Niin kysyisin kokemuksia hotelli Helioksesta Can Pastillan alueella,onko sellainen paikka johon kannattaa majoittua,kuvista päätellen ei aivan murju
Hotelli Helios
4
619
Vastaukset
Olen asunut pari kertaa Helioksen rannanpuoleisessa hotellissa (silloin nimeltään Brasilia) ja alue on mukavan rauhallinen .Itse menisin kyllä Heliokseenkin. Heliokselta löytyy Web-kamerakin .
- mellorca
Jos joku niin ainakin don luis tietää mallorcan jutut joten kannattaa varmaankin varata,olen joskus ollut terrenon alueella ja nyt voisin mennä nostalgiamielellä katselemaan miltä mallorca nyt näyttää
- Helioshotel
Suosittelen...tuttujani asunut siinä muutamat kerrat...Helioksesta löytyy myös apartamentoksia jos sellainen kiinnostaa enempi kuin hotellihuone.
- Huevoscongastaas
Ihan ok. Marraskuussa tuli käytyä, palmanlahti aika autio ja tyhjä, hyvin vähän ravintoloita auki, yöt julmetun kylmiä 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063