Hei. Opiskelen uutta alaa omaehtoisena ansiosidonnaisella ammatilliseen perustutkintoon, opintoja takana 8kk ja 16kk jäljellä. Nyt on kuitenkin alkanut kiinnostaa aiempaa työuraa vastaavat työt ja kotipaikalla olisi kohta alkamassa vanhoja töitä vastaava työvoimakoulutus joka kiinnostaisi. Onko jollain kokemusta miten työvoimaviranomaiset suhtautuisivat tälläiseen muutokseen jossa siis lopettaisen omaehtoisen kesken ja hakeutuisin työvoimakoulutukseen...
Omaehtoisesta koulutuksesta työvoimakoulutukseen..
5
241
Vastaukset
- ForgetAboutiT
Kandee ihan oikeesti soittaa ja kysyä heiltä suoraan...muistelisin joskus kuulleeni että kaikki korvaukset peritään takaisin, ellei lopettamisen syy ole riittävän pakottava..
- kiut
Tuskin sinua huolitaan siihen työvoimakoulutukseen, sinullahan on se omaehtoinen.
- vaihdellut
Omaehtoinen koulutushan maksetaan käsittääkseni aina omasta kukkarosta? että voisit vedota siihen, kun sinulta kysytään miksi haet koulutukseen, että turhan kallista työttömälle. Kesken ei kannata jättää ennen kuin JOS pääset työvoimakoulutukseen, sillä niihin otetaan niin pieni prosentti hakijoista.
- sipinene
Miten niin maksetaan aina omasta kukkarosta? Aloittaja sanoi opiskelevansa ansiosidonnaisella.
- hakeminenkannattaaaina
Voit laittaa hakemuksen työvoimakoulutukseen, siitähän ei kukaan rankaise. Et vain tule valituksi, koska a) pitkäaikaistyöttömiä hakijoita varmasti on yllinkyllin ja b) olet jo kertaalleen uskottavasti perustellut viranomaisille ettet tule työllistymään entiselle alallesi ja siksi tarvitset tukea tälle uudelle alalle kouluttautuaksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306377Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144784Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423322IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601780Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111618- 731426
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249