Canon EOS 650

ilon_huuto

8

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78928498

11€ vanha malli kun taivas.

• Canonisti_____minäkin

Kyllä, mutta kuitenkin jo EOS, eli Canonin nykyiset objektiivit käyvät. Jos haluaa kokeilla filmiä, niin tuossa on runko digijärjestelmän rinnalle. Uskoisin hinnan nousevan muutamaan kymppiin.

• Canonisti_____minäkin kirjoitti:

Kyllä, mutta kuitenkin jo EOS, eli Canonin nykyiset objektiivit käyvät. Jos haluaa kokeilla filmiä, niin tuossa on runko digijärjestelmän rinnalle. Uskoisin hinnan nousevan muutamaan kymppiin.

Tuo on aika kehittynyt noiksi alkukauden EOS kameroiksi. Moni oli täysautomaatteja ja herkkyyskin tuli DX-koodilla, joten silläkään ei voinut korjailla valotusta.

• 48648654
        Canonisti_____minäkin kirjoitti:

650d on lähes sama kamera kuin 550d-700d. Kaikissa on sama kovasti kohiseva huonodynamiikkainen sensori, suttu low pass filtterillä.

Eroina noissa luultavasti 700d:ssä on muutama tarkennuspiste enemmän ja ohjelmoituna joku ominaisuus mitä ei olla raaskittu esim. 600d:hen vielä laittaa.

Kuinkahan pitkään ne vielä meinaa käyttää tuota suttu 18mpx sensoria?

Paras teko mitä ikinä tein, oli että myin kaikki canonini pois ja aloin käyttämään nikonia. Se tarkennuksen toimivuus, kuvien terävyys ja kuvien dynamiikka ja muutenkin käyttömukavuus. Ei tarvinnut haaveilla canonilla sellaisesta.

• Kodachrome25

Käytä 25 ASAn filmiä, niin ei kohise.

• Kodachrome25 kirjoitti:

Käytä 25 ASAn filmiä, niin ei kohise.

Kodachromea ei ole saanut aikoihin.

• ilon_huuto
        okaro kirjoitti:

Tuo on aika kehittynyt noiksi alkukauden EOS kameroiksi. Moni oli täysautomaatteja ja herkkyyskin tuli DX-koodilla, joten silläkään ei voinut korjailla valotusta.

Tuossa filmi-650:ssa on valotuksenkorjausmahdollisuus, oliko peräti -5 - 5 EV.
        Eka tutkimalla vaikutti kamera hankalalta mutta oikeasti on hyvin kätevä säädöiltään.

• ilon_huuto

No niin halvalla meni, ensimmäiselle huutajalle, hintaan 10,10 €.
      Kiitoksia mielenkiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2427
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1412
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe