Heij! Täytin tässä kuussa 12 vuotta, ja mulla on ollut jo tosi pitkään olo, että kaikki ei ole hyvin.. Ekana mun kurkkussa alkoi tuntumaan pallo, ja käytiin näyttämässä sitä lääkärille. Ne otti verikokeet ja sano että ei ole mitään vakavaa ja se tunne häipyi pois vähän ajan päästä. Kokoajan silti ahdistaa ja masentaa että joku on pielessä.. Eilen aamulla koulussa alkoi semmoinen "epätodellinen olo" että tuntuu että olisin unessa/katsoisin elämääni elokuvana. Se tunne on ollut mulla tähän hetkeen asti, ja välillä tulee semmoinen "säpsähdys" että tuntuu että pyörtyy. Ja sitten kaikki varmaan tietää sen "tää on tullut joskus ennenkin" tunteen, että olisit esim nähnyt unta samasta asiasta mitä sä sillä hetkellä koet, niin mulle tulee se melkein kokoajan.. Mut se vaan tuntuu että olisin ollut jossain muualla kokemassa sitä.. Jossain tosi kaukana... Mua pelottaa että oon tulossa hulluksi kun huonekalutkin pienenee ja suurenee... Ja siis oon kertonut tästä vanhemmilleni, mutta se vain pahentaa asiaa ja kaikki on pielessä. En halua mennä enää edes kouluun, ja tarkkailen itseäni kokoajan.. Menkat on alkanu ja pitäs tulla uudestaan kohta. Ja en halua mitään "Se on vaan murrosikää" selityksiä koska se ei auta, psykiatreille ei ole aikoja vapaana ja tuntuu että kohta katoa pois täältä... Ja mun vanhemmat ei yhtään ymmärrä miten pahalta tämä tuntuu ja ne ei usko ollenkaan mitään mitä mä sanon niille... JA kun mä iedän että mulla on samat oireet mitä tässä on : http://www.traumajadissosiaatio.fi/D/yleiskatsaus.html apua?! Mitä pitää tehdä :(
Miksi tuntuu tältä?
pelottaa
2
494
Vastaukset
Näytä vanhemmillesi tai vaikka kouluterkkarillesi tuo viesti, jonka kirjoitit tänne. Sen pitäisi riittää näytöksi siitä, että ongelmasi on todellinen.
- Anonyymi
Tuollaisessa tilanteessa voi olla ainakin aluksi hyvä syödä riittävän monipuolisesti (ei sentään lihottavasti), liikkua riittävästi ja riittävän rasittavasti, levätä ja nukkua riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15314497Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant408336Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va486082SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1705695Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124447HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.704335Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm654095Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263985"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153730Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan692713