Heij! Täytin tässä kuussa 12 vuotta, ja mulla on ollut jo tosi pitkään olo, että kaikki ei ole hyvin.. Ekana mun kurkkussa alkoi tuntumaan pallo, ja käytiin näyttämässä sitä lääkärille. Ne otti verikokeet ja sano että ei ole mitään vakavaa ja se tunne häipyi pois vähän ajan päästä. Kokoajan silti ahdistaa ja masentaa että joku on pielessä.. Eilen aamulla koulussa alkoi semmoinen "epätodellinen olo" että tuntuu että olisin unessa/katsoisin elämääni elokuvana. Se tunne on ollut mulla tähän hetkeen asti, ja välillä tulee semmoinen "säpsähdys" että tuntuu että pyörtyy. Ja sitten kaikki varmaan tietää sen "tää on tullut joskus ennenkin" tunteen, että olisit esim nähnyt unta samasta asiasta mitä sä sillä hetkellä koet, niin mulle tulee se melkein kokoajan.. Mut se vaan tuntuu että olisin ollut jossain muualla kokemassa sitä.. Jossain tosi kaukana... Mua pelottaa että oon tulossa hulluksi kun huonekalutkin pienenee ja suurenee... Ja siis oon kertonut tästä vanhemmilleni, mutta se vain pahentaa asiaa ja kaikki on pielessä. En halua mennä enää edes kouluun, ja tarkkailen itseäni kokoajan.. Menkat on alkanu ja pitäs tulla uudestaan kohta. Ja en halua mitään "Se on vaan murrosikää" selityksiä koska se ei auta, psykiatreille ei ole aikoja vapaana ja tuntuu että kohta katoa pois täältä... Ja mun vanhemmat ei yhtään ymmärrä miten pahalta tämä tuntuu ja ne ei usko ollenkaan mitään mitä mä sanon niille... JA kun mä iedän että mulla on samat oireet mitä tässä on : http://www.traumajadissosiaatio.fi/D/yleiskatsaus.html apua?! Mitä pitää tehdä :(
Miksi tuntuu tältä?
pelottaa
1
282
Vastaukset
Näytä vanhemmillesi tai vaikka kouluterkkarillesi tuo viesti, jonka kirjoitit tänne. Sen pitäisi riittää näytöksi siitä, että ongelmasi on todellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261