Fetissit nuorilla

Addujöpö

Moi! Oon 16v poika ja kysyisin onks muilla pojilla/tytöillä mitään fetissejä? Mua kiihottaa verkkarit ja erityisesti tiukat adidas verkkarit tyttöjen pääl

74

8650

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikavaaann

      Mul toisin päin

    • Keijo_Keripukki

      Aivan fantastinen yhdistelmä.

    • ValkoistaFarkkuaMuijille

      Tiukat valkoset farkut. Uh

    • Sukkissääret

      Sukkahousut, polvisukat , hame

    • Isopeenis

      Mun fetissi on pieni pippeli

    • loudoitod

      Keltaiset kumihanskat.

    • Joel14

      Mua kiihottaa 12-13v. poikien tiukat farkut ja se kun niissä pullottaa niiden pippeli. Oon itse 14v. ja pidän tiukkoja farkkuja , vasemmassa lahkeessa pieni kohoutuma pippelistä. Tänään koulussa adin verkkarit hyvin pullotti.

    • Valli1999

      Tyttömäisesti pukeutuminen, lyhkänen mekko ja sopivan iloinen väri sukkiksissa. Oijooi! Ja vieläpä kun kehtaisi ulos vähän flirttailemaan aikuiselle ujolle ehkä jopa vammaiselle miehelle tai naiselle. Antaisin tehdä mitä vain - vielä sellainen perus hyssyttely olis kiihottavaa. Ja kehuminen "oi ku sulla ihana mekko jne... Kyllä on herättänyt halun oikeasti kokea!

    • skaterdude

      Aika monetkin asiat kiihottaa mut jos pitää valita niin varmaan sit laskettelu housut eniten.

      • skaterdude

        No ei oo toppahaalarista kokemuksia mut vois kuvitella että tuntuu samalta kun paksut lasketteluhousut ja laskettelutakki yhessä.


    • 16vLukio

      Tytöillä stringit(tai vaikka jotku muutki) näkyy leggingsien läpi. Ainoastaan siis hyväperseisillä

    • adduFani

      tiukat addut kiinnostaa, etenkin poikien päällä. Olis ihanaa saada nuoaren pojan addujen etumusta maistaa....

      • poikkelli

        niin olis


    • asdwfasd

      Tytöillä tissit, pojilla fetissit

    • Sporttipoika

      Adidaksen verkkarit on just se mitä tytöillä pitää olla.

    • Jokuvaan031

      Anna abreu adidaksen verkkarit jalassa ois silmänruokaa 😍😍😘

    • adidas

      No niitähän vois vaihtaa Adidas vaatteita

    • SeksikäsLeopardi

      Ittee se jos pojalla on tiukat housut, musta huppari, ja siisti, ja musta tukka, jika on sivuilta ajettu lyhyeiksi, ja keskeltä taas on vähän pidempi. Ja se et jos on iso penis, ja jos näkee et se penis seisoo. Ja ainakin myös se et jos on muutaman sentin pudempi, ja noin 2-3 vuot vanhemmista tykkään, ja noin 1-vuotta on alaikäraja keistä voi tykkää. En tyykkää laiheliineista, kuten vaik 55, vaa mun mielest paino sais olla ennemmin max 77. Ei muuten, sillä itse oon 168cm ja 68 tai 72 sitten nyt.

      • Vantaakorso

        Ok


    • höpön_pöpön_pöppöö

      tytöllä addut ja löysähkö college huppari tai adduje tilal sopivan lyhyt hame ja mustat suggahousut.

    • boy1234

      Tytöllä stringit tai ei mitään housujen alla niin että trikoot/kollarit/muut ohuet housut painuu peppuvakoon ja paljastaa pakaroiden muodon ja niiden liikkeen täydellisesti.

    • Muistakaatämä

      Tytön siro kaula ja leuka on jollakin tavalla aivan helvetin kiihottavaa.
      Ja tietysti legginssit jne.

      • mikäonfetissi

        ei ilmeisesti tajuta mikä on fetissi.
        ”tytön siro kaula ja leuka”: ei fetissi
        ”legginssit”: fetissi jos vaikka runkkaat niitten päälle


    • Haalarifani

      Jos joku haluaa jutella toppahaalareista ja verkkareista koko ikänsä tykänneen miehen kanssa, niin laittakaa vaikka kik nimimerkiksenne. :)

      Huom. vain laillista touhua, mutta toisaalta vaatteista puhumiselle ei ole ikärajaa. :D

    • Anonyymi

      Ite oon kans 16v. poika ja mulla on semmonen fetissi, että tykkään kun mun päällä istutaan ja maataan. Jotenkin tuntuu tosi hyvältä kun joku istuu tai makaa täydellä painolla mun selän/mahan/lantion/naaman tai oikeastaan minkä tahansa muun osan kuin jalkojen tai käsien päällä. Oli se sitten tyttö tai poika. Kuitenkin samaa ikäluokaa pitää olla. (jotain 12-19v.)

      Onko jollain muulla samanlaista?

      Usein pienenä ala-asteella menin maahan makaamaan ja sanoin jollekulle kaverille ,että "istu päälle" ja sit kun se istui niin se tunne oli aika helvetin ihana. Harmi että nykyään se on jo vähän vaikeampaa saada joku istumaan päälle, joten joutuu tyytymään fantasiointiin. Katon joskus youtubesta videotia missä jotkut nuoret istuvat toistensa päällä/sylissä ja kiihotun.

      • Itsellä on myös sama mieltymys, että tykkään kun päälläni istutaan. Toki siihen liittyy toinenkin fetissi, joka on urheiluvaatteet, eli verkkarit, collarit, urheilushortsit ja uikkarit. Nautin siitä kun kaverilla on jalassa jotkin noista em. jalassa ja leikkimielisessä painimatsissa hän selättää minut istumalla koko painollaan päälläni :D


      • Anonyymi
        adibas kirjoitti:

        Itsellä on myös sama mieltymys, että tykkään kun päälläni istutaan. Toki siihen liittyy toinenkin fetissi, joka on urheiluvaatteet, eli verkkarit, collarit, urheilushortsit ja uikkarit. Nautin siitä kun kaverilla on jalassa jotkin noista em. jalassa ja leikkimielisessä painimatsissa hän selättää minut istumalla koko painollaan päälläni :D

        Joo mulla kans sama et mieluiten verkkarit tai colleget jalassa joku istuu päälläni. Ihanaa!


      • Anonyymi

        Riippuu vähän kaveriesi luonteesta, mutta voithan aina yrittää härnätä tai haastaa niitä niin, että tulee painimatsi :D


    • Anonyymi

      Fetissit eivät johdu Adidas vaatteista vaan muistakin vaatteista. Eikä pelkästään verkkarit kiihota.

    • Anonyymi

      Naisten/tyttöjen korkokengät, Haluan myös itse käyttää korkokenkiä, kerran myös äiti pääsi näkemään kun runkkasin eteisen peilin edessä sen korkkarit jalassa kun se tuli odottamatta kotiin HÄPESIN, mutta se varmaan ymmärsi minua kun jälkeenpäin antoi ne korkkarit mulle. Kotona kyllä käytän jo äidinkin nähden niitä, se on luvannut minulle toisetkin ,minkälaiset vaan haluan.

    • Anonyymi

      Mulla on fetissi crossikypäriin ja toinen on lätkäkamppeet ja niiden hajut. Etenki toisten jäbien kampeet on kiimasii jostain syystä mut muuten oon kyl ihan hetero ja kiinnostunu muijist :)

      • Anonyymi

        sama tääl ja erityisesti pitäis päästä testaa maalivahin lätkäkamoi


    • Anonyymi

      Addun tiukat trikoot ja alla stringit. Aii että paras yhdistelmä. Näkispä vaan muillakin enemmän semmosii. Ite poika ja käytän stringei ja addu trikoita.

      • Anonyymi

        Joo näkispä. Mulla kans yleensä alla. Mitä stringei käytät?


    • Anonyymi

      Minulla on luultavasti sellainen kuin läskifetissi. Tykkään siis tytöistä, jotka ovat pyöreitä ja painavat ainakin vähän enemmän kuin normaalipainoiset. Tytöissä kiinnostaa ulkonäöllisesti juuri eniten, jos on iso perse, reidet, sekä sellainen pömppömaha. Olisi kiva tietää onko täällä muita joilla on samanlaisia mieltymyksiä :)

    • Anonyymi

      verkkarit on tylsiä, mut tiukat trikoot ja leggingist on tosi ihania <3

    • Anonyymi

      Sukkikset ja yli polven sukat. Mutsin sukkiksia olen kokeillut ja mutsi yllätti. Sain pitää sukkikset

    • Anonyymi

      Samoin mulla , sukkahousut, stay upit ja polvisukat.

    • Anonyymi

      Lyhyt hame ,sukkahousut ja korkkarit . Meikä ei voi vastustaa niitä. Kaikki sukkahousut käy. Ex-tyttöystävä käytti valkoisia sukkia mustien 20 den sukkahousujen kanssa. Ah sitä näkyä !

      • Anonyymi

        itsellä kans kumma juttu joskus kiinnostaa ne naiset joilla lyhyt hame sukkikset ja korkkarit,sitten taas talvella kiihottaakin toppahousut ja miettii millanen pimpsa siellä lämpiää?
        Monesti huomannu nuoremman teinin jolla leveämpi perä ja hieman masua kertyny,sekin toisinaan kiihottaa.
        Et mieliala näkyy vaihtelevan...


    • Deepthroat ja sit facial emo muijalle

    • Anonyymi

      Juoksuhousuun/leggingseihin pissaaminen. Erityisesti tykkään katsoa, kun teinityttö pissaa tiukkoihin, mustiin juoksutrikohin ja niistä tulee pissasta ihan kiiltävät :) Niin kiihottavaa!

      • Anonyymi

        Mua kiihottaa kattella kun tyttö tai nuori nainen pidättelee kauheeta pissahätää tai oikeistaa todella kauheeta pisshätää et sen pidättelyn huomaa.


    • Anonyymi

      Pulleat miehet!! T. Pullea tyttö

      • Moi, minkä ikänen oot ja onko sulla snäppiä jos haluisit jutella. Tykkään ite pulleista tytöistä tosi paljon(etenkin isoista mahoista) ja oon ite myös aika iso kokonen.


      • Anonyymi
        isopoika16v kirjoitti:

        Moi, minkä ikänen oot ja onko sulla snäppiä jos haluisit jutella. Tykkään ite pulleista tytöistä tosi paljon(etenkin isoista mahoista) ja oon ite myös aika iso kokonen.

        Tykkäätkö kun tytön vatsa sillai vähän pulleana tiukoissa farkuissa?


    • Anonyymi

      Kuusiraitaa ois kivempi kuin adidaksen demokratia.

    • Anonyymi

      Itellä maskit kumihanskat ja kaikki suojavarusteet
      Ja vaipat kanssa

    • Anonyymi

      Kyllä sukkahousut kiihottaa. Itsellä tai tytöllä jalassa. Jos tytöllä on hame ja sukkahousut olen varmasti kiinnostunut

    • Anonyymi

      Itel pojat addun ferkkareissa

    • Anonyymi

      Tiukat farkut tai bokserit joista pullosttaa selvästi iso kulli

      • Anonyymi

        sama juttu


    • Anonyymi

      mun fetissi on vaipat

      • Anonyymi

        Mun kans!


    • Anonyymi

      tytöillä toppahousut ahh

    • Anonyymi

      Mä jotenkin hullaannun siitä, kun tytöllä on valkoiset, tiukat ihonmyötäiset housut jalassa. farkut tai mitkä vaan. Nimenomaan valkoiset, en tiedä mikä siinä viehättää ja kiihottaa... Ja sitten vielä jos tytöllä on mustat/tummat alushousut niiden alla ja ne näkyy vähän läpi.
      Legginsit ym myös herättää himoja, ei edes haittaa, vaikka tyttö olisi vähän pulska tai muuten "ei niin timmikroppainen".

    • Anonyymi

      kireet 501 levikset

    • Anonyymi

      Vaipat

      • Anonyymi

        kiva, meitä ainakin 2 vaipoista kiinnostunutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiva, meitä ainakin 2 vaipoista kiinnostunutta

        Täällä myös ✌🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiva, meitä ainakin 2 vaipoista kiinnostunutta

        Täälläki poika kuka käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläki poika kuka käyttää

        kertokaa vaippailijat, minkälaisia käytätte, itse tenan teippareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kertokaa vaippailijat, minkälaisia käytätte, itse tenan teippareita

        En käytä ku en voi ostaa ilman et vanhemmat huomais. Miten vaipan vois korvata? Help
        Oon tyttö 12v


    • Anonyymi

      Joo mul sama, harmiku tytöt ei pidä nykyään enää addun verkkareit :(

    • Anonyymi

      Verkkarit näyttää hyviltä

    • Anonyymi

      Mikä fetatissit fetasta tehdyt tissit mitä helvettiä

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe