Tyttäreni haluaa stringit.

Äiti123

Mitä pitäisi tehdä kun 14 vuotias haluaan stringit. Olen sanonut että hän liian nuori käyttämään niitä mutta häntä ei kiinnosta. Mitä tekisitte?

9

1235

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokurandomhyyppä

Osta stringien tapaiset pikkuhousut ja jos ei kelpaa ni ei kelpaa

• Osta sille ehdottomasti ne stringit tai se hankkii itse ne ja pitää salaa

• teininäiti

Osta tyttärelle stringit. Niitähän teinit käyttää.

• yeryeryeryeryeryue

Ap miten vanhana itse hankit stringit?

• Eikös ne ole vaatteiden alla. Mitä pahaa niissä on?

• ostaosta

Kannattaa ostaa tytölle stringit, ettei olo vaikuta vaivaantuneelta. Meillä kävi niin vanhemman tyttären kanssa, huomasin 14-15 ikävuoden vaihteessa että pyykkikoriin ilmestynyt stringejä.. Oli itse ostanut eikä viittinyt ottaa puheeksi, sitten päätin ottaa puheeksi ja sanoin että asia on ok, jonka jälkeen ostimme kahdestaan mieluisia.. Nuoremman kohdalla sama olikin helpompaa kysyin vaatekaupassa millaisia pikkuhousuja hän haluaisi käyttää ja hän sanoi että voitaisiinko katsoa stringejä.. vaikka olikin 13v. Olen kuitenkin muistuttanut molempien kohdalla että pitävät housut visusti ylhäällä, ei nimittäin ole kovin mieluisaa jos, pylly vilkkaa koulussa. Kuulema kaveritkin käyttävät ja näkyväthän ne esim liikuntatunnilla, kun vaatteita vaihdetaan.

• ÄläTeeVaikeaksi

Antaisin rahaa ja sanoisin, että osta niillä sellaisia vaatteita mitä haluat käyttää.

• Pyydä kuuntelemaan gynekologia, ei niitä ystävättäriä, jotka stringejä käyttävät.

• Anonyymi

Yep. Varsinkin kesällä jos vielä käyttää napapaitaa niin etenkin istuessa sieltä pyllyvaosta pääsee mukavasti ne hiellä keitetyt höyryt tuoksuttamaan lähellä ja kauempanakin olevien hengitysilmaa YÖÖÖK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      366
      1388
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      58
      884
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      870
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      115
      854
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      52
      734
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      691
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      48
      576
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      54
      553
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      111
      521
    Aihe