Tunnetteko dna:n

experienc_

Tunnetteko tuon kelvottoman itsekehujan, jolla irtisanomista ei tunneta, laskuttaa ei osata, eikä asiakkaita kohdella.

Jos tunnette dna:n niin kertokaa tietämyksiänne.

8

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammahär_

      tarkoitan puhelinoperaattoria

      • En kuuna kullan valkeana ota dna:ta operaattorikseni enään. Olihan se minulla pitkään, kunnes puh.laskut alkoivat olla omituisen suuria. Tiedusteltuani asiaa, sain kuulla numeroani käyttävän ranskalaisen yhtymän, jonka nimenkin dna antoi, mutta firma ei englantia käytä kirjeenvaihdossaan.

        Avuttomana toimimaan sanoin irti sopimukseni, mutta sepä ei käynytkään, sopimus oli tehty elokuuhun asti.

        Sinniteltävä oli vielä 4-5 kk dna:n kanssa, joka ei korvannut rahallisesti menettämiäni koskaan, lupauksistaan huolimatta.
        Ikinä ei enään.


    • jjoutava

      Vuosia sitten siihen haksahdin mutta onneksi olen vaihtanut tosin määräaikaisuus oli kärsittävänä.

    • vfdcg

      1 puhelin, taloyhtiön kaapeli-tv ja netti DNA:lla. Ei ole mitään ongelmaa ilmennyt yli 10 v aikana.
      ***

      Tuo ranskalaisyhtymä kuulostaa...

      • Pidin itsekin omituisena, tuota laskutuksen esittämää tietoa. Mieleeni tuli silloin laskutuksessa tehdyn väärinkäytön, mutta yhtä epämiellyttävä ajatus sekin oli.

        Sanoivat siellä ilmenneen muitakin samanlaisia tapauksia, ja jäljet johtivat samaan ranskalaisfirmaan. Tiedä sitten näitä, onnekseni pääsin hurjista laskuista muuttamalla operaattoria.
        Minä, joka en käyttänyt tekstiviestejä ollenkaan, jouduin maksamaan niistäkin. Sehän juuri kiinnittikin huomioni laskujen suuruuden epäkohtaan.


      • Minulla on kaksi DNA-liittymää, mutta en ole seurannut laskutusta, joka menee suoraan aina 100,-€ saakka. Tästä taitaa tulla ongelma, kunnes löydän taas "koodit" millä pääsen niille omille sivuille, jossa voin seurata veloituksia.

        Voi zeezus sentään, kun sain taas ilmeisesti ratkaisemattoman ongelman, sillä tuo toinen liittymäni on niin turha, kun käsitin, että sillä saa nettiyhteyden, mutta ei saanut, ainakaan minun "älyyni", mutta oletin, että oma älyni on syynä siihen.


      • exrek
        Kristiina23 kirjoitti:

        Minulla on kaksi DNA-liittymää, mutta en ole seurannut laskutusta, joka menee suoraan aina 100,-€ saakka. Tästä taitaa tulla ongelma, kunnes löydän taas "koodit" millä pääsen niille omille sivuille, jossa voin seurata veloituksia.

        Voi zeezus sentään, kun sain taas ilmeisesti ratkaisemattoman ongelman, sillä tuo toinen liittymäni on niin turha, kun käsitin, että sillä saa nettiyhteyden, mutta ei saanut, ainakaan minun "älyyni", mutta oletin, että oma älyni on syynä siihen.

        Olin hiukan harmistunut Elisaan, ja jo meinasin vaihtaa toiseen firmaan. Myös DNA kävi mielessä, mutta hyvä etten siihen sortunut.
        Elisan sivut ovat sekavat ja yhtä typerät kuin mainokset, mutta myymälöistä voi löytää asiantuntemusta. Kävin ohikulkumatkalla Forssan myymälässä, vaikka edes sielläpäin asu, ja osaavan kaverin kanssa rukattiin vähän minun liittymiä.

        Nyt on puhelinliittymä ilman nettiyhteyttä, mutta rajaton puheaika, 19,90/kk. Älypuhelinkin minulla on, mutta piironkilaatikossa. Vanhan Nokian 6210 yhä käytän, siinäkin on kamera, navigaattori ja kaikki mitä tarvitsen. On pienikokoinen ja mahtuu paidan taskuun.
        Netissä ehdin surffailla riittävästi kotona pöytäkoneella. Nettiyhteys 4G, 17,90/kk, ja lisäksi mobiilireititin 6,50/kk. Eli kaikki yhteensä 44,30/kk. Toisin nousevat parin vuoden kuluttua, mutta se on sen ajan päänsärky.

        Olen toistaiseksi tyytyväinen valintaani, ja maksaahan Elisa minulle enemmänkin kuin minä heille.


      • exrek kirjoitti:

        Olin hiukan harmistunut Elisaan, ja jo meinasin vaihtaa toiseen firmaan. Myös DNA kävi mielessä, mutta hyvä etten siihen sortunut.
        Elisan sivut ovat sekavat ja yhtä typerät kuin mainokset, mutta myymälöistä voi löytää asiantuntemusta. Kävin ohikulkumatkalla Forssan myymälässä, vaikka edes sielläpäin asu, ja osaavan kaverin kanssa rukattiin vähän minun liittymiä.

        Nyt on puhelinliittymä ilman nettiyhteyttä, mutta rajaton puheaika, 19,90/kk. Älypuhelinkin minulla on, mutta piironkilaatikossa. Vanhan Nokian 6210 yhä käytän, siinäkin on kamera, navigaattori ja kaikki mitä tarvitsen. On pienikokoinen ja mahtuu paidan taskuun.
        Netissä ehdin surffailla riittävästi kotona pöytäkoneella. Nettiyhteys 4G, 17,90/kk, ja lisäksi mobiilireititin 6,50/kk. Eli kaikki yhteensä 44,30/kk. Toisin nousevat parin vuoden kuluttua, mutta se on sen ajan päänsärky.

        Olen toistaiseksi tyytyväinen valintaani, ja maksaahan Elisa minulle enemmänkin kuin minä heille.

        "ja maksaahan Elisa minulle enemmänkin kuin minä heille."????

        Onko sinulla Elisan osakkeita, joista saat osinkotuloja? Ei minulle puhelinyhtiöt mitään maksa. Elisan liittymä mokkula on tietsikassa ja kovasti ovat kaupanneet nopeampaa liittymää, mutta minulle riittää tuo 9,90/kk.
        Onhan tämä hidas, mutta ei minulla ole enää kiire mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe