Mitä pitäisi tehdä kun 14 vuotias haluaan stringit. Olen sanonut että hän liian nuori käyttämään niitä mutta häntä ei kiinnosta. Mitä tekisitte?
Tyttäreni haluaa stringit.
8
945
Vastaukset
- Jokurandomhyyppä
Osta stringien tapaiset pikkuhousut ja jos ei kelpaa ni ei kelpaa
Osta sille ehdottomasti ne stringit tai se hankkii itse ne ja pitää salaa
- teininäiti
Osta tyttärelle stringit. Niitähän teinit käyttää.
- yeryeryeryeryeryue
Ap miten vanhana itse hankit stringit?
Eikös ne ole vaatteiden alla. Mitä pahaa niissä on?
- ostaosta
Kannattaa ostaa tytölle stringit, ettei olo vaikuta vaivaantuneelta. Meillä kävi niin vanhemman tyttären kanssa, huomasin 14-15 ikävuoden vaihteessa että pyykkikoriin ilmestynyt stringejä.. Oli itse ostanut eikä viittinyt ottaa puheeksi, sitten päätin ottaa puheeksi ja sanoin että asia on ok, jonka jälkeen ostimme kahdestaan mieluisia.. Nuoremman kohdalla sama olikin helpompaa kysyin vaatekaupassa millaisia pikkuhousuja hän haluaisi käyttää ja hän sanoi että voitaisiinko katsoa stringejä.. vaikka olikin 13v. Olen kuitenkin muistuttanut molempien kohdalla että pitävät housut visusti ylhäällä, ei nimittäin ole kovin mieluisaa jos, pylly vilkkaa koulussa. Kuulema kaveritkin käyttävät ja näkyväthän ne esim liikuntatunnilla, kun vaatteita vaihdetaan.
- ÄläTeeVaikeaksi
Antaisin rahaa ja sanoisin, että osta niillä sellaisia vaatteita mitä haluat käyttää.
Pyydä kuuntelemaan gynekologia, ei niitä ystävättäriä, jotka stringejä käyttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261