Lihava nainen kuvaa itseään,arkeaan ja onkin yht`äkkiä arvostettu taiteilija,myös lähinnä siksi että on opiskellut valokuvausta ja on IHAN OIKEA TAITEILIJA eikä siis ole mikään harrastelija.
Siis lihava nainen kuvaa itseään ja arkeaan on pitänyt näyttelyitä ympäri maailmaa!
Siis sairasta! Aivan sairasta!
Kyllä maailman on kyettävä yhä näyttämään lihaville halveksuntansa.
Valokuvataiteilija Iiu Susiraja
11
4039
Vastaukset
Monet kuvista ihan hyviä. Kertovia ja puhuttelevia. Ei sellaisia ole helppo ottaa.
https://www.youtube.com/watch?v=wiNeuhiXXao- Anonyymi
Ohan tuo naamaltaan hyvinkin nätti. Mukavaa olisi nähdä hänet 40-50 kiloa laihempana
- Anonyymi
Kyllä ihmiset on idioottejamikäli tällaisesta tykkää. Kaikki tuet pois taiteelta mikäli tuota paskaakin voi taiteeksi kutsua.
- Anonyymi
Ugly architecture & ugly art = modern woke+cancel culture.
- Anonyymi
ansaitsisi usan taidelämän lisäksi myös kotosuomen bisnesfinlandin palkinnon koska on kuluttanut kymmenenkertaiset kalorit kauppiaiden hyväksi näpsii isoja värillisiä valokuvia ja niitä viedään edes takaisin kupla muovissa ja siis pöhinää paljon ja ehkä niitä ostaa joku laiha rikas nainen usassa joka ei osaa syödä liikaa
- Anonyymi
Siis mielestäsi pitäisi halveksia ihmisiä jotka ovat lihavia? On siinäkin ajatus ihmisellä.
Lihavuuteen on monia syitä , siis ei pitäisi lähteä arvostelemaan kenenkään kehon kokoa , koska ei tunne syitä miksi tämä toinen .
Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan, ja älykkyys ei mitenkään ole poissa ihmiseltä jolla on painoa enemmän kun mitä tilastot kertoo.
Annetaan kaikkien olla sitä mitä ovat, ja ollaan itsekkin omien puutteittemme kanssa sinut oman itsensä kanssa.- Anonyymi
Aaah, on siis tosi hyvännäköinen!
- Anonyymi
Ja nyt koko New York vajoaa kuulemma maan alle.
- Anonyymi
"Lihavuuteen on monia syitä."
Aha.
Itse olen valinnut sen että syön paljon hyvää ruokaa joka on joidenkin mielestä lihottavaa ja epäterveellistä.
En halua liikkua kun on kipuja tai ei jaksa lähteä mihinkään.
Perussyy lihavuuteen on välinpitämättömyys ja laiskuus ja mukavuudenhalu.
Osa vetoaa lääkkeisiin tai sairauteen mutta osalle ne ovat tekosyitä ettei tarvitse kantaa itse vastuuta itsestään.
Oman lihavuuteni taustalle olen minä itse. - Anonyymi
Minusta aloittaja osoittaa todella epäkypsää ajattelua! Sivistys on siitä kaukana.
- Anonyymi
Taiteilijan julkaisema materiaali on todella rumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483