Taas hakee kirvesmiestä.Pitävät vaan koeajan ammattilaista.Oman auton käytöstä luvataan kilsat mutta ei sitten koskaan makseta.Ottavat opettajaksi ummikolle.4kk ja pihalle.siinäajassa ummikkokin osaa jo jotenkin hoitaa niitä maalaus ja hiontatöitä.Kiertäkää kaukaa koko pulju.
Vantti vantaan tilapalvelut Oy
4
1709
Vastaukset
- olinsiellä
taas näköjään ensi kesäksi hakee jotain jota voi kusettaa.älkää menkö tohon kusetuspuljuun
- Anonyymi
Vantille tuli uudet pomot siellä, jos naama ei miellytä annetaan kenkää. Kahden vuoden aikana nähnyt luvattomia varotuksen saaneita, irtisanomisia useita. Vanttiin kannattaa harkiten mennä täällä on alimmat alojen palkat muualta saa enemmän eikä tarvitse pienellä palkalla tehdä niska vääränä töitä.
- Anonyymi
Jep Jep. Itse ollut vantilla nyt jonkin aikaa ja en voi suositella, viestintä ei firmassa toimi ollenkaan. Eikä kyllä juuri mikään muukaan, plus esimies tasolla on jotenkin "normaalia" että kiusataan alempana olevia työntekijöitä jos naama ei miellytä, eikä siihen kuulemma voida puuttua koska he on esimiehiä...
- AnonyymiUUSI
Voin yhtyä tuohon kaikkeen ja lisäksi irtisanoivat laittomasti luottamusedustajan kuulopuheiden perusteella. Vantilla mättää vain yksi esimies, joka on nainen. Yrityksessä nepotismia harrastetaan ja pedataan omille sukulaisille ja aviomiehelle laittomasti pestiä yrityksessä. Vantissa on sen vuoksi alimmat palkat, koska yksi nainen määrää mitä maksetaan ja yrityksessä ei tunneta ansioituneesta menestyksestä henkilökohtaisen palkan nostoa pitkästä urasta. Täällä saat vain haukkuja palkaksi ja palveluohjaajat on käsketty lavastamaan vikoja ihmisistä että voidaan näyttää monon kuvaa kiitoksena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648