Miks meidän koulussa niin monella on semmonen keltanen sadetakki tai parkatakki?? En tajuu, onko jotai menny multa ohi?
Miksi kaikilla on keltainen sadetakki?
12
721
Vastaukset
- Sadetakittaja
On mennyt ohi, jos et ole huomannut edes kumisaappaita!
Nyt alkoi minuakin mietityttää. Miksi juuri keltainen?
- Nikkeperkele
Koska ultrabra
Sen Rukan klassisen keltaisen sadetakin suunnittelijahan kuoli hiljattain, joten kaipa hänen muistonsa kunnioittaminen on nyt trendikästä, vaikka minä en muista edes nimeä.
- Nikkeperkele
Minä käytän äärimmäisen tiukkoja sadehousuja. Keltaisia.
- eevian00
Mun luokalla 2 tytöllä on semmonen sadetakki kans.
- Eevian00
vielä et tää on varmaan niinku ne Fjällräven reput ja Converset. Muotia vaan tms.
- eevian00
Mun luokalla 4 tytöllä on semmonen sadetakki kans.
- eevian00
Mun luokalla on tytöllä
- eevian00
Mä oon nyt niin sekasin etten tiedä mitä mun luokalla on
- cameltoe666
se joku mmiisas hankki semmosen iha hiljattain ni nyt kaikki pikkulissut haluu samanlaisen
- sadeasutonkivoi
Itse piti sellainen hankkia jo pe mutta olikin yllättävän kallis niin hankin huomenna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514