Niin kysyisin kokemuksia hotelli Helioksesta Can Pastillan alueella,onko sellainen paikka johon kannattaa majoittua,kuvista päätellen ei aivan murju
Hotelli Helios
4
566
Vastaukset
Olen asunut pari kertaa Helioksen rannanpuoleisessa hotellissa (silloin nimeltään Brasilia) ja alue on mukavan rauhallinen .Itse menisin kyllä Heliokseenkin. Heliokselta löytyy Web-kamerakin .
- mellorca
Jos joku niin ainakin don luis tietää mallorcan jutut joten kannattaa varmaankin varata,olen joskus ollut terrenon alueella ja nyt voisin mennä nostalgiamielellä katselemaan miltä mallorca nyt näyttää
- Helioshotel
Suosittelen...tuttujani asunut siinä muutamat kerrat...Helioksesta löytyy myös apartamentoksia jos sellainen kiinnostaa enempi kuin hotellihuone.
- Huevoscongastaas
Ihan ok. Marraskuussa tuli käytyä, palmanlahti aika autio ja tyhjä, hyvin vähän ravintoloita auki, yöt julmetun kylmiä 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449001
- 785522
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383994- 533394
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273175- 422306
- 341962
- 2101758