Joku viettää viikonloppuaan nöröttäen, aaa että tätä elämää!
Toiset menee naimisiin ja saa lapsia
8
337
Vastaukset
- Syvällistäjeah
Hauska sana tuo nöröttäminen.
Mitä se lienee suomeksi tarkoittaakaan?- Jeahjeah
Nöröttäminen=nököttäminen=paikallaan oleminen
Jokaisen oma valinta, mitä jokaisen pitää kunnioittaa.
Kyllä vapauskin tehdä, mennä ja tulla on kivaa, mutta kun haluaa sen "olkapään" mihin nojata, silloin ei tunnu enää hyvältä jos sitä ei ole.- viikonloppuloma
Tasan ei mee nallekarkit,hyvä että sä painat duuniin niin saadaan Suomi nousuun!!
- eftyhi
En oikein ymmärrä että miten suomi saadaan nousuun sillä että jotkut raatavat helvetisti ja jotkut vain puhuvat työkseen koska rahahan on luotu tyhjästä ja nyt sitä vain siirrellään taskusta toiseen? Puhujat ovat sitä mieltä että heille kuuluu suurempi osa kuin tekeville koska ovat kuulemma tärkeämpiä kuin muut ihmiset.
- viikonloppuloma
Sitähän mä just vitsailin että meille yritetään selittää että paina niskalimassa duunii niin Suomi nousee ahdingosta ,kun sitä vastoin voitas työtä jakaa vähän tasasemmin kun niin iso joukko on työttömänä ja pyörittelee vaan peukaloitaan himassa.Ne jotka on töissä joutuu tekee nykysin kahden ihmisen työt samallapalkalla sitten ollaan loppuunpalaneita mutta ei uskalleta jäädä sairaslomalle kun pelätään että lähtee duuni alta.Yhä pienempi työssäkäyväjoukko joutuu maksamaan tän valtion mahdottomaksi räjähtäneet sosiaalikulut.
- Ehniiin
Allekirjoitan niin edellisen kirjoittajan.
Ja lisää tulossa..
Välillä miettii, että olisi ihan mukava itsekin saada nauttia veronmaksajana tämän valtion jutuista.
Työssäkäyvänä, verosimaksavana, perusterveenä ja keski- ikäisenä esim. perusterveydenhuollossa edelle menevät ne, joita elätän muutoinkin.
Sitten vielä vinkuvat jotain peruseläkerahaa, työikäiset. - perseet_olalla_panee
Toiet ne nussuttelee ilman kondoomiii ja vetäsee kuppaset klamydiat ja kakaran aluilleen. Sotten maha pystyssä alttarille ja perhehelvetiin jossa akka nalakuttaa ja painaa tossun alle hirmu justiinana ja ukko karkaa vieraisiin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747