Oletko nainen natsi kun ajat saksalaisella autolla?
Nainen oletko
9
217
Vastaukset
- saksalaisetovat
niin ihkuja.
- Enttententt
Olen. Oletko sinä mulkk kun ajat audilla?
- korealaista
autoa en kyllä huolisi. Nehän on ihan ydinhullua porukkaa.
- Aivanvarmastikuule
Sehän on selvä! Eihä sitä muuten saksalaisella kukkaa aja. Minähi ikkuna auki kaasuttele ja tervehhi hail Hitrelillä kaikki vastaatulijat.
- Valintani
perustuu täysin laatuun.
- kupla.volkkari
Kuplavolkkari oli Hitlerin alulle panema noin lyhyesti sanottuna.
- Niisannoosi
No niihä ne sannoo..se uusio kupla on kyllä iha susi, epäonnistunut :(
Joskushan Wolkkarista on sanottu että maailman nopeiten liikkuva jääkaappi. Oli olleet pirun kylmiä. Kahden kympin pakkasella kun Wolkkarin oven aukaissu, niin jotenkin lämmin hönkäsy tullu ulkoa autoon ;o).
- kupla.volkkari
Saunottiin ennen Hitlerin viimmeinen pahatyö ihmikunnalle toi kansanautoksi ristitty kuplavolkkari, pahnanpuhaltaja, jääkappi ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747