Kuten otsikossa lukee, niin voi kysyä mitä vain päässäsi liikkuu. Se on eri asia että saako jokainen kysymys kunnon vastauksen
Kysyä voi 16-vuotiaalta pojalta
6
299
Vastaukset
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
Miksi koit merkittäväksi kertoa etukäteen juuri iän ja sukupuolen?- Kekboy
Mielestäni kysymyksiin vastaaminen on hyvää ajanvietettä.
Uskoisin että jos mä en ois laittanut ikää ja sukupuolta, ihmiset olisivat kumminkin ruvenneet kyselemään niistä.
- kalevi13v
Olen 13v ja kaverin kaa ollaan kimpassa runkattu pari kertaa ja nyt kaveri on kysellyt et saisiko se imee mun munaa, mitä vastaisin.
Ollaan molemmat 13v.- Kekboy
Ime tottakai, kokemus sekin.
- kalevi13v
Kekboy kirjoitti:
Ime tottakai, kokemus sekin.
Kiitos Kekboy, se todellakin tuntui hyvältä. Jospa sit huomenna kokeilisi itse sitä samaa.
- Kekboy
Minä ainakin vastasin omalle poikakaverilleni että ime vaan. Hyvältähän se tuntui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758