Nyt alkaa olla taas suurimmat kesä kiireet takana piakkoin ja sen myötä siementä tarjouksessa loppuvuoden ajan. Minulla on valmiit kuviot ja välineet homman hoitamiseksi mukavasti ja luotettavasti. Kerron tarkemmin privana kiinostuneille. Kerron miten homma menee ja mitä tehään. Mihkään klinikoille ei ole tosiaankaan tarvista lähteä, ne on kiusallisia ja joutavia/kalliitakin. Tarjoan paljon paremman/mukavamman vaihtoehdon asian hoitamiseen.
Tarvitaanko siementä?
2
372
Vastaukset
Edelleen laadukasta siementä tarjolla yksinäisille naisille.
Pareille en oikeen lämpene, kun nämä kaks vs yks tilanteet tenttaamisineen ei oikeen innosta.
Vain minä ja asianosainen, niin voidaan edetä asiassa. Luovutus onnistuu sekä perinteisellä menetelmällä,--> samalla kondomia käyttäen siemennesteen keräämiseen, että myöskin soolona, jos sulla on jotain seksiä vastaan. Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa..Seksi/kiihottuminen/orgasmi naisella edesauttaa raskautumista myöskin sen lisäks, että on kivaakin:)
Itse en laske tapaamisissa tunteja, vaan tapaamisiin voi kuulua ihan muutakin illanviettoa ja on jopa ihan suotavaakin. Elokuvissa / keikoilla käynnit voi kuulua tapaamisiin ja yhteinen yön vietto ja jopa mielläänkin hotelli toteutuksella.- kyllätarvitaansiementä
kyllä tarvitaan naaras koirani doberman tarvitsee siementä mutta en ota vastuuta jos se puree sua se on erittäin äkäinen vahti mutta voisit silti yrittää antaa sille siementä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043