Ovatko kasvattajat vain rahan perään

minelan

rahastavatko kasvattajat pennun ostajia. Jokunen harva saattaa niin tehdäkin, mutta suurin osa kasvattajista ajattele vain pennun parasta, mutta ostajat mieltävät osin, että kasvatajasta tulee vihollinen, heti kun ovat saaneet kaunopuheillaan ostettua pennun, mutta kasvattajalllankin sitä koirasilmää, eikä hän kaikille myy pntujana.. Väitän, että kasvattajallalekin on kova paikka, LUOVVUTTAA, pennun uudelle omistajalle, vieraalle ihmisele rakkaan pentunsa.MINÄ AINAKIN OLEN ANTANUT PENTUJANI YSTÄVILLENI..,joille koira on kaikkikaikessa, mutta en ole myynyt pentujani hmisille, joita en ensivaikutelman mukaan pidä SOPIVINA PENNUN OSTAJILTA.
VOI MINULLA OLISI MUUTAMA KIERTOMUS, ITSEÄNI HUIJAAMALLA ON MINULTA YRITETTY OSTAA PENTU. Eräs pentujeni omistaja mm. kertoi, että muuan metsästäjä oli pyytänyt tätä pentujn isän omistajan valehtelemaan minulle, että pentu tulee koti-ja kaverikoiraksi. Mutta pentujen isän omistaja ei suostunut tähän, vaan kertoi rehellisesti minulle, että nin oli käynyt.
Pennun teettämiseen tarvitaan ainakin silmätarkastus, melusti myös selkäkuvaukset, polvet ja tietysti yleiskunto. PENTUJEN LÄÄKÄRIN TODISTUKSET , MATOLÄÄKKEET,SIRUTUS, ASTUTUSMAKSUT UROKSEN OMISTAJALLE JA SE LOPUTON VASTUU PENNUISTA, JA NIIN TIETYSTI REKISTERÖINIMASUT, ei ole kovin raharikaista touhua tuo kasvattaminenkaan, kun siihen lasketaanmukaan vielä pakollinen loma 3--4 viikkoon.

16

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOUHOLIINI

      No, kaikki eivät taatusti ole. Koiramaailma vaan vie koirahulluja mukaansa. Siinä ei lasketa euroja. Minä en olle koskan laskenut euroja, mitä koiriin menee, eikä ole ollut tarvettakaan, niin kauan, kun rahat riittää. Mutta sen voin sanoa, että rahaa menee paljon,Mutta olen lapseton leski, joten ei tarvitse miettiä joka senttiäkään.

    • Kukatrollaa

      Onneksi olkoon. Ainakin kuusi seitsemästä vastauksesta omia sepustuksiasi. Kuinka viitsit? No viitsithän sinä.

      • TOUHOLINI

        nm. kukatrolaa

        SINÄ


    • minelan

      Olen kirjoitanut täällä kahdella nimimerkillä MILELAN yleensä, kun puhutaan kääpiökoirista nimimerkillä TOUHUOLIINI, jokainen joka tätä palstaa seuraa,tietää että oikea nimeni on Peippola,ja minulla ei ole mitåån salattavaa näissä koiratouhuisani. Vai oletko itse niin päätäsi sairas, että kuvittelet mudenkin olevan yhtä sairaaloinen, kun olet itse. Sinä taidat olla tosi valehtelija luonnostaan, kun pystyt kirjoittaamaanEt kirjoita muuta täydellisiä valheita ihmisistä, joita et edes tunne.

      • Mitähoriseehän

        Kenen muiden? Täällä näytä olevan juuri muita kirjoittajia kuin sinä. Ja sitä teet tässäkin ketjussa muidenkin eestä.


      • 100Sata

        Peippola, Minelan, Touholiini ja eikö sitten muita löydy? Olen vakaasti kallistumassa siihen, että sinulla on vakava sivupersoonahäiriö (dissosiatiivinen identiteettihäiriö). Harva, siis todella harva, pystyy riitelemään keskustelupalstalla noinkin touhukkaasti itsensä kanssa kuin sinä pystyt. Mutta anna mennä täysillä jos saat siitä sielullesi helpotusta ja menneisyyden haamut pidettyä noin loitolla.


    • touholiini

      JA SINÄ

    • minelan

      jaita hattuun


      Tuolla kirjoituksellasi haluat kertoa, että on soveliasta rikkoa tekemäänsä sopimusta. Olen soittanut hänelle n. 4,2 VUODEN AIKANA, KYSYÄKSENI MITEN MERI VOI. Kerran h än vastasi ja olin kertonut hänelle, että haluaisin nähdä MERIN ja että minulla kauhea ikävä sitä, niin vastaukseksi sain, että vitut mä sun tunteistasi.
      Tänään sain kennelliitolta papereita, joista käy selvästi ilmi. että minua on huijattu Tästä ei voi päätellä vielä ennen raastuvan pätöstä,kumman koira Meri on. En nyt ala kertomaan yksityikohtia, ennen oikeudenkäyntiä.Tekisi mieli kertoa kertoa. mutta jääköön nyt tiedot oikeuden päätöksen jälkeiseen aikaan-

    • hmphhh

      Menikö tämä niin että sinä itse luovutit koiran toiselle ihmiselle kun et sitä jostain syystä enää voinut itse pitää?Sitten tulit katumapäälle?Koiran omistaja on kennelliiton papereissa nyt joku muu koska sinä itse sen luovutit?Ja vielä ilmaiseksi?Vai olenko jotain ymmärtämnyt väärin?Se että tämä uusi omistaja nyt käyttää koiraa näyttelyissä kertoo mielestäni vain sen että hän välittää koirasta (tuskin kukaan veisi näyttelyihin huonosti pidettyä koiraa,eihän se menestyisi).Eikä koira nyt niin paljoa näyttelyistä kärsi,jos se on konenut konkari voi jopa pitää niistä.Ja miksi nyt oikeudenkäynti?Tulitko siis katumapäälle ja haluatkin koiran itsellesi?Se että koira asuisi kerrostalossa jossa joku muu kuin omistaja sitä joutuisi ulkoiluttamaankin ei mielestäni ole koiralle paras ratkaisu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe