Niin kysyisin kokemuksia hotelli Helioksesta Can Pastillan alueella,onko sellainen paikka johon kannattaa majoittua,kuvista päätellen ei aivan murju
Hotelli Helios
4
567
Vastaukset
Olen asunut pari kertaa Helioksen rannanpuoleisessa hotellissa (silloin nimeltään Brasilia) ja alue on mukavan rauhallinen .Itse menisin kyllä Heliokseenkin. Heliokselta löytyy Web-kamerakin .
- mellorca
Jos joku niin ainakin don luis tietää mallorcan jutut joten kannattaa varmaankin varata,olen joskus ollut terrenon alueella ja nyt voisin mennä nostalgiamielellä katselemaan miltä mallorca nyt näyttää
- Helioshotel
Suosittelen...tuttujani asunut siinä muutamat kerrat...Helioksesta löytyy myös apartamentoksia jos sellainen kiinnostaa enempi kuin hotellihuone.
- Huevoscongastaas
Ihan ok. Marraskuussa tuli käytyä, palmanlahti aika autio ja tyhjä, hyvin vähän ravintoloita auki, yöt julmetun kylmiä 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812