Fetissit nuorilla

Addujöpö

Moi! Oon 16v poika ja kysyisin onks muilla pojilla/tytöillä mitään fetissejä? Mua kiihottaa verkkarit ja erityisesti tiukat adidas verkkarit tyttöjen pääl

67

3663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikavaaann

Mul toisin päin

• Keijo_Keripukki

Aivan fantastinen yhdistelmä.

• ValkoistaFarkkuaMuijille

Tiukat valkoset farkut. Uh

• AdduJöbö2

mua kiinnostaa sama, mun addujöpötys pojilla.... Niin kiimasta!

• skaterdude

Käytäts usein addun verkkareita?

• Anonyymi
        skaterdude kirjoitti:

Käytäts usein addun verkkareita?

Joka päivä

• Sukkissääret

Sukkahousut, polvisukat , hame

• Isopeenis

Mun fetissi on pieni pippeli

• loudoitod

Keltaiset kumihanskat.

• Joel14

Mua kiihottaa 12-13v. poikien tiukat farkut ja se kun niissä pullottaa niiden pippeli. Oon itse 14v. ja pidän tiukkoja farkkuja , vasemmassa lahkeessa pieni kohoutuma pippelistä. Tänään koulussa adin verkkarit hyvin pullotti.

• skaterdude

Ootsä ollu koulussa ilman alkkareita kun kerta niin hyvin erottuu housuista läpi?

• Anonyymi

Yritä joskus riisua jonkun 13v pojan farkut. Jos se ei suostu niin tarjoa sille eka karkkia.

• Valli1999

Tyttömäisesti pukeutuminen, lyhkänen mekko ja sopivan iloinen väri sukkiksissa. Oijooi! Ja vieläpä kun kehtaisi ulos vähän flirttailemaan aikuiselle ujolle ehkä jopa vammaiselle miehelle tai naiselle. Antaisin tehdä mitä vain - vielä sellainen perus hyssyttely olis kiihottavaa. Ja kehuminen "oi ku sulla ihana mekko jne... Kyllä on herättänyt halun oikeasti kokea!

• Plöääh

Vaipat ja housuun pissaus. Tai etenki se jos hyvän näkönen kundi käyttäs vaippija tai laskis alleen

• Itselläni on just toi housuun pissaus suht julkisilla paikoilla...<3<3<3

• 15urheilulline

Uuu ite oon jätkä ja pissavaippa jutut kiinnostaa! Ooks siis tyttö ja haluisiks tulla juttelee lisää täst fetissist johonkin private kessaan ;)

• Plussa.päällä

• Plöääh
        15urheilulline kirjoitti:

Uuu ite oon jätkä ja pissavaippa jutut kiinnostaa! Ooks siis tyttö ja haluisiks tulla juttelee lisää täst fetissist johonkin private kessaan ;)

Valitettavasti olen poika

• 16vfutaaja

Joo siis sellaset adidaksen verkkarit sellasel isoperseisel tytöl jalas ni on unelma😍 sellast pääsin kerran panee ja se oli niin taivaallista 👌

• skaterdude

Aika monetkin asiat kiihottaa mut jos pitää valita niin varmaan sit laskettelu housut eniten.

• Vantaakorso

Toppahaalari? Mä kiimas kans niihin ja adduihin

• skaterdude
        Vantaakorso kirjoitti:

Toppahaalari? Mä kiimas kans niihin ja adduihin

No ei oo toppahaalarista kokemuksia mut vois kuvitella että tuntuu samalta kun paksut lasketteluhousut ja laskettelutakki yhessä.

• 16vLukio

Tytöillä stringit(tai vaikka jotku muutki) näkyy leggingsien läpi. Ainoastaan siis hyväperseisillä

• adduFani

tiukat addut kiinnostaa, etenkin poikien päällä. Olis ihanaa saada nuoaren pojan addujen etumusta maistaa....

• poikkelli

niin olis

• 5345ret

adduFani jos oot naispuolinen saat imee mua :)

• asdwfasd

Tytöillä tissit, pojilla fetissit

• Sporttipoika

Adidaksen verkkarit on just se mitä tytöillä pitää olla.

• Hjkhghh

Vaipat. En ole hetkeen saanut niin suurta turvallisuudentunnetta kuin vaipoista. Vielä joku päivä, kun pääsisi vaippailemaan jonkun kanssa. :3

• Anonyymi

Jonkun kaa vaippailu ois kyl kivaa 🤤

• Jokuvaan031

Anna abreu adidaksen verkkarit jalassa ois silmänruokaa 😍😍😘

• adidas

No niitähän vois vaihtaa Adidas vaatteita

• SeksikäsLeopardi

Ittee se jos pojalla on tiukat housut, musta huppari, ja siisti, ja musta tukka, jika on sivuilta ajettu lyhyeiksi, ja keskeltä taas on vähän pidempi. Ja se et jos on iso penis, ja jos näkee et se penis seisoo. Ja ainakin myös se et jos on muutaman sentin pudempi, ja noin 2-3 vuot vanhemmista tykkään, ja noin 1-vuotta on alaikäraja keistä voi tykkää. En tyykkää laiheliineista, kuten vaik 55, vaa mun mielest paino sais olla ennemmin max 77. Ei muuten, sillä itse oon 168cm ja 68 tai 72 sitten nyt.

• Vantaakorso

Ok

• Paha-Poika

Mulla on maailman typerin fetissi, mä haluaisin, että joku vanhempi ja isompi poika piiskaisi minut.

• Vantaakorso

Ei ole, se on sinun. Ei todellakaan typerä

• höpön_pöpön_pöppöö

tytöllä addut ja löysähkö college huppari tai adduje tilal sopivan lyhyt hame ja mustat suggahousut.

• boy1234

Tytöllä stringit tai ei mitään housujen alla niin että trikoot/kollarit/muut ohuet housut painuu peppuvakoon ja paljastaa pakaroiden muodon ja niiden liikkeen täydellisesti.

• Muistakaatämä

Tytön siro kaula ja leuka on jollakin tavalla aivan helvetin kiihottavaa.
      Ja tietysti legginssit jne.

• mikäonfetissi

ei ilmeisesti tajuta mikä on fetissi.
        ”tytön siro kaula ja leuka”: ei fetissi
        ”legginssit”: fetissi jos vaikka runkkaat niitten päälle

• Haalarifani

Jos joku haluaa jutella toppahaalareista ja verkkareista koko ikänsä tykänneen miehen kanssa, niin laittakaa vaikka kik nimimerkiksenne. :)

Huom. vain laillista touhua, mutta toisaalta vaatteista puhumiselle ei ole ikärajaa. :D

• Anonyymi

Ite oon kans 16v. poika ja mulla on semmonen fetissi, että tykkään kun mun päällä istutaan ja maataan. Jotenkin tuntuu tosi hyvältä kun joku istuu tai makaa täydellä painolla mun selän/mahan/lantion/naaman tai oikeastaan minkä tahansa muun osan kuin jalkojen tai käsien päällä. Oli se sitten tyttö tai poika. Kuitenkin samaa ikäluokaa pitää olla. (jotain 12-19v.)

Onko jollain muulla samanlaista?

Usein pienenä ala-asteella menin maahan makaamaan ja sanoin jollekulle kaverille ,että "istu päälle" ja sit kun se istui niin se tunne oli aika helvetin ihana. Harmi että nykyään se on jo vähän vaikeampaa saada joku istumaan päälle, joten joutuu tyytymään fantasiointiin. Katon joskus youtubesta videotia missä jotkut nuoret istuvat toistensa päällä/sylissä ja kiihotun.

• Itsellä on myös sama mieltymys, että tykkään kun päälläni istutaan. Toki siihen liittyy toinenkin fetissi, joka on urheiluvaatteet, eli verkkarit, collarit, urheilushortsit ja uikkarit. Nautin siitä kun kaverilla on jalassa jotkin noista em. jalassa ja leikkimielisessä painimatsissa hän selättää minut istumalla koko painollaan päälläni :D

• Anonyymi
        adibas kirjoitti:

Itsellä on myös sama mieltymys, että tykkään kun päälläni istutaan. Toki siihen liittyy toinenkin fetissi, joka on urheiluvaatteet, eli verkkarit, collarit, urheilushortsit ja uikkarit. Nautin siitä kun kaverilla on jalassa jotkin noista em. jalassa ja leikkimielisessä painimatsissa hän selättää minut istumalla koko painollaan päälläni :D

Joo mulla kans sama et mieluiten verkkarit tai colleget jalassa joku istuu päälläni. Ihanaa!

• Anonyymi

Riippuu vähän kaveriesi luonteesta, mutta voithan aina yrittää härnätä tai haastaa niitä niin, että tulee painimatsi :D

• Mulla on fetissi pidättää ja mennä pitkäl kusel (yli 1 min) julkisesti ulos ja kuvata se (vaan itelleni)
      Mun kännykkä on täynnä jotain mun kusemisvideoita😂
      T. 15vee

• Anonyymi

Missä voitas jutella?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä voitas jutella?

Sori mut haluun pitää mun ”harrastuksen” ja henkilöllisyyden ihan yksityisinä.😅

• Anonyymi
        pippeliboy kirjoitti:

Sori mut haluun pitää mun ”harrastuksen” ja henkilöllisyyden ihan yksityisinä.😅

No voi harmi. Ois ollu kiva jutella enempi.. Ootko ikinä kussu housuu?

• Anonyymi kirjoitti:

No voi harmi. Ois ollu kiva jutella enempi.. Ootko ikinä kussu housuu?

Viimeks päiväkodissa ja sekin vahingossa. Ei oo mun juttu.

• Poika983

Mua myös adidas et kiihottaa, levikset ja dimexit myös hot pojilla ja tytöillä

• Youtube-kanavasi ja pitkän Suomi24-historiasi perusteella alat olla ehkä vähän turhan vanha luomaan fetissikontakteja nimenomaan täällä nuortenpalstalla...

• Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

Youtube-kanavasi ja pitkän Suomi24-historiasi perusteella alat olla ehkä vähän turhan vanha luomaan fetissikontakteja nimenomaan täällä nuortenpalstalla...

Tuon ikäiset ei edes tiedä fetisseistä, äljä!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuon ikäiset ei edes tiedä fetisseistä, äljä!!!!!

Minkä ikäisiä tarkoitat?

• Anonyymi

Minulla alkaa heti seisomaan, jos joku puhuu piiskaamisesta. Toivonkin, että joku 16-vuotias todella voimakas poika piiskaisi minut. Minusta 16 on paras ikä sellaiseen ja kokemuksesta tiedän, että jotkut heistä ovat hyvin voimakkaita. Itse olen jo 19 v ja ilmeisesti melko heikko kaveri.

• Anonyymi

Fetissit eivät johdu Adidas vaatteista vaan muistakin vaatteista. Eikä pelkästään verkkarit kiihota.

• Anonyymi

Jukurttipurkit kiihottaa.

• Anonyymi

Naisten/tyttöjen korkokengät, Haluan myös itse käyttää korkokenkiä, kerran myös äiti pääsi näkemään kun runkkasin eteisen peilin edessä sen korkkarit jalassa kun se tuli odottamatta kotiin HÄPESIN, mutta se varmaan ymmärsi minua kun jälkeenpäin antoi ne korkkarit mulle. Kotona kyllä käytän jo äidinkin nähden niitä, se on luvannut minulle toisetkin ,minkälaiset vaan haluan.

• Anonyymi

Mulla on fetissi crossikypäriin ja toinen on lätkäkamppeet ja niiden hajut. Etenki toisten jäbien kampeet on kiimasii jostain syystä mut muuten oon kyl ihan hetero ja kiinnostunu muijist :)

• Anonyymi

sama tääl ja erityisesti pitäis päästä testaa maalivahin lätkäkamoi

• Anonyymi

Addun tiukat trikoot ja alla stringit. Aii että paras yhdistelmä. Näkispä vaan muillakin enemmän semmosii. Ite poika ja käytän stringei ja addu trikoita.

• Anonyymi

Joo näkispä. Mulla kans yleensä alla. Mitä stringei käytät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näkispä. Mulla kans yleensä alla. Mitä stringei käytät?

CalvinKlein, diesel ja tommyjä yleensä. Minkä ikäinen oot? Snäp?

• Anonyymi

Minulla on luultavasti sellainen kuin läskifetissi. Tykkään siis tytöistä, jotka ovat pyöreitä ja painavat ainakin vähän enemmän kuin normaalipainoiset. Tytöissä kiinnostaa ulkonäöllisesti juuri eniten, jos on iso perse, reidet, sekä sellainen pömppömaha. Olisi kiva tietää onko täällä muita joilla on samanlaisia mieltymyksiä :)

• Anonyymi

verkkarit on tylsiä, mut tiukat trikoot ja leggingist on tosi ihania <3

• Anonyymi

menkääs kattoo sellanen ig käyttäjä ku girlzadidas ;) sielt löytyy silmänruokaa

• Anonyymi

Sukkikset ja yli polven sukat. Mutsin sukkiksia olen kokeillut ja mutsi yllätti. Sain pitää sukkikset

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      7580
    2. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
      Maailman menoa
      419
      4334
    3. Ilmaöämpöpumpun tehonkulutus jäähdytyksessä?

Paljonko kuluttaa, kun jatkuvasti käy täysillä? Mikä on jäähdytyksen COP ?
      85
      4249
    4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      3297
    5. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2746
    6. Pääjohtaja Yli-Viikarilta kysyttiin haluja jatkaa VTV:n ylijohtajana

"Tähän uraan liittyvään kysymykseen voisin vastata Irja Askolan runon sanoin: Tultaessa tienristeykseen / joku kauhistuu / tieni näyttää päättyvän / t
      Maailman menoa
      80
      2379
    7. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1607
    8. Sofia ja velipoika.

Sofia on tuonut velipoikansa mukaan psykologin vastaanotolle. Taitaa velikin olla yhtä hömelö kun lähtee ratsastamaan tuon lokin mukaan. Sofialla m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1251
    9. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      107
      1218
    10. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      943
    Aihe