Ohjaaja ja matkustaja. Onko noissa kummallakin ohjaimet kuten esim mainiossa ja haluamassa olevassa cessna 150? Minulla ei ole lentolupakirjaa minkään näköistä , vielä mutta kovin alkaa olla viimeiset hetket sillä ikää on 50 tullut täyteen. Noita 150-2 cessnoja on tullut katottua joitain ja vain netin välityksellä. Siihen kykenee kynnet taloudellisesti helpolla.
Millaiseksi ne on rekisteröity? ja mikä on se kannattava lentokone? nuo kevyt koneet tuntuu sormiin joita on katsellut ja koskettanut hyvin haurailta. Siski oieka mikä lie experimental ? olean se oikea kone tyyppi mutta mikä rekisteröinti että voi itse jotain tehdä? ja tietysti koulutuksen kautta.
Mutta helikopteri , onko niitä ? enkä nyt halua kuulla mistään 2000000€ euron koneista halaistua sanaa. Vaan cessna hintaluokkaa kymppi tonneissa max onko?
2 hengen helikopteri?
3
269
Vastaukset
- R22Robbari
Osta joku Robinson R22, saanee käytettynä suht. edullisestikin.
Tossa kopterihommassa on kolme juttuu: 1. Suomessa ei ole laadukasta kopterikoulutusta saatavilla, hälläväliä koulutusta saa kyllä malmilta, lähin hyviä löytyy ruotsista. 2. R22 saa kyllä edullisesti mutta 3. Huollot maksaa maltaita.
- dkdkdkkdkdkdk
Vanhat cessnat eivät paljoa maksa mutta niiden ylläpito, huollot, korjaukset ja vakuutukset maksavat toodella paljon. Ja kun koneessa tulee tunnit täyteen, edessä moottorin vaihto tai iso remontti. Kone on päivitettävä, toimi se tai ei.Ja lisäksi pitäisi olla mielellään hallipaikka säilytykseen. Ulkonakin pidetään jopa talven yli mutta ei koneelle hyvää tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446