2 hengen helikopteri?

perseelleenolenlentänyt

Ohjaaja ja matkustaja. Onko noissa kummallakin ohjaimet kuten esim mainiossa ja haluamassa olevassa cessna 150? Minulla ei ole lentolupakirjaa minkään näköistä , vielä mutta kovin alkaa olla viimeiset hetket sillä ikää on 50 tullut täyteen. Noita 150-2 cessnoja on tullut katottua joitain ja vain netin välityksellä. Siihen kykenee kynnet taloudellisesti helpolla.
Millaiseksi ne on rekisteröity? ja mikä on se kannattava lentokone? nuo kevyt koneet tuntuu sormiin joita on katsellut ja koskettanut hyvin haurailta. Siski oieka mikä lie experimental ? olean se oikea kone tyyppi mutta mikä rekisteröinti että voi itse jotain tehdä? ja tietysti koulutuksen kautta.
Mutta helikopteri , onko niitä ? enkä nyt halua kuulla mistään 2000000€ euron koneista halaistua sanaa. Vaan cessna hintaluokkaa kymppi tonneissa max onko?

3

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R22Robbari

Osta joku Robinson R22, saanee käytettynä suht. edullisestikin.

• Tossa kopterihommassa on kolme juttuu: 1. Suomessa ei ole laadukasta kopterikoulutusta saatavilla, hälläväliä koulutusta saa kyllä malmilta, lähin hyviä löytyy ruotsista. 2. R22 saa kyllä edullisesti mutta 3. Huollot maksaa maltaita.

• dkdkdkkdkdkdk

Vanhat cessnat eivät paljoa maksa mutta niiden ylläpito, huollot, korjaukset ja vakuutukset maksavat toodella paljon. Ja kun koneessa tulee tunnit täyteen, edessä moottorin vaihto tai iso remontti. Kone on päivitettävä, toimi se tai ei.Ja lisäksi pitäisi olla mielellään hallipaikka säilytykseen. Ulkonakin pidetään jopa talven yli mutta ei koneelle hyvää tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6194
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3073
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2233
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1818
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51