Ostin pari viikkoa sitten langattomat kuulokkeet, ja toimivat hyvin. Käytin kuulokkeita ensin Xperia M5 -puhelimella , sen jälkeen läppärillä. Nyt kuitenkin kun yritän yhdistää kuulokkeita puhelimeen, puhelin ei jostain syystä ollenkaan löydä niitä, vaikka ovat päällä ja on virtaa. onko tähän olemassa joku konsti miten sais toimimaan?
Sony ei löydä bluetooth kuulokkeita
2
4165
Vastaukset
- Napurin
Ekäpä napurilla on bluetooth pällä ja kuulokkeet ei näy siksi että ne automatisesti yhdisty napurin puhelimen.
- Sonyyn
Ostin JCB460BT kuulokkeet ja kysyin myyjältä toimivatko ne Sony Bravia TV:n kanssa. Sain vastauksen, että kyllä toimivat jos siinä TV:ssä on bluetooth yhteys. TV:ssäni on bluetooth yhteys, mutta nuo 4.0 bluetooth yhteydellä varustetut kuulokkeet eivät yhdisty TV:ni kanssa. Johtunee siitä, että Sony käyttää sellaista tekniikkaa jota muilla valmistajilla ei taida olla käytössään eivätkä myyjätkään (joihin olen yleensä luottanut) tunnu asiaa tiedostaneen. Sonynkäyttöoppaassa todetaan, että tuetut bluetooth profiilit ovat:
HID
HOGP
3DSP
SPP
muuta tekniikkaa käyttävät laitteet eivät tunnu yhdistyvän Sonyn TV:n bluetoothiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832