Vauvakuumeilua!

Masuasukkitänne

Hei!

Olen 25-vuotias nainen, valmistumassa kohta ammattiin. En käy vielä töissä (en ole kyllä töitä etsinytkään, koska olen keskittynyt vain opintoihini). Työssäkäyvän mieheni kanssa muutamme todennäköisesti yhteen n. vuoden kuluttua.

"Ongelmanani" on ollut jo useamman kuukauden ajan vaivannut vauvakuume, joka ei ota laantuakseen. Tämä olisi siis ensimmäinen lapsi sekä minulle että miehelleni. Mies ei kuitenkaan surukseni ole kauhean innoissaan vauva-ajatuksesta, vaikka kuulemma tahtoisikin kanssani useamman lapsen, Itse en haluaisi kauheasti yli kolmekymppisenä enää lapsia tehdä.

Haluaisinkin kysyä, miten te muut naiset olette kestäneet vauvakuumeajat? Missä elämäntilanteessa olette olleet kun kuume on iskenyt ja miten kaikki "päättyi"? Oliko kuume niin kova, että tuntui jopa fyysisinä oireina? Etsin kohtalontovereita..

Kiitos jo etukäteen vastauksista. :)

6

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiat.asiana

Olen mies.

Yritä käyttää järkeäsi. Koeta edes ensin asua miehesi kanssa yhdessä. Sekin on oma juttunsa, varsinkin, kun alkuhuuma menee ohi!

Hanki työpaikka. Keskity arkeen ja katso, miten se sujuu. Jos SE sujuu, lapsia voi harkita. Hankkikaa lemmikki ja katsokaa, miten sen kanssa sujuu. Nauttikaa elämästäö ja toisistanne. Ensin elämä ja talous kuntoon ja sitten lapsia(a).

• mylittlepony22

Täs kysyttii naiste kokemuksii ja mist tiiät kui kaua ne yhes o ollu jotku ku asuu erillää monii vuosii vaik seukkaa. Lemmikkiikää kaik ei halu..... Mul helpotti kuume vast ku sai lapse ja ny o taas uus kuume. Itelkää mittää töit enne sitä ollu mut elämä o silti mallillaa ja töihi mee ku lapsluku o täyn

• Masuasukkitännee

Eikö täällä oikeasti muka ole kukaan muu vauvakuumeessa?

• Olet-seko

Mene sinä hoidattamaan pääsi kuntoon.

• Neitoinen8

Sinuna kokeilisin ensin asua yhdessä sillä sillloin tiedät parhaiten suhteenne toimivuuden ja miten vauva sopii kuvioihin. Yksinhuoltajuudesta en vielä ikäisenäsi haaveilisi. En niinkään työkuvioiden antaisi vaikuttaa päätökseen sillä kokemuksesta voin kertoa ettei sitä tiedä koska lapsi lopulta siunautuu kohdallesi. Ymmärrän kyllä että vauvakuume on raskas, olen itsekin sitä potenut 4 vuotta tuloksetta.
      Tsemppiä tulevaan!

• Tsemppiä

Sinulla on fiksu mies. Kokeilkaa olla yhdessä nyt alkuun 10 vuotta lisää ja sitten niitä kotisleikkejä kun tunnette toisenne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3839
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2712
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1290
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1230
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1149
    6. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      934
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      920
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      835
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      211
      800
    10. Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä

Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua
      Tuusniemi
      54
      668
    Aihe