Gynekomastia vie elämänhalun

hinkkihessu

Hei..

Olen 28v ja koko ikäni kärsinyt näistä vitun paska rinnoista. Laihdutuskaan ei auta yhtään mitään. Olen 183cm ja 110kg, mutta kun laihdutin 89kg ei tilanne ollut yhtään sen parempi, päinvastoin törötti vaan entistä selkeämmin esille. Todella hienoa että mies pystyy imemään omaa nänniään ja nännit laajenee lämpötilan mukaan ihan saatanan isoiksi. Useamman sentin halkaisija nännissä pahimillaan ja kylmällä ne taas on ihan normaalit pikkunännit. Rakastin lapsena uimista ja sukeltamista, mutta enää en mene ikinä rannoille, enkä varsinkaan ikinä uimahalliin. Olen luonnostani ihan vahva ja raamikas, nostan toista sataa kiloa ja minulla on leveät hartiat ja lihaksikkaat kädet ja jalat. Sitten kun ottaa paidan pois, tai on liaan kireä paita, niin näky on kerrassaan hirveä. Ei kiinnosta enää kuntoilla, tai mennä takaisin salille kun ei nuo hinkit katoa mihinkään, vaikka mitä tekisi, korostuu vaan enemmän mitä enemmän muualta laihtuu. Tekisi mieli suoraan sanottua kuollakkin välillä, tai jättää noi hinkit jonkun giljotiin väliin. Kehtaa edes ikinä mennä muiden kanssa saunaan, tai kuumalla sanotaan ota paita pois ja rusketu edes vähän, no en todellakaan ota että ihmiset voivat hykerellä ja nauraa toiselle. Eikä naiset suo että mies saa olla ilman paitaa eillei ole joku vitun adonis. Se on kyllä selvää että rumaan ihmiseen suhtaudutaan väliinpitämättömästi ja pilkkaavasti oli kyse sitten ihan työpaikasta/työhaastattelusta/ihmissuhteista ym, silmälle helpot ihmiset pääsevät aina helpommin ja saavat enemmän arvostusta. Nyt en jaksa enää ja luovutan ellen saa mitään apua.

Onko julkisella puolella mitään mahdollisuutta saada apua, eihän tämä itse operaatio ole kovinkaan vaivalloinen? Ei ole mitään muuta pakokeinoa. Puukolla rauhaset ja muut paskat pois ja letkulla rasvat pois ja se on siinä? En pysty enää kärsimään sitä mitä on nuoruudesta jäljellä ettei voi tuntea itseään mieheksi ja nauttia asioista jotka on monille itsestäänselviä. Saati rakkauselämä..,Olen ihan vitun masentunut ja anteeksi huono kielenkäyttöni.

2

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinkkihessu

      Pääsin julkisenpuolen kautta tayssin leikkausjonoon :) olen niin onnellinen, kirurgi sanoi että saan litteän rintakehän ja pitäisi nyt lihaskin alkaa erottumaan. Viimeisen käynnin aikana päätetään mennäänkö kainalon kautta letkulla sisään, vai tehdäänkö kiristys, nännin siirto ja kaikki. Luultavasti perusteellinen remontti. Ensi kesänä kuljen ensimäistä kertaa elämässäni ilman paitaa. Luojan kiitos!

    • Upea juttu, siis et pääsit leikkausjonoon! Tsemppiä leikkaukseen ja toipumiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe