Tiedän että kaikki haluavat vttuilla
Mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. Vasta 2kk tapailtu. Irakissa hänen perhe asuu kuulemma rauhallisella alueella. En ole kyllä sinne menossa.
Hän asui ekat 20v irakissa ja 10vuotta euroopassa. Hän on ihana... vei mun sydämen mutta koitan silti järjellä ajatella. Hänen mielestään on normaalia että nainen käy töissä ja naureskeli mun kysymyksille näistä. :D
En mä tiedä. Onko kokemuksia?
En oo koskaan kokenut mitään sellaista kenenkään kanssa.
Irakin kurdin tapailu
4
500
Vastaukset
- ProKurdi
Kurdit on ehkä parhaita. Kurdin kanssa yhteistä taivalta jo kymmenen vuotta. Aina se suomijurtin voittaa....
- kerronn
Riippuu miehestä, aika monet joille ei riittäisi Miss Maailmakaan. Mutta riippuu ihmisestä, osa pelaa ja nauraa ja tekee pilaa aivan kaikesta kaiken aikaa. Kaverit kaikki kaikessa ja menevät usein suhteen/perheen edelle, etenkin noilla jotka tulevat ystävien kanssa pakolaisiksi muihin maihin. Kurdistaniin ei kannata lähteä matkalle vaikka olisi kuinka ihastunut, siellä on ankeaa, epävakaata ja kaiken lisäksi päivittäin autopommeja. Epähygienistakin lienee ainakin jos ruokaa tehdään vielä kylissä maassa kuten kuvissa. Jos katsoo AlJazeeraa siinä näytetään jatkuvasti autopommi uutisia, ei siis mikään "kiva matkakohde". Osa kurdinaisista käyttää huivia kurdistanissa etenkin vanhemmat naiset, mutta monet nuoret eivät enää käytä ja kouluttautuvat. Naiset liikkuvat usein omissa naisporukoissaan ja miehet omissaan. Kulttuuri on silti yhä rajoittava, tosin sotilaina saavat naisetkin toimia. Joillain on vanhahtavia ajatuksia ja joillain ei. Monet alkavat juhlia ja juoda Suomessa. Monet mustasukkaisia vaikka itse pettävät
- kerronn
Riippuu miehestä, aika monet joille ei riittäisi Miss Maailmakaan. Mutta riippuu ihmisestä, osa pelaa ja nauraa ja tekee pilaa aivan kaikesta kaiken aikaa. Kaverit kaikki kaikessa ja menevät usein suhteen/perheen edelle, etenkin noilla jotka tulevat ystävien kanssa pakolaisiksi muihin maihin. Kurdistaniin ei kannata lähteä matkalle vaikka olisi kuinka ihastunut, siellä on ankeaa, epävakaata ja kaiken lisäksi päivittäin autopommeja. Epähygienistakin lienee ainakin jos ruokaa tehdään vielä kylissä maassa kuten kuvissa. Jos katsoo AlJazeeraa siinä näytetään jatkuvasti autopommi uutisia, ei siis mikään "kiva matkakohde". Osa kurdinaisista käyttää huivia kurdistanissa etenkin vanhemmat naiset, mutta monet nuoret eivät enää käytä ja kouluttautuvat. Naiset liikkuvat usein omissa naisporukoissaan ja miehet omissaan. Kulttuuri on silti yhä rajoittava, tosin sotilaina saavat naisetkin toimia. Joillain on vanhahtavia ajatuksia ja joillain ei. Monet alkavat juhlia ja juoda Suomessa. Monet mustasukkaisia vaikka itse pettävät
- paraskatsoakatumatta
Pysyhän kaukana oman etusi vuoksi,Ensin palvotaan maatakin jalkojesi alla mutta kyllä se luonteensa näyttää ajan kuluessa.Valehtelioita viimeisen päälle eivät osaa totta puhuakkaan,Olet kohta naimisissa se on selvää ne pojat osaa temppunsa,Tyhmemmmät lähtee mukaan ne on ammattilaisia jos ei yksi mene lankaan niin toinen menee ,niillä useita kierroksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418