Taivas itkee tuhansin pisaroin

15

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oravanpyörästä

Surullinen oon kyllä :( kaikesta mutta sitten pääsee ainakin

• Pääsenkö koskaan? En tiedä, tuolla sisällä se vaan pyörii, on ensimmäinen ajatus aamulla, päivällä jotenkin menee, mutta illat,,, ne on niitä pahimpia.

• menettää

Parhaansa kun yrittää niin silti kaiken

• Kun saakin huomata, ettei kaikki ollutkaan niin kuin kertoi, ja kaukaa tuuli toi sen totuuden, ja se olikin karmea totuus.
        Olin kyllä epäillyt, mutta se vahvistus,,, se olikin karmeaa kuultavaa.

• olenpahoillanikaikest
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kun saakin huomata, ettei kaikki ollutkaan niin kuin kertoi, ja kaukaa tuuli toi sen totuuden, ja se olikin karmea totuus.
        Olin kyllä epäillyt, mutta se vahvistus,,, se olikin karmeaa kuultavaa.

Se on totta luulin vahvaksi ihmiseksi koska en tuntenut

• olenpahoillanikaikest kirjoitti:

Se on totta luulin vahvaksi ihmiseksi koska en tuntenut

Liian monta iskua "vyön alle", ei tahdo aina jaksaa.
        Jos olet Hän, tiesit ja tiedät aiemman elämäni miten se on kolhinut, ja se yksi kolhu lisää, se olisi ollut minun loppu jos en todellakaan olisi vahva ihminen.

• huhhuijaaah
        YksK-Nainen kirjoitti:

Liian monta iskua "vyön alle", ei tahdo aina jaksaa.
        Jos olet Hän, tiesit ja tiedät aiemman elämäni miten se on kolhinut, ja se yksi kolhu lisää, se olisi ollut minun loppu jos en todellakaan olisi vahva ihminen.

Vai haluuks et autetaan tekeen tästä julkinen lortto? Voidaan me se mainostaa koko kaupungille et se ukko pettää ja jakaa persettään.

• Kenestä Juhasta puhut? Kerro!

• huhhuijaah
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kenestä Juhasta puhut? Kerro!

Jakorasiasta. Paan mainoskampanjan pystyyn niin ukko ei kauaa salassa persettään jylpyttele akkoihin. Älä sä ala sen kaa. Se on jakari. Pettää akkojaan. Jokaista.

• huhhuijaaah
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kenestä Juhasta puhut? Kerro!

Vaihtaakin akkoja kui lapasta. Ei sillä oo yhtää pitkää pysyvää suhdetta.
        oli akka tai ei se on ettimäs uutta akkaa. Suhteit päällekäinki. Siit et uskollista tee. Tykkää huomiosta. Akkoja pitää olla sil kasapäin. Luuleks et oisit sellasen jakorasian kaa onnelinen????

• huhhuijaaah kirjoitti:

Vaihtaakin akkoja kui lapasta. Ei sillä oo yhtää pitkää pysyvää suhdetta.
        oli akka tai ei se on ettimäs uutta akkaa. Suhteit päällekäinki. Siit et uskollista tee. Tykkää huomiosta. Akkoja pitää olla sil kasapäin. Luuleks et oisit sellasen jakorasian kaa onnelinen????

Missähän päin tuo ihmemies mahtaa asustaa. Alkaa kuulostaa aika kornilta, mutta kerro edes ilmansuunta mistä tuo ihmemies löytyy.

• Sielläpä.sieltä
        YksK-Nainen kirjoitti:

Missähän päin tuo ihmemies mahtaa asustaa. Alkaa kuulostaa aika kornilta, mutta kerro edes ilmansuunta mistä tuo ihmemies löytyy.

Länsi-suomi

• Sielläpä.sieltä kirjoitti:

Länsi-suomi

Ei osunut., kuten jo epäilinkin.

• joku-Mm

Oliko tämä M-miehelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2670
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2308
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2112
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      25
      2009
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1698
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1232
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1229
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1080
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1055
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1032
    Aihe