tiiviltä tarjous

yhäiti

tiivi teki tarjouksen:hirsitaloon 8kpl ikkunoita 5000 euroa.löytyiskö halvempia?

56

32088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaan hintaan

melkein 30 ikkunaa !

Selvästikin koettivat kepillä jäätä.

• liiottele

Taitavat ne 30 olla pelkkiä ikkunaruutuja.

• tarjottu
        liiottele kirjoitti:

Taitavat ne 30 olla pelkkiä ikkunaruutuja.

...6000 eurolla, suuri osa vieläpä keskimääräistä isompia. Että ei se kauhean kaukana ole...

• laitettiin
        tarjottu kirjoitti:

...6000 eurolla, suuri osa vieläpä keskimääräistä isompia. Että ei se kauhean kaukana ole...

uudet ikkunat 70-luvun taloon. 7 todella isoa ikkunaa sektiivilasi, sälekaihtimet, kaikki valmiiksi siivouksineen. Maksoin paketista Tiiville 7500 €, joten olen varmaan tehnyt maailman tyhmimmän kaupan. Ensimmäinen tarjous oli 9400 €. Miksi et ottanut, jos sait sellaisen tarjouksen? (vai oliko se pelkkää huulenheittoa?)

• sekaisin
        laitettiin kirjoitti:

uudet ikkunat 70-luvun taloon. 7 todella isoa ikkunaa sektiivilasi, sälekaihtimet, kaikki valmiiksi siivouksineen. Maksoin paketista Tiiville 7500 €, joten olen varmaan tehnyt maailman tyhmimmän kaupan. Ensimmäinen tarjous oli 9400 €. Miksi et ottanut, jos sait sellaisen tarjouksen? (vai oliko se pelkkää huulenheittoa?)

pelkkien ikkunoiden ostaminen ja ikkunoiden JA asennuksen ostaminen.

Nuo 6000 euron ikkunat oli siis PELKÄT ikkunat, ei asennusta. Ja en ole vielä tehnyt lopullista ostopäätöstä, koska kilpailutusvaihe on vasta alkamassa !

• skaala

kysyppäs skaalalta.

• raksa

Oman kokemukseni mukaan Tiivi on kallein ikkunafirma. Itse kilpailutin kaikki suuret (Fenestra, Lammi, Domus...).

Tiivin myynti perustuu "tyrkyttämiseen" ja näennäisesti helppoon tilaamiseen: myyntimies tulee kotiin mittaamaan ja suunnittelemaan, kaikki sujuu mallikkaasti. Muilla joutuu ensin hyväksymään esisopimuksen ja sitten vasta tulee mitta mieh (heh). Jos tämä ei ole ongelma, niin miksi maksaa 20% enemmän, en ymmärrä!

Ps. Tuttavallemme Tiivi-mies myi ikkunapaketin, jossa kaikki ikkunat olivat erilaisia (eri tyylisiä). Talon sisältäpäin kaikki sopi hyvin kuvioon ja toimi hyvin, mutta ulkoapäin talon julkisivu on sanalla sanoen koominen.

• palvelija
        raksa kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan Tiivi on kallein ikkunafirma. Itse kilpailutin kaikki suuret (Fenestra, Lammi, Domus...).

Tiivin myynti perustuu "tyrkyttämiseen" ja näennäisesti helppoon tilaamiseen: myyntimies tulee kotiin mittaamaan ja suunnittelemaan, kaikki sujuu mallikkaasti. Muilla joutuu ensin hyväksymään esisopimuksen ja sitten vasta tulee mitta mieh (heh). Jos tämä ei ole ongelma, niin miksi maksaa 20% enemmän, en ymmärrä!

Ps. Tuttavallemme Tiivi-mies myi ikkunapaketin, jossa kaikki ikkunat olivat erilaisia (eri tyylisiä). Talon sisältäpäin kaikki sopi hyvin kuvioon ja toimi hyvin, mutta ulkoapäin talon julkisivu on sanalla sanoen koominen.

taas yksi joka kilpailutti kaikki suuret kakkoslaatuluokan tekijät, kun 50.000.000 kärpästä ei voi olla väärässä, p***a on hyvää...

eikä sillä muujän työllä mitään arvoa ole, käyköön vaan mittaamassa ja suunnittelemassa niin voi sitten niillä valmiilla papereilla tilata jostain rautakaupasta halvemmalla...

• jape

Kysy Kuhmon ikkunasta. Valmistavat tietääkseni
      hyvälaatuisia ikkunoita

• pjr

otin itse pihlalta ikkunat 7 kpl noin kolmanneksen halvempi kuin tiivin olen ollut erittäin tyytyväinen.

• ossi k.

Pihlalla ainakin Oulun seudulla huono palvelu. Ja asennus kestää......ja kestää....

• pjr
        ossi k. kirjoitti:

Pihlalla ainakin Oulun seudulla huono palvelu. Ja asennus kestää......ja kestää....

ainakin kotkan seudulla homma pelaa myyjä ja asennusliike hommansa osaavia.

• Santtu
        pjr kirjoitti:

ainakin kotkan seudulla homma pelaa myyjä ja asennusliike hommansa osaavia.

Kokemuksesta voin sanoa että jättäkää pihla väliin. Asennusporukan jäljiltä saa tehdä remonttia/maalausta. Onneksi kaikki on ohitse!

• totta

Jos nuo ikkunat on jotain jättiläis isoja, niin kyllähän ne maksaa muillakin suunnilleen saman verran. Ei kai Tiivi mikään ylihinnoittelija ole???
      Itse en päätynyt Tiiviin, mutta tarjous oli linjassa muiden tarjoajien kanssa.

Ja varmaa on sekin, että halvemmalla saat ikkunasi joltain muulta.

Mutta jollet ole muilta tarjousta edes pyytänyt, niin silloinhan olet päättänyt Tiivit ottaa ja hintakin on silloin oikea.

• -ville-

Rakensin omakotitalon Keski-Uudellemaalle vuonna 2002 ja halvin tarjous tuli Lammin ikkunasta. Olen ollut tyytyväinen. huom! pyydä tarjoukset suoraan tehtaalta, äläkä esim. rautakaupan kautta.

• halvempia

löytyä, mutta löytyy myös laatueroja. Paikalleen asennettuna hinta on valitettavan lähellä oikeaa. Kuten muutkin ovat neuvoneet, kysy tarjouksia,
      Fenestraa ei vielä kukaan tainnut mainita.

• ostaja

23 ikkunaa ja 2xparvekkeen ovea 6100 eukkaa. tuo hinta kuullostaa kaallilta. Omat selektiiviä ja kaihtimilla.

• Remonttireiska

Rakentamisen ammattilaisena suosittelen Domusta, hinta on kohtuullinen ja paras laatu!

• whitepride

no ei tasan tarkkaan ole domus paras laatu ikkuna!
        k-rauta käyttää domus ikkunoita esim omakoti taloissa johon käytetään vain halvinta tavaraa!

• Remonttireiska
        whitepride kirjoitti:

no ei tasan tarkkaan ole domus paras laatu ikkuna!
        k-rauta käyttää domus ikkunoita esim omakoti taloissa johon käytetään vain halvinta tavaraa!

Voitko tarkentaa. K-raudan myymissä valmistaloissa ei nimittäin missään merkissä ole Domuksia. Oon tutustunu käytännön työssä lähes kaikkiin suomalaisiin ikkunamerkkeihin ja kaikilla laatu vaihtelee jonkin verran. Domukset ovat kuitenkin parhaat minusta.

• kokemusta on!!!
        Remonttireiska kirjoitti:

Voitko tarkentaa. K-raudan myymissä valmistaloissa ei nimittäin missään merkissä ole Domuksia. Oon tutustunu käytännön työssä lähes kaikkiin suomalaisiin ikkunamerkkeihin ja kaikilla laatu vaihtelee jonkin verran. Domukset ovat kuitenkin parhaat minusta.

Meille ostettiin toukokuussa-04 hirsitaloon Domuksen aidot T-mallin ikkunat ( 8 kpl.tta isoja ja pieniä 7 kpl.tta ) ja ovat todella hyvät!!! Maksoivat yht. n.4600 Euroa!
        Asumme aivan Tiivin tehtaan vieressä, mutta ei tiivi pärjänny hinta/laatu suhteessa! Tiivin ex-johtaja sanoi, et merkistä kannattaa maksaa max.168E. eli tuhat mummunmarkkaa!!! Että ei se tiivi niin huippu ole... merkki maksaa siinä liikaa!
        Tämä on FAKTAA!

• pettynyt
        kokemusta on!!! kirjoitti:

Meille ostettiin toukokuussa-04 hirsitaloon Domuksen aidot T-mallin ikkunat ( 8 kpl.tta isoja ja pieniä 7 kpl.tta ) ja ovat todella hyvät!!! Maksoivat yht. n.4600 Euroa!
        Asumme aivan Tiivin tehtaan vieressä, mutta ei tiivi pärjänny hinta/laatu suhteessa! Tiivin ex-johtaja sanoi, et merkistä kannattaa maksaa max.168E. eli tuhat mummunmarkkaa!!! Että ei se tiivi niin huippu ole... merkki maksaa siinä liikaa!
        Tämä on FAKTAA!

Toteampa vain, että ei ole Domuskaan kaikkien kohdalla onnistunut noin hyvin. Onnittelut sinulle. Minä nieleskelen omat kokemukseni.

• Alavus

Minä kilpailutin muutamalla firmalla mökkini kymmenen ikkunan hankintani ja mukana oli Tiivikin, Käytännössä kahdeksi halvimmaksi osoittautui ALAVUS IKKUNAT OY (06)211 0600 ja SKAALA IKKUNAT (06)482 2000. Kannattaa ainakin mielenkiinnosta soittaa noille. Laitoin puhelinnumerotkin esille. Ainakin Alavus Ikkunoilla palvelu pelasi ja homma toimi kuten sovittiinkin.

• asennettuna

Minäkin kyselin hintoja omakotitalon ikkunoista ja asennettuna mainitsemasi Alavus Ikkunat oli halvimmasta päästä. Asiat toimi sovitulla tavalla ja tavaran/työn laatukin oli hyvä. Minä asun kyllä Nurmijäevellä, joten en tiedä asioiden toimivuudesta muualla päin Suomessa. Siis en tiedä asennuspalvelusta. Pelkkä ikkunatoimitushan onnistuu minne vain. Yritys näytti olevan nimensä mukaan Etelä-Pohjanmaalta.

• Alufront
        asennettuna kirjoitti:

Minäkin kyselin hintoja omakotitalon ikkunoista ja asennettuna mainitsemasi Alavus Ikkunat oli halvimmasta päästä. Asiat toimi sovitulla tavalla ja tavaran/työn laatukin oli hyvä. Minä asun kyllä Nurmijäevellä, joten en tiedä asioiden toimivuudesta muualla päin Suomessa. Siis en tiedä asennuspalvelusta. Pelkkä ikkunatoimitushan onnistuu minne vain. Yritys näytti olevan nimensä mukaan Etelä-Pohjanmaalta.

Niin Alavus on paikkakunta Etelä-Pohjanmaalla. Minäkin olen Alavus ikkunoiden asiakas, mutta syynä on yrityksen yhteys alumiini-ikkunoita valmistavaan Alufront-yritykseen. Yrityksillä on sama omistaja tai Alufront omistaa Alavus ikkunat tai jotain. Kokonaisuutena yrityksillä on aika hyvä tarjontavalikoima ikkunoista. Sattuu olemaan kokemusta. Kannattaa soitella.

• eps

kuis sinä noin ehdotit alavuden ikkunoita meinaan kun jos joku osti sinun suosituksella sieltä ja nyt kun niissä ei ole enää takuita kun firma meni konkkaa ja fenestra osti loppu romut.

• topi

Mikäli laatua ei oteta huomioon, niin syntyy melkoinen hintahaitari.
      Korkeatasoisemmasta maksetaan enemmän. Näin on useimmiten.

• ostin aikanaan

pitäisi vielä osata päätellä mikä olisi paras valmistaja?, ,esitteet ovat parhaita kaikilla valmistajilla. laitappas listaa valmistajien ikkunoiden eroista, "paremmuudesta" millä valmistajalla olisi parhaat ikkunat ?. yritimme itse aikanaan päätellä parasta ikkunaa, ostimme tiiviltä onhan nuo toiminu,mielipiteitä yhtäpaljon kuin ostajiakin.

• Pettynyt

Entiedä onko joku maininnut KARELIA ikkunat on varmasti halvemmat mutta myös täydet SUDET.Älä vaan tilaa KARELIAA ellet halua pettyä.

• ole hyvä

Ihan turha heitellä tänne tuollaista perustelematonta skeidaa. Jos jotain vikaa, niin kerro mitä !

• KARELIA IKKUNAT

OLEN HANKKINUT TALOONI 48 KAPPALETTA KARELIA-IKKUNOITA VUONNA 2004. KAIKKI TOIMI MINUN KOHDALLA ERINOMAISESTI. KAUPANKÄYNNISTÄ ASENNUKSEEN. TUOLLANEN KIRJOITUS SYNTYY ILMEISESTI SELLAISELTA IHMISELTÄ JOLLA EI OLE RAHAA MAKSAA TILAAMIAAN IKKUNOITA JA KUN TOIMITTAJA PERII SAATAVIAAN IKKUNAT MUUTTUUKIN SUDEKSI TAI SITTEN SE ON KATEELLISEN KILPAILIJAN TEKSTIÄ. TUOLLAISTA KIRJOITTELUA KUN EI KUKAAN TÄYSIJÄRKINEN IHMINEN USKO KUITENKAAN.

• Ikkunat

Ilmeisesti tuo kritiikki on ilman syytä keksitty kun ei pystytä edes perustelemaan omaa lausuntoaan. Mitä karelia-ikkuna oy:hyn tulee on niiden pitänyt tehdä jotain muuta kun sutta koska ovat kauppalehden mukaan maakunnan (pohjoiskarjalan) menestyjiä. Kateus vie tuhkatkin pesästä on vanha viisaus.

• Edelleen pettynyt
        KARELIA IKKUNAT kirjoitti:

OLEN HANKKINUT TALOONI 48 KAPPALETTA KARELIA-IKKUNOITA VUONNA 2004. KAIKKI TOIMI MINUN KOHDALLA ERINOMAISESTI. KAUPANKÄYNNISTÄ ASENNUKSEEN. TUOLLANEN KIRJOITUS SYNTYY ILMEISESTI SELLAISELTA IHMISELTÄ JOLLA EI OLE RAHAA MAKSAA TILAAMIAAN IKKUNOITA JA KUN TOIMITTAJA PERII SAATAVIAAN IKKUNAT MUUTTUUKIN SUDEKSI TAI SITTEN SE ON KATEELLISEN KILPAILIJAN TEKSTIÄ. TUOLLAISTA KIRJOITTELUA KUN EI KUKAAN TÄYSIJÄRKINEN IHMINEN USKO KUITENKAAN.

Ostin Karelialta ikkunat ja maksoin ne ennakkoon
        eli ne oli jo maksettu ennenkuin ne tuli.Olin tilannut puunväriset ikkunat mutta mitä sain.Sain ihan jotain muuta,sieltä paketista paljastui kokonaanvalkoiset ja alumiiniset ikkunat kun olin tilannut puu ikkunat.Vanhat ikkunat olivat jotain 50 luvulta ja niistä EI VETÄNYT yhtään mutta kun asentaja asensi kyseiset ikkunat niin johan alkoi vetää niin että sukat pyöri jaloissa ja kun yritin vaihtaa kyseisiä ikkunoita sellaisiinjotka olin tilannut niin ei onnistuut.mutta siitä sitten toisella kerralla.olivat meinaanikkunat niin kierot ettei kunnolla mennet edes kiinni.Nämä ikkunat hankin vuonna 1997.Et se siitä.

• PARAS
        Edelleen pettynyt kirjoitti:

Ostin Karelialta ikkunat ja maksoin ne ennakkoon
        eli ne oli jo maksettu ennenkuin ne tuli.Olin tilannut puunväriset ikkunat mutta mitä sain.Sain ihan jotain muuta,sieltä paketista paljastui kokonaanvalkoiset ja alumiiniset ikkunat kun olin tilannut puu ikkunat.Vanhat ikkunat olivat jotain 50 luvulta ja niistä EI VETÄNYT yhtään mutta kun asentaja asensi kyseiset ikkunat niin johan alkoi vetää niin että sukat pyöri jaloissa ja kun yritin vaihtaa kyseisiä ikkunoita sellaisiinjotka olin tilannut niin ei onnistuut.mutta siitä sitten toisella kerralla.olivat meinaanikkunat niin kierot ettei kunnolla mennet edes kiinni.Nämä ikkunat hankin vuonna 1997.Et se siitä.

Tuo on jo niin paksua tekstiä että ei sitä kukaan voi ottaa vakavasti. Vaikka ikkunoissa ei olisi tiivisteitä ollenkaan ni tuskin ne sukat siitä mihinkään rupeaa pyörimään.
        Lisäksi ainakin minun kohdalla tehtiin tilaussopimus jossa sovittiin väri ym.asiat ja kaikki tapahtu sopimuksen mukaan. Etumaksua ikkunatehtaat ei ota ellei ole kyseessä asiakas jolla ei ole luottotiedot kunnossa.

• Wíndow maker

Tässäkin säikeessä toiset hehkuttaa pelkkien ikkunoiden hintaa ja toiset ikkunoiden hintaa asennettuna.

Veikkaanpa, että valmistajien järjestys on erilainen eri toimitussisällöillä ! Lisäksi tietysti pitäisi tietää minkälaisilla varusteilla ikkunoita on oltu ostamassa.

Joten let's be careful out there...

• Vanhempi suunnittelija

Minulle tuli Kuhmon ikkunasta 17 kpl muutama vuosi sitten. Maksoivat 24000 silloista markkaa. Hyttysverkot olivat mukana ja ristikot ulkopuolen lasissa aidot eikä mitään feikkiä.

• Jape

Oletko ollut tyytyväinen. Itse harkitsen mahdolliseksi ikkunatoimittajaksi kyseistä valmistajaa.

• asialla

eils tää tiivi ole niitten helluntalaisten bisnes kuten lumonlasit ja joku keittiöjuttu?yrittivät kusettaa kaveria parvekelaseissa 500egee.aika paljon rahaa jos kulpailijalta saa samanlaiset noinpaljon edullisemmin.sitten soittivat perään ja lupasivat samaanhintaan mutta turhaan...haukkuivat lopulta pihtariks.

• EXLumo

hauku väärää puuta, ne on Lestadiolaisia, en tosin tiedä onko samaa suuntausta (Tiivi, Lumon ja Puustelli). Töissä ollessani Lumonilla ei kyllä firman piikkiin saanut ryypiskellä, joten asiakkaan ei tarvitse pelätä rahojensa menevän juopotteluun.

• olevaan

helluntalaisia, ovat pää lestadiolaisia sitä vanhoillista ja tuomitsevaa sakkia oulun läänin haapajärveltä

• Turbine

Lestadiolaisia tiivin porukka..En suosittele kenellekkään oltuani töissä muutaman kuukauden tiivin leivissä.

Kovinta kusetusta mitä olen koskaan nähnyt,alusta loppuun.Paitsi tosiuskovilta..eli lestaadiolaisilta.
        Terveisin itse kristitty."vääräuskoinen"

• jee

Kilpailutin juuri tulevaan omakotitaloomme 30 ikkunan tilauksen useammalla toimittajalla ja Tiivi oli kaikista kallein. Myyjä lupasi 10.000e ikkunat tontille toimitettuna. Halvin tarjous oli 6500e. Halvimman tarjouksen tehneestä täällä onkin jo näköjään käyty keskustelua ;)

• mikä ?

Keskustelua on käyty aika monesta ikkunavalmistajasta, joten olisi kiva, jos vähän täsmentäisit...?

Nimim. 30 ja risat ikkunaa tulossa

• jee
        mikä ? kirjoitti:

Keskustelua on käyty aika monesta ikkunavalmistajasta, joten olisi kiva, jos vähän täsmentäisit...?

Nimim. 30 ja risat ikkunaa tulossa

Halvimman tarjouksen saimme ikkunoista Domukselta. Ja kun vielä tilataan kaskipuun ulko-ovet samaan pakettiin heiltä niin summa jää samaan mitä tiivi pyysi pelkistä ikkunoista ;)

• Meille

meille tuli tiivit tammikuussa.
      3 kpl 16*12 tuuletusikkunalla
      3 kpl 14*16 ulko ja sisäpinta 6mm turvalasituksella ( nostaa yllättävästi hintaa )
      2 kpl 14*12 tuuletusikkunalla
      3 kpl 9*6
      kaikissa paitsi 9*6:ssa sälekaihtimet
      ja tuuletusikkunoihin hyttysverkot.
      väriltää valkoiset.
      maksoi 4600

kysyttiin tarjouksia muiltakin merkeiltä.
      Tiivi ja Fenestra lähes saman hintaiset.

• peki

Pyysimme vaimon kanssa kesällä tarjouksia ja tiivin tarjous yllätti meidät muilla firmoilla tarjoukset asennettuna 3800-4600euroa, Tiivin tarjous 9900 kuulemma vielä nopean tilaajan etuna.No kaikki kuulosti mielestäni kalliilta joten hain ikkunat pvc runkosina tallinnasta, palkkasin kirvesmiehen ja teimme töitä yhden viikonlopun. Koko roskalle tuli palkkoineen hintaa 1800euroa.Oli mielestäni halpaa

• vihainen asiakas

... Tiivi ei hoitaa vääräuskoisten takuuasioita, minä jo ihmettelin, että onko vika minussa vai ikkunnoissa.

• kohtuuhinta

Meillä on ollut karelia ikkunat jo yli kymmenen vuotta ja silloin niillä oli edullinen hintataso ja ikkunat ovat olleet erittäin hyvät. Viime vuonna poikani joka on rakennusalalla kysyi omaan taloonsa tarjoukset kuudelta merkittävältä valmistajalta ja karelia oli edelleen edullisin. Ikkunat toimitettiin kesällä 2004 ja sekä toimitus että tuote olivat erittäin laadukkailta.
      Kannattaa kysyä karelia ikkunasta tarjous.

• LAADUKAS

Teimme peruskorjauksen taloomme vuonna -99
        Kyselimme ikkunatarjouksia paikoilleen asennettuna useilta eri valmistajilta, päädyimme Karelia ikkunaan. Karelia ikkuna oli edullisimmasta päästä. Tuote on laadukasta sekä asennus sujui erinomaisesti.

• JoKo taas
        LAADUKAS kirjoitti:

Teimme peruskorjauksen taloomme vuonna -99
        Kyselimme ikkunatarjouksia paikoilleen asennettuna useilta eri valmistajilta, päädyimme Karelia ikkunaan. Karelia ikkuna oli edullisimmasta päästä. Tuote on laadukasta sekä asennus sujui erinomaisesti.

eipä ole kehumista KARELIAN ikkunoissa sen enempää kuin niiden asentajissa.

• kirjoittaja
        JoKo taas kirjoitti:

Ilmeisesti olet sama rahaton kirjoittelija joka kuvittelee sukkiensa pyörivän jaloissa.
        Vaihda sukat pienempiin jos on varaa ni vähemmän pyörii.

• Spekulaatio
        JoKo taas kirjoitti:

Asentajan ammattitaito ei ole mitenkään verrainnollinen ikkunamerkkiin.

Asentaja on aina individuaali joka on oman elämänsä uhri.Varsinkin jos on ns.franchising yrittäjänä ja saa heikosti leivän pöytään.Esimerkkinä tiivi jossa useat yrittäjät yltävät n.20-25t vuosiansioihin mutta lestadiolaiset asentajat yltävät tiivin palkkalistoilla jopa 50t vuosiansioihin.Tiivin urakkahinnat on laskettu alakanttiin,tuntityö on kalliimpaa yrittäjä asentajille kuin urakka.ja jokainen keikka on urakka.automaattisesti.Riippumatta onko talo paska vai todella paska tehtävä.

Tiivin ikkunoissa ei sinänsä mitään vikaa vaan hinnat ovat ilmavia..todella ILMAVIA!

• Ikkunatuunaaja
        Spekulaatio kirjoitti:

Asentajan ammattitaito ei ole mitenkään verrainnollinen ikkunamerkkiin.

Asentaja on aina individuaali joka on oman elämänsä uhri.Varsinkin jos on ns.franchising yrittäjänä ja saa heikosti leivän pöytään.Esimerkkinä tiivi jossa useat yrittäjät yltävät n.20-25t vuosiansioihin mutta lestadiolaiset asentajat yltävät tiivin palkkalistoilla jopa 50t vuosiansioihin.Tiivin urakkahinnat on laskettu alakanttiin,tuntityö on kalliimpaa yrittäjä asentajille kuin urakka.ja jokainen keikka on urakka.automaattisesti.Riippumatta onko talo paska vai todella paska tehtävä.

Tiivin ikkunoissa ei sinänsä mitään vikaa vaan hinnat ovat ilmavia..todella ILMAVIA!

Jospa ne lestadiolaiset laittavat laadukkaasti 40 ikkunaa viikossa seinälle ja kristitty vain 15 ja senkin jotenkuten. Islamilainen asentaja voisi helposti yltää vuosiansioihin 12500 eur tunnissa ja hindu kaiketi puolet sen verran. Täysin pakana asentaja se saapi vain 12,50 eur tunnissa ja sen repsikka vain puolet siitä. Mutta jos vaikka apumiehellä on ekumeeninen tutkinto, korottaa sen ryhmän palkintoa 37 %.

Talothan ovat huomattavan paskoja kaikki, ei kai niitä muuten korjata olisi tarvis.

• ikkunaton
        Ikkunatuunaaja kirjoitti:

Jospa ne lestadiolaiset laittavat laadukkaasti 40 ikkunaa viikossa seinälle ja kristitty vain 15 ja senkin jotenkuten. Islamilainen asentaja voisi helposti yltää vuosiansioihin 12500 eur tunnissa ja hindu kaiketi puolet sen verran. Täysin pakana asentaja se saapi vain 12,50 eur tunnissa ja sen repsikka vain puolet siitä. Mutta jos vaikka apumiehellä on ekumeeninen tutkinto, korottaa sen ryhmän palkintoa 37 %.

Talothan ovat huomattavan paskoja kaikki, ei kai niitä muuten korjata olisi tarvis.

vuotta pärjännyt ilman ikkunoita niin ei sitten mitään.

• kylymää
        ikkunaton kirjoitti:

vuotta pärjännyt ilman ikkunoita niin ei sitten mitään.

olen ateisti- asun teltassa.

• pidä VARAS

tiivi, pihla ja eskopuu ovat samaa firmaa, omistajat ruotsista (inwido) jos näitä firmoja kilpailuttaa yhdessä niin tietää että kus...aan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      145
      1628
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      54
      1534
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1143
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      103
      1067
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      53
      860
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      88
      825
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      743
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      705
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34