Olen tullut mietinnöissäni jo sille asteelle, että repertuoin jo itteni ihan uuteen sfääriin.
Kohdennettunakin olen sitä mieltä ollut jo pitkään, että mitä pidemmälle etenen mietinnöissäni, sitä enemmän olen päässyt tuntemaan sanatonta totuutta. Totuutta voi lähestyä vain henkilökohtaisen mietinnän kautta. En silleen tarvi siihen toisten suuntanuolia, enkä vinkkejä, koska jokaisella se polku on erilainen. Tärkeintä olisi jokaisen kohdalla löytää se totuus, mitä kullekin on tarkoitettu! Vain sitä kautta voi tuntea ittensä. Ja vain sitä kautta voi pelastua. Sillä Jumala sanoo jo sanassaankin, että etsikää totuutta! Koetelkaa kaikki. Se, minkä koette vääränä, hylätkä se ja sen, mikä sopii teille, pitäkää siitä. Tämä ehkä tärkein kohta Raamatusta olisi hyvä muistaa jokaisen! Vain tämän asian oikeanlaisella sisäistämisellä voit edetä mietinnöissäsi sille asteelle, että voit löytää sen totuuden, mikä sinulle on tarkoitettu!
Repertuoin itteni uuteen sfääriin!
2
65
Vastaukset
"Koetelkaa kaikki. Se, minkä koette vääränä, hylätkä se ja sen, mikä sopii teille, pitäkää siitä."
Olet harhassa. Raamattu ei todellakaan sano, että se MIKÄ SOPII TEILLE, pitäkää siitä. Saatana sanoo niin, ei Raamattu. Jeesus, lihaksi tullut Jumala itse, sanoo Raamatussa: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani" (Joh. 14:6). Ja mikä on merkki siitä, että ihminen on tullut tuntemaan Jumalan, joka on Totuus itse? Jeesus itse vastaa tähän: "Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni." (Joh. 14:15). Sinä et ole tätä totuutta tullut tuntemaan, koska puhut täällä valheita ja väität niitä vielä Jumalan sanoiksi.Lisäyksenä vielä: Kukaan, joka on totuudesta, ei päätä itse, mikä heille sopii, vaan sen päättää Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2792548Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001364- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797