Ei näy keskusteluja olevan paljon tällä palstalla: terrierien "vahvasta" kalustosta: saksanmetsästysterrieri, siinä on koira jolla luonnetta, ei mikään sylipuudeli, mutta kotioloissa kiltti ja helppo hoidettava, mutta siinä mihin jalostettu: "helvetti pienoiskoossa", olen ylpeä että olen saanut omistaa aikoinaan , hieno koira oli
Terrieriet
exjagdterrier
2
200
Vastaukset
- HuntingTerrier4v
Maailman tehokkain luolametsästyskoira on, ja kova uimari noutajana toimii sorsajahdissa, muutenkin monipuolinen metsästyskoira, mutta lujan luonteensa takia aika haastava koulutettava, ei näiden palstan lukijoilla ole kokemusta sakusta, metsästys forumeilta jotain keskusteluita löytyy
- thundersblack
5-vuotias uros on itsellä: kova luontoinen kaveri ei mikään sylikoira.,, mutta parasta A-ryhmää, kaikkien kaveri ja täyttä ruutia tarvittaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481