Olen tullut mietinnöissäni jo sille asteelle, että repertuoin jo itteni ihan uuteen sfääriin.
Kohdennettunakin olen sitä mieltä ollut jo pitkään, että mitä pidemmälle etenen mietinnöissäni, sitä enemmän olen päässyt tuntemaan sanatonta totuutta. Totuutta voi lähestyä vain henkilökohtaisen mietinnän kautta. En silleen tarvi siihen toisten suuntanuolia, enkä vinkkejä, koska jokaisella se polku on erilainen. Tärkeintä olisi jokaisen kohdalla löytää se totuus, mitä kullekin on tarkoitettu! Vain sitä kautta voi tuntea ittensä. Ja vain sitä kautta voi pelastua. Sillä Jumala sanoo jo sanassaankin, että etsikää totuutta! Koetelkaa kaikki. Se, minkä koette vääränä, hylätkä se ja sen, mikä sopii teille, pitäkää siitä. Tämä ehkä tärkein kohta Raamatusta olisi hyvä muistaa jokaisen! Vain tämän asian oikeanlaisella sisäistämisellä voit edetä mietinnöissäsi sille asteelle, että voit löytää sen totuuden, mikä sinulle on tarkoitettu!
Repertuoin itteni uuteen sfääriin!
2
94
Vastaukset
"Koetelkaa kaikki. Se, minkä koette vääränä, hylätkä se ja sen, mikä sopii teille, pitäkää siitä."
Olet harhassa. Raamattu ei todellakaan sano, että se MIKÄ SOPII TEILLE, pitäkää siitä. Saatana sanoo niin, ei Raamattu. Jeesus, lihaksi tullut Jumala itse, sanoo Raamatussa: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani" (Joh. 14:6). Ja mikä on merkki siitä, että ihminen on tullut tuntemaan Jumalan, joka on Totuus itse? Jeesus itse vastaa tähän: "Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni." (Joh. 14:15). Sinä et ole tätä totuutta tullut tuntemaan, koska puhut täällä valheita ja väität niitä vielä Jumalan sanoiksi.Lisäyksenä vielä: Kukaan, joka on totuudesta, ei päätä itse, mikä heille sopii, vaan sen päättää Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644