Poliisikoulu

Jokuhelppaa

Eli olen 16v ja oon aina siis ihan lapsesta asti halunnu poliisiks ja nyt ku peruskoulu on jo käyty ja alotin aikuisopistossa opiskelun, niin rupesin tosissani sit miettii sitä poliisikoulua, mutta tässä on nyt yksi ongelma. Kävin katsomassa netistä et jos hakee poliisi koulutukseen ei saa olla sairautta/vammaa mikä estää työn teon. Mul on skolioosi ja olen siis ollu skolioosi leikkauksessa ja siis mulle laitettiin titania keskelle selkärankaa ja ylä selkään, eli ala selässä ei ole titania eli pystyn hyvin kyyristymään, mutta sivuttais liikkeitä en saa tehä keski kropalla eli estääkö tämä pääsyn poliisikouluun? Mutta sinäänsä selkä ei estä työn tekoa, että en sit tiiä miten se siel katotaan. Ja lisään vielä sen, että kyllä tiedän poliisikouluun voi hakee vasta 19v, mutta ajattelin että ottaisin tietoa jo aikasemmin.

2

660

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkissss90

En usko, että pääset vaivasi vuoksi poliisiksi. Poliisin on kuitenkin kyettävä toimimaan vaikeimmissakin tilanteissa.

Eli et saa tehdä sivuttaisliikkeitä tällä hetkellä/koskaan? Jos tuo on väliaikaista, niin voit todennäköisesti kuntouttaa selkäsi lääkärin ohjeilla.

Ennen kuin heität hanskat tiskiin, laitahan viestiä osoitteeseen valinnat.polamk(at)poliisi.fi.
      Lopullinen tuomio annetaan viimeistään Polamkin lääkärintarkastuksessa.

• Aloittaja16

Ymmärsin itse lääkärissä, että en saa tehä koskaan sivuttaisliikettä. Oikeastaan sen liikkeen tekeminen on aika mahdotonta kun se titani ei anna periksi yhtään joten selkä ei väänny sivuille kuin ihan vähäisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      164
      2576
    2. 80
      1107
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      1007
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      986
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      76
      837
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      82
      694
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      100
      608
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36