Siitä tule kuin harmeja ,, yövalvomista- ajamista satoja kilometrejä
rahanmenoa - mustasukkaisuutta -riitoja
Tanssiharrastajat ovat niin vaihtelunhaluisia, että et ehdi kissaa sanoa -kun edellisiltainen kumppani on jo toisen kainalossa -kun se tanssii niiiiin ihqusti JUURI NE lajit mitkä on parhaimpia!!!.
,,kunnnes löytyy VIELÄ parempi- ja tämäkin jätetään
40-50vee naiset/miehet on kuin teinejä ,,eikä estä sormukset eikä vihkivalat ,,
Kannattaa ottaa täysin tanssitaidoton puoliso -ja sitä EI kannata viedä tanssikursseille!
Nimimerkillä pitäkää tunkkinne tanssilavanne prkl!!!
Älkää ihastuko/rakastuko tanssiharrastajaan
63
2108
Vastaukset
- annakaikkienkukkienkukki
Kaikki muu paitsi tanssiminen on oikeastaan turhaa. On tullut "petettyä" ja ei ne vihkisormuksetkaan ole aina haitanneet. Minusta miehenä tanssi , tunne ja ilo on niitä elämäni kantavia voimia joita ilman en voisi elää.
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii ja ja tanssijengi hyörii, kannattaa hakea uusia tanssityttöjä.
- Anonyymi
Onneksi kukaan nainen ei tiedä, että minulla on miljoonien omaisuus ja mökki ulkomailla etelässä. dt
- hantterman
Tanssi Daamit on vapaata riistaa metsästäjälle on se vaan niin ighlua
- Eitoistakertaa
Minulta on joskus "viety" nainen kun vein sen tansseihin. Iskivät kiinni kuin sika limppuun.
- jäitähousuihin
,,jos joku on helposti "vietävissä" niin sellaisen perään ei kannata surra
Joillekin menee mahtavan hyvä tanssiflaksi päähän ,, -- siitä satttaa sitten seurata myös krapula kun tansin huuma haihtuu,,
Suurin osa elämästä kuitenkin vietetetään tanssilavojen ulkopuolella ,,voi olla että ihan yksin -kun ei näitä tanssipörrääjiä arkena näy,, ja voi olla ettei näy enää ikinä -ovat jo uuden uhrin kimpussa seuraavana tanssi-iltana. - Nainenvaihtuueiongelmaa
Eipä sitä surtukaan. Taisi olla itselläkin jo uutta " putkessa" samana iltana.
- Anonyymi
Moni nainen pummaa kyydin ja jättää sitten kuskin seisomaan ja karkaa rentuja hakemaan.
- Anonyymi
Nainenvaihtuueiongelmaa kirjoitti:
Eipä sitä surtukaan. Taisi olla itselläkin jo uutta " putkessa" samana iltana.
Naisia tulee ja menee hyvä niin. Lavalta sitä ei löydy, muutama mamunainen on ollut parasta lavalla. dt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni nainen pummaa kyydin ja jättää sitten kuskin seisomaan ja karkaa rentuja hakemaan.
Joo tämä on hyvin tavallista! On yleinen tapaus se nainen joka on niiiin kaveri kun on tulossa hyvät tanssit jossain ja tarvitsee kyytiä. Koskaan ei tule sitä kertaa että tämä nainen olisi menossa ja kysyisi tätä ns kaveria mukaan kun on auto ja kyyti valmiina.
Kuka tunnistaa tällaisen kyytiä pummaavan naisen?
- saippuaista
Polyamoristien temmellyskenttä.
- ihimetelläpittää
Polyamoristisia ja niin saatan sukurunttasia homoja - olihan se happohyökkäys siellä Bolsoiteatterissaki melkosta farssi gangsterismia.
- vaihtelu-virkistää
Hyvällä tanssitaidolla ja puhumisella saa sieltä kyllä naisia mukaan myös jatkoille. Naiset kyllä ymmärtävät hyvän päälle. Ja mitä pahaa siinä on. Elämästä täytyy nauttia.
- vaihteluerottaa
,,eikai tuossa mitään pahaa ole, jos on vapaa sinkku ,,muttakun kaikki eivät ole
,,jos varattu käy usei"jatkoilla" -seurauksena voi hyvinkin olla hajonnut perhe kaikkine murheineen vuosiksi eteenpäin ,, liian iso hinta lyhytaikaisesta "elämän nauttimisesta" - sivustaseurannut
Selitäpä tämä hajonneen perheen lapselle - ja tule sitten tänne hehkuttelemaan "elämän nauttimisesta "
Pettäminen voi olla syy tai seuraus jostain ,, mutta edesvastuutonta se on aina - etenkin jos on pieniä lapsia . - yönsyliin123
sivustaseurannut kirjoitti:
Selitäpä tämä hajonneen perheen lapselle - ja tule sitten tänne hehkuttelemaan "elämän nauttimisesta "
Pettäminen voi olla syy tai seuraus jostain ,, mutta edesvastuutonta se on aina - etenkin jos on pieniä lapsia .Höh , eihän pettämiset ole perheessä keskulteltavia asioita. Täysin turhaa kertoa aviosiipalle että elämää on kodin ulkopuolellakin.
Kaiken voi vielä kertoa "parhain päin". - rahakopitääyhdessä
Vähän sääliksi käy näitä aviovaimoja, eikö siellä kotona läheisyyttä saa?
- EIRiitäTanssitaito
Ne naiset jotka pelkkään tanssitaitoon tyytyy ei ole sydämellä mukana, hetken ilo vain. Itselleni se ei riitä, kemiat, tunne, huumori, elämän ilo ja arvostaminen on ehdottomat kriteerit. Tanssi on nautinto mutta ei sillä vielä minua mukaan saa. Hauskaa voin tanssi-illan pitää ja kun viimeinen valssi on tanssittiin niin sanon,heippa.
- metsästäjä1234
rahakopitääyhdessä kirjoitti:
Kyllä se omaisuuskin pitää yhdessä .Jos on maatiloja ,kaupunkiosakkeita, kesämökkejä,metsäpalstoja, firmojen osakkeita, ym. niin ei tiedä mistäpäästä pitäs ryhtyä jakamaan. Sitten vielä yhteiset ystävät. Saahan sitä läheisyyttä kotonakin mutta mies on luotu metsästämään.
- Autoasuntomökki
Mulla on oma asunto, kesämökki ja autokin löytyy.
Saa soittaa jo vaikka heti - sijoitusmielessä
Autoasuntomökki kirjoitti:
Saa soittaa jo vaikka hetiMulla on oma arvoasunto, merkkiauto ja fyrkkaa sijoitettuna, elikkä ei tarvitse soittaa sulle. Voin soittaa vaikka pikkusen köyhemmällekkin miehelle jos hänessä vetoa löytyy ja jos hän puhelinnumeronsa itse antaa.
Voin siis vaikka sijoittaa arvomieheen. Toi vika oli kyllä vitsi. En koskaan kerro omaisuudestani mitään. Sanon että asun vuokralla ja auto on velkana jos joku kysyy ;)). - stayup-nainen
Autoasuntomökki kirjoitti:
Saa soittaa jo vaikka hetiMulla ei omaisuutta ole, mutta olen aika hyvä pyörittämään miehiä sormeni ympärillä, kun löytyy muita keinoja. Myös tanssiminen on hauskaa.
- uskollinenkin
metsästäjä1234 kirjoitti:
Kyllä se omaisuuskin pitää yhdessä .Jos on maatiloja ,kaupunkiosakkeita, kesämökkejä,metsäpalstoja, firmojen osakkeita, ym. niin ei tiedä mistäpäästä pitäs ryhtyä jakamaan. Sitten vielä yhteiset ystävät. Saahan sitä läheisyyttä kotonakin mutta mies on luotu metsästämään.
Niin kun pitäisi olla KAIKKI samalla kertaa - omaisuuden lisäksi sinkun vapaus,,ja sen lisäksi statuksen vuoksi vakituinen puoliso
,,kun mistään ei voi luopua - ennemmin vaikka puukottaaa parhainta ystäväänsä selkään
,,sitähän se pettäminen on
Vaikka monelle vaan jännää sutinaa ja leikkiä .. jotkut jopa kehuvat sillä ! - Metsästäjä12345
Ehei , kyllä paukkuja jää vaimollekin
- Metsienmieskin
Metsästäjä12345 kirjoitti:
Ehei , kyllä paukkuja jää vaimollekin
Metsästäjä luuletvaan vaimosi on jakorasia etsii kokoajan lokiinsa uutta töpseliä
- tulevaisuudessaero
rahakopitääyhdessä kirjoitti:
Kotona ei tule kehumisia, pelkkää moitetta vaan. Tanssi on minulle ilmareikä, missä usein kehutaan tanssitaitoani ja kauneuttani. Siten taas kestän arjen ja odotan seuraavan viikonloppun tansseja.
- eiköniin
tulevaisuudessaero kirjoitti:
Kotona ei tule kehumisia, pelkkää moitetta vaan. Tanssi on minulle ilmareikä, missä usein kehutaan tanssitaitoani ja kauneuttani. Siten taas kestän arjen ja odotan seuraavan viikonloppun tansseja.
.... ja tansseista voit löytää uuden ....
- koettujanähty
tulevaisuudessaero kirjoitti:
Niinpä --tansseissa kaikki ovat vapaa-ajan vietossa -kaikki ovat pukeutuneet siististi ja naiset laittautuneet nätiksi .
Romanttinen musiikki soi - ja ollaan lähekkäin -ihan päinvastoin kuin arkena
Kotona vain tylsiä velvollisuuksia ja hapan puoliso ,, josta tulee yhä katkerampi mitä enemmän toinen viihtyy tansseissa - viikonloppuyöt menee ehkä melkein aamuun asti.
Kenen syy ??-- eivoitietää -mutta se kotiin jäävä puoliso on kuitenkin itse valittu aikanaan
Sitä kohtaan voisi olla reilu ja erota ihan sopimalla -jos ei enää viihdytä keskenään.
Tanssipaikoille ehtii ja pääsee kyllä -mutta sitä puolisoa ei ihanheti uutta löydä,,
,,ja jos löytyykin niin hyvin äkkiä se menee samanlaiseksi
,,jos tanssi on puolisoa tärkeämpi -niin ei ole paljon vaihtoehtoja. - miljoonatansseihin
Minäkin olen päättänyt, että hassaan miljoonaomaisuuden tansseihin heti, kun pääsen sellaiseen käsiksi
- annakaikkienkuk
uskollinenkin kirjoitti:
Niin kun pitäisi olla KAIKKI samalla kertaa - omaisuuden lisäksi sinkun vapaus,,ja sen lisäksi statuksen vuoksi vakituinen puoliso
,,kun mistään ei voi luopua - ennemmin vaikka puukottaaa parhainta ystäväänsä selkään
Vaikka monelle vaan jännää sutinaa ja leikkiä .. jotkut jopa kehuvat sillä !Voihan se tietysti herättää vähän kateuttakin, mutta toki pitää ottaa huomioon kaikki kanssaihmiset. Jakaa iloa ja ymmärrystä ystäviä kohtaan , nauttie tietysti itsekin kun kerranhan täällä vain eletään.
Elämässä pitää kuitenkin sillälailla osata luovia ettei asetu milläänlailla syyttely linjalle, - kulkurintie
uskollinenkin kirjoitti:
Vaikka monelle vaan jännää sutinaa ja leikkiä .. jotkut jopa kehuvat sillä !Oikeastaan jos moraali käsitys jätetään sivuun, monellakin kun on vanhoillinen kasvatus josta moraali kumpuaa ja myös sivusta seuraajien kateus niin en minä näe siinä mitään pahaa jos mies välillä "pettää"
- seksiiiiN
Näkyyhän siellä ihan kunnon parejakin. Vuodesta toiseen yhdessä. Tanssivat joskus erillään, joskus yhdessä.
Ei tanssipaikat ole yksin parinvaihtopaikkoja. Tutustu joskus deittipalstoihin niin löydät sieltä ihan samanlaista hengailua. Työpaikolillakin näkee salasuhteita .... siis missä tahansa voi iskeä.
Jotkut vaihtavat paria tiuhaan jotkut eivät koskaan ja onhan siinä välissäkin joku parinvaihtaja joka vaihtaa vain pari kertaa.
Aloittaja voi löytää mistä tahansa huo ra muijan ;)) ei siihen tanssilavaa tarvita.
Aloittajajalla lisäksi ehkä pikkuisen huono maku ;)). - Vibratoor
Tanssiharrastajan paras olotila - Tango Ei mitään
https://www.youtube.com/watch?v=oFhlW0i2lro
Syksy luo kuuman tanssin .... tunkit lavalle ;)- venetsialaisetkutsuu
Kiitos nauruista....päivän paras :)
- Tanssit_80-luvulla
Olen ihastunut tanssin harrastajaan. Vanhin lapsi on nyt 28v.
Käymme edelleen tansseissa, joskus yhdessä, joskus erikseen.- petettytanssija
Olen eronnut tanssin harrastajasta (juuri näistä edellämainituista syistä)
Löysi tansseista paremman - (useaankin kertaan)
Vanhin lapsi on 22v
Käyn edelleen tansseissa -niinkuin exäkin
Tanssiharrastaajaa en ihan heti harkitse elämänkumppaniksi enää - muut saavat niin tehdä- minä en.
Tanssin varjolla voi tehdä niin paljon muutakin - ja tehdäänkin.
Uskollisuus on itselle tärkein - jos ei sitä ole niin ei voi olla mitään muutakaan . - maaaaaliii
Tapasin ja menin naimisiin penkkiurheilijan kanssa. Petti minua usein ja lopuksihan erottiin. Huono harrastus seurata urheilua.
- kokemustaontästakin
maaaaaliii kirjoitti:
Tapasin ja menin naimisiin penkkiurheilijan kanssa. Petti minua usein ja lopuksihan erottiin. Huono harrastus seurata urheilua.
Pikkuisen eri juttu penkkiurheilu -kuin aktiivinen tanssiharrastus
Siinä ollaan vastakkaisen sukupuolen kanssa lähikontaktissa , ja vietetään laatuaikaa kodin ulkopuolella musiikin soidessa taustalla ja tanssin viedessä arjen huolet ,,
Kiusaukset ja mahdollisuudet pettää on todella suuret -jos vertaa yksin kotisohvalla jalkapallon katsomiseen
Vähänniinkuin pikkujoulut jokavikko - tai ehkä useamman kerran viikossa -yömyöhään menee ja jatkoille ----ehkä
.. kaikki eivät tietenkään petä ,mutta tilaisuus tekee varkaan - se pätee tähänkin
Tuskin löytyy mntaakaan harrastusta joissa tämä vaara ei ole näin ilmeinen ,,
Jokainen kai tuota on nähnyt - tai kokenut - turha sitä oon kaunistella
Vaikkei se harrastuksen vika ole tietenkään -,vaan ihmisluonteen ,, - Liipolat
maaaaaliii kirjoitti:
Lävistn rukkast
- yöhöntummuvaan
Vaimo lähti matkoille. Otin tanssipaketin ja treffasin tanssidaamin. Yritän kuitenkin olla viileä kuin viilipytty......
- kysyyy
Mikä on tanssipaketti?
- paketti12345
Tanssipakettiin kuuluu majoitus . pääsylippu. meno ja tulokyyti tanssipaikalle ellei majoitus tanssipaikan välittömässä läheisyydessä.
Näitä soisi enemmän , siis kaikki yhdellä maksulla ja illan ohjelma sillä selvä.
- KylläpäsRakastun
Mä halun löytää just tansseista sen oikean naisen. Muttä täytyy myös sanoo että pettymyksiäkin on tullut vastaan, kun ihailemalla naisella on jostain syystä joku laiska mies, joka ei tykkää/jaksa tanssia. Saanko mäkin sit paremmin tanssinaisen, jos itse lopetan lavoilla käynnin ja rupeen käymään baareissa!!!??? On mulla kyllä lavoilla käydessäni ollut 4 parisuhdetta takana tansseista löytämän naisen kanssa. Tuntuu väärältä se kun tanssimiehelle pitäis kuulua tanssinainen ja MIKS TE NAISET RAKASTUTTE MIELUMMIN BAAREISSA KÄYVÄÄN SPURGUUN, KUN TANSSIMIEHEEN!!!!!!!!???????
- Haaveetkaatui
Tanssimiehellä ei tunnu löytyvän sitä rauhaa suhteen kehittämiselle. Raittius ihailtavaa!
- ehkänäinpäin
Haaveetkaatui kirjoitti:
Tanssimiehellä ei tunnu löytyvän sitä rauhaa suhteen kehittämiselle. Raittius ihailtavaa!
Ei ole ehkä ongelmia alkoholin kanssa - mutta addiktion kohteena onkiin tanssi -joka vie kaiken vapaa-ajan.
Ei malta pysähtyä yhden ihmisen kohdalle ,, kun naisia on lavoilla pilvin pimein ,, - EIRiitä
Kyllä sitä mielellään tanssimieheen rakastuis, mutta kun ei riitä pelkkä tanssi, pitää olla kemiaa ja paljon muuta.
- nautittavaa
Yksi tärkeä asia parisuhteessa on yhteinen harrastus. Minulla se on tanssiminen ja entisellä miehelläni telkan ja tietokoneen katselu. Löysin tansseista aivan ihanan miehen 4 v. sitten. Menimme kesällä naimisiin ja elämä tuntuu ihanalta kaikilla osa-alueilla.
- jokailtaerinainen
Ei meitä tanssimiehiä saa naimisiin, meillä on naisia pitkin ja poikin suomenmaata.
- osui_ja_uppos
just näin 😄
- Muistelmia
Kävin aikanaan 3-4 krt/viikko tanssimassa. Välillä kun seurustelin, niin joskus yksin, toisinaan kaksin. Ns. tanssituttuja oli tietty paljon. Silloin tällöin kävi niin, että joku tanssituttu saapui parketille baarien kautta ja kummasti ilmaantui halua jatkoille, kyytiin tai samaan autoon. Muutaman ryypyn jälkeen naiset halusivat kiertää tangoa tanssiessa yhden sijasta molemmat jalat ympärille. Ihan mukavia muistoja tietty, mutta näin ukkomiehenä en tanssi enää kuin vaimon kanssa. Firman pikkujouluissakaan en viitsi tanssia, vain syön ja hörppään olutta. Pikkujouluissakin aikanaan oli kiusallista, kun asiallisen viileät naiset sitten juovuspäissään saivat kaikenlaista päähänsä.
- inesss
Niin, naiset ovat niin hirmuisen tasa-arvoisia, että selvinpäin ollaan niiiin siveää ja kun saa vinaa niin homma muuttuu täysin. Jotenkin miehet ovat rehellisempiä kun uskaltavat haluta selvinpäinkin.
- Si-si-siveätä
2-3 annosta naiselle, niin tanssi vielä sujuu!
- Ilo-ilman-viinaa-on-t
Si-si-siveätä kirjoitti:
2-3 annosta naiselle, niin tanssi vielä sujuu!
Usealta naiselta sujuu tanssi jopa paremmin parin paukun jälkeen. Myös miehiltä. Olen itse hyvä tanssija enkä ota alkoholia, mutta olen tehnyt tämän huomion. Juttukin luistaa heidän kanssa paremmin. Minua se ei haittaa yhtään vaikka hieman ottavatkin. Pääasia, että on mukavaa.
- VITTUMITÄPELLEJÄ
LUKEEKO KUKAAN OIKEASTI TÄTÄ PASKAA
- erkkiesmerkki
Joo lukee, tämä on just sitä oikeaa mielipidettä tunteista , ihmisluonteesta , sattumista ja yleensä elämästä jota ilman ei voisi elää
- Evp-kunnossa
V*****mitäpellejä: ainakin me kaksi luemme. Meillä on siis jotain yhteistä. Oletko mahdollisesti sinkku? Voisimme tavata. Tykkäätkö uniformuista? 185cm/78 kg tarjolla...
- makkaratanssi
Tanssia on tutkittu. Se todettiin olevan seksin esileikki luonteeltaan ja sisällöltään.
- tanssintaika
Aijaa ja minäkun luulin, että tanssi on kuivarakastelua. Tai ainakin se siltä joskus näyttää, kun katsoo hinkkaus tangoa tai rumban ketkuttelua.
- tanssikemiaa
tanssintaika kirjoitti:
Aijaa ja minäkun luulin, että tanssi on kuivarakastelua. Tai ainakin se siltä joskus näyttää, kun katsoo hinkkaus tangoa tai rumban ketkuttelua.
Eipä tuo kuivalta näytä ....
https://www.youtube.com/watch?v=ErvxciUHqW0
Foksikin sujuu sylissä
https://www.youtube.com/watch?v=alKwJOMJefM - kesämuistq
Lökakuun ilmat oli niissä karkeloissa
- Anonyymi
Tanssinaiset haluaa varattuja jotka ei jää roikkumaan. Minä pysyn edelleen alle 40v sinkuissa, ihan vaan tanssin ei ole montaa hyvää naista tullout vastaan 24 vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708