Olen koittanut jo googlettamalla ja erilaisilta sivuilta tutkimalla selvittää näitä omia arvojani ja mitä ne käytännössä tarkoittavat, olen siitä huolimatta hieman pihalla näistä asioista.
Sain tämän silmälasireseptin vuoden 2014 lopussa. Tarkoitus oli käyttää laseja lähityöskentelyssä. Näitä silmälaseja käyttäessä näen kyllä selkeämmin, mutta käyttö on jäänyt niin vähäiseksi että tuskin näihin silmät ovat vielä koskaan kunnolla tottuneet. Osaisiko joku nyt tulkita tämän silmälasireseptin minulle kuin hölmölle? Olisiko arvojen puolesta tärkeää käyttää laseja lähityössä niin etten aiheuta silmälle lisää vahinkoa? Vai voiko näillä arvoilla vielä mennä omalla tuntumalla, tähän asti olen vain ollut laiska kantamaan laseja mukanani ja käyttämällähän ne konkreettiset hyödyt olisivat selvinneet..
Sf. Cyl. Ax.
O. 1.25 -0.75 140
V. 1.00 -0.50 10
Hölmö kiittää jo etukäteen mahdollisesta vaivannäöstä ja vaustauksista!
Tulkitsetko silmälasireseptini?
Jekuu
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311736
- 261624
- 1411192
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337966- 50778
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on309776- 42770
- 61740
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50718- 66706