oon 05 tyttö ja meiän kouluun tuli tänä vuonna uus poika joka on mua vuoden nuorempi. Joskus ehkä puolvuotta sitten se kysy multa ig directis et alax ja kaikkee tälläst, sillon en tienny yhtää kuka se on ja miltä se näyttää joten vastasin vaan jotain en. Se kysy mun snäppii ja annoin sen sille. Ollaan snäppäilty jonku aikaa ja meillä on ollu pari kertaa streakitki mut ei olla juteltu sillee kunnolla. Rupesin sit seuraa sitä igseessä ja nii tiiän miltä se näyttää mut en tunne sitä kunnolla.Se on aika lyhyt verrattuna muhun nii en tiiä sovittaisko yhteen tai et tykkääkse musta enää. Ja tänään koulussa oltiin 5-6lk hämähäkkikeinuissa mun kavereitten kaa ja hän ja hänen kaverit oli siinä viereisessä keinussa. Välillä se ehkä tuijotti mua ku kiljuin vähä ku mulle annettii niin kovat vauhdit:D mitä pitäis tehä?
Ihastunut tyttö
2
192
Vastaukset
Jos kerran tykkäät hänestä, voisit kenties kysyä, onko hän vielä ihastunut sinuun.
Ja mainitsemasi pituuseron ei pitäisi olla ongelma. Ei parien tarvitse olla saman pituisia, eikä nykyään kukaan täysissä järjissään oleva ajattele, että pojan täytyy olla pitempi.
Toivottavasti juttu päättyy onnellisesti. :)
Tulethan tännekin kertomaan, miten tilanne edistyy?- Neuvojaasiallaaina
Sinun ei kannata rasittaa itseäsi millään seurustelu asioilla olet vielä liian nuori sellaiseen. Keskity koulunkäynti opiskeluun jotta tulet menestymään elämässäsi jottet saa pyllypiiskaa. Tässä vaiheessa sinun kannattaa mennä turvallisesti hiekkalaatikolle leikkimään. Sitten kun matematiikan opiskelussasi tulee trigonometriset funktiot aiheeksi olet kasvanut enemmän ja voit harkita varovaista kontaktin ottamista naapurin penttiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943