Kun minä siirsin minun ps4:sta siihen käynnistyksen jälkeen tuli vakava virhe ja kaikki pelini sisältö oli poistunut. Voiko niitä saada enää takaisin
Vakava virhe
5
3495
Vastaukset
- werkku1
Mihinköhän siirsit. Jos pelit olivat Storesta hankittu, ne löytyy aina latauslistalta.
Jos et ole siirtänyt pelien tallennuksia Plussan pilvitallennukseen, tai muistitikulle, eikä ne enää valikon kautta löydy, ne on jo haihtunu ku pieru saharaan.- Anonyymi
Kiitti oon ladannut mun kaikki pelit melkein ja kaikki levyt tallella😆Muuta onko esimerkiksi Fortnitessa mun loccer poistunut?. Kiitos paljon!👌👍
- Anonyymi
MITEN PÄÄSEE TAAS SISÄLLE PLEIKARIIN KU MÄ EN PÄÄSE KU SIIN LUKEE VAKAVA VIRHE
- Anonyymi
Suck a niggas dick
- Anonyymi
Siirsitkö konsolia sen käynnissä ollessa niin kovakouraisesti että kiintolevy hajosi? Sulle ei kyllä pidä antaa tiiliskiveä monimutkaisempaa pelivälinettä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446