ollaan mun poikaystävän kanssa oltu jo pitkään ja aina ku oon ollu sen kanssa niillä ni se on sormittanu mua ja mä runkannu sitä, haluisin ottaa siltä suihin mut mua pelottaa milt se tuntuu. onko jollain kokemusta ??
tarviin nopeesti apua
3
229
Vastaukset
Voithan sinä kokeilla, ja lopettaa, jos et tykkääkään.
- ageshrfdtgf
No miltä se nyt tuntuis... naisesta ei juuri miltään. Joo, toki on kiva tuottaa toiselle nautintoa, mutta jos ihan fyysisiä tuntemuksia ajatellaan, niin eipä se paljon kummempaa ole kuin jos nuolisit ja imeskelisit omaa sormeasi. Paksuus ainakin toivottavasti on vähän eri, mutta muuten aika sama.
Mikä siinä pelottaa? - Lyllis
Onhan sitä kokemusta kkkk.. leuat saattaa väsyä, kun hampaa ei sais koskettaa ja se sakeen vastaanottaminen ? miten siihen oot varautunut.
Kyllä se siitä, kun teet yhteisymmärryksessä kaveris kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887