Gynekomastia vie elämänhalun

hinkkihessu

Hei..

Olen 28v ja koko ikäni kärsinyt näistä vitun paska rinnoista. Laihdutuskaan ei auta yhtään mitään. Olen 183cm ja 110kg, mutta kun laihdutin 89kg ei tilanne ollut yhtään sen parempi, päinvastoin törötti vaan entistä selkeämmin esille. Todella hienoa että mies pystyy imemään omaa nänniään ja nännit laajenee lämpötilan mukaan ihan saatanan isoiksi. Useamman sentin halkaisija nännissä pahimillaan ja kylmällä ne taas on ihan normaalit pikkunännit. Rakastin lapsena uimista ja sukeltamista, mutta enää en mene ikinä rannoille, enkä varsinkaan ikinä uimahalliin. Olen luonnostani ihan vahva ja raamikas, nostan toista sataa kiloa ja minulla on leveät hartiat ja lihaksikkaat kädet ja jalat. Sitten kun ottaa paidan pois, tai on liaan kireä paita, niin näky on kerrassaan hirveä. Ei kiinnosta enää kuntoilla, tai mennä takaisin salille kun ei nuo hinkit katoa mihinkään, vaikka mitä tekisi, korostuu vaan enemmän mitä enemmän muualta laihtuu. Tekisi mieli suoraan sanottua kuollakkin välillä, tai jättää noi hinkit jonkun giljotiin väliin. Kehtaa edes ikinä mennä muiden kanssa saunaan, tai kuumalla sanotaan ota paita pois ja rusketu edes vähän, no en todellakaan ota että ihmiset voivat hykerellä ja nauraa toiselle. Eikä naiset suo että mies saa olla ilman paitaa eillei ole joku vitun adonis. Se on kyllä selvää että rumaan ihmiseen suhtaudutaan väliinpitämättömästi ja pilkkaavasti oli kyse sitten ihan työpaikasta/työhaastattelusta/ihmissuhteista ym, silmälle helpot ihmiset pääsevät aina helpommin ja saavat enemmän arvostusta. Nyt en jaksa enää ja luovutan ellen saa mitään apua.

Onko julkisella puolella mitään mahdollisuutta saada apua, eihän tämä itse operaatio ole kovinkaan vaivalloinen? Ei ole mitään muuta pakokeinoa. Puukolla rauhaset ja muut paskat pois ja letkulla rasvat pois ja se on siinä? En pysty enää kärsimään sitä mitä on nuoruudesta jäljellä ettei voi tuntea itseään mieheksi ja nauttia asioista jotka on monille itsestäänselviä. Saati rakkauselämä..,Olen ihan vitun masentunut ja anteeksi huono kielenkäyttöni.

2

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinkkihessu

Pääsin julkisenpuolen kautta tayssin leikkausjonoon :) olen niin onnellinen, kirurgi sanoi että saan litteän rintakehän ja pitäisi nyt lihaskin alkaa erottumaan. Viimeisen käynnin aikana päätetään mennäänkö kainalon kautta letkulla sisään, vai tehdäänkö kiristys, nännin siirto ja kaikki. Luultavasti perusteellinen remontti. Ensi kesänä kuljen ensimäistä kertaa elämässäni ilman paitaa. Luojan kiitos!

• Upea juttu, siis et pääsit leikkausjonoon! Tsemppiä leikkaukseen ja toipumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      100
      5415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3623
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3225
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2526
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      258
      1572
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1314
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1243
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      146
      1172
    Aihe