Tyttäreni haluaa stringit.

Äiti123

Mitä pitäisi tehdä kun 14 vuotias haluaan stringit. Olen sanonut että hän liian nuori käyttämään niitä mutta häntä ei kiinnosta. Mitä tekisitte?

9

1104

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokurandomhyyppä

Osta stringien tapaiset pikkuhousut ja jos ei kelpaa ni ei kelpaa

• Osta sille ehdottomasti ne stringit tai se hankkii itse ne ja pitää salaa

• teininäiti

Osta tyttärelle stringit. Niitähän teinit käyttää.

• yeryeryeryeryeryue

Ap miten vanhana itse hankit stringit?

• Eikös ne ole vaatteiden alla. Mitä pahaa niissä on?

• ostaosta

Kannattaa ostaa tytölle stringit, ettei olo vaikuta vaivaantuneelta. Meillä kävi niin vanhemman tyttären kanssa, huomasin 14-15 ikävuoden vaihteessa että pyykkikoriin ilmestynyt stringejä.. Oli itse ostanut eikä viittinyt ottaa puheeksi, sitten päätin ottaa puheeksi ja sanoin että asia on ok, jonka jälkeen ostimme kahdestaan mieluisia.. Nuoremman kohdalla sama olikin helpompaa kysyin vaatekaupassa millaisia pikkuhousuja hän haluaisi käyttää ja hän sanoi että voitaisiinko katsoa stringejä.. vaikka olikin 13v. Olen kuitenkin muistuttanut molempien kohdalla että pitävät housut visusti ylhäällä, ei nimittäin ole kovin mieluisaa jos, pylly vilkkaa koulussa. Kuulema kaveritkin käyttävät ja näkyväthän ne esim liikuntatunnilla, kun vaatteita vaihdetaan.

• ÄläTeeVaikeaksi

Antaisin rahaa ja sanoisin, että osta niillä sellaisia vaatteita mitä haluat käyttää.

• Pyydä kuuntelemaan gynekologia, ei niitä ystävättäriä, jotka stringejä käyttävät.

• Anonyymi

Yep. Varsinkin kesällä jos vielä käyttää napapaitaa niin etenkin istuessa sieltä pyllyvaosta pääsee mukavasti ne hiellä keitetyt höyryt tuoksuttamaan lähellä ja kauempanakin olevien hengitysilmaa YÖÖÖK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5639
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      3990
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      45
      3626
    4. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      31
      2999
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2902
    6. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2369
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2237
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      13
      2216
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1717
    10. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1634
    Aihe