Kun minä siirsin minun ps4:sta siihen käynnistyksen jälkeen tuli vakava virhe ja kaikki pelini sisältö oli poistunut. Voiko niitä saada enää takaisin
Vastaukset 4
- werkku1
Mihinköhän siirsit. Jos pelit olivat Storesta hankittu, ne löytyy aina latauslistalta.
Jos et ole siirtänyt pelien tallennuksia Plussan pilvitallennukseen, tai muistitikulle, eikä ne enää valikon kautta löydy, ne on jo haihtunu ku pieru saharaan.- Anonyymi
Kiitti oon ladannut mun kaikki pelit melkein ja kaikki levyt tallella😆Muuta onko esimerkiksi Fortnitessa mun loccer poistunut?. Kiitos paljon!👌👍
- Anonyymi
MITEN PÄÄSEE TAAS SISÄLLE PLEIKARIIN KU MÄ EN PÄÄSE KU SIIN LUKEE VAKAVA VIRHE
- Anonyymi
Siirsitkö konsolia sen käynnissä ollessa niin kovakouraisesti että kiintolevy hajosi? Sulle ei kyllä pidä antaa tiiliskiveä monimutkaisempaa pelivälinettä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411957Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511