Yksityiselle ihmiselle. Voiko olla experimental ? Millaiset lentotunnit tuommoisella vou olla? Yms kiinnostaa.
https://youtu.be/EbZuIkQbLos
Niinkuin mitä? Silmukkaa cessnalla? Oikeinko tosissaan kestää moiset temput? En kyllä itse noita haaveile enkä halua edes moista kyytiä millään koneella kenenkään kyydissä.
Cessna 152 ylläpito?
4
597
Vastaukset
- Autokorttionjakauan
Isommalla moottorilla pellolta nopeammin ilmaan? Ilmeisesti laskukiito jopa sillon pitenisi?
20 m männikkö molemmissa päissä miten pitkä kiito heinäpellolta ( puutarha traktori leikkaus kuin kotipiha mutta pehmeämpi kuitenkin) olisi ? Turvallinen mitta? - 3200bokseri
Tietoa?
- PeltoFlygaajat
Tääl oli yks joka oli Ruotsissa lennelly joltain pellolta ,tai sit laskeutunu .
- Sohvatiikeri2
On jotain hajua ja voisihan sitä vastatakin vaikka yleensä tällaiset kyselyt on ihan vedätyksiä.
Varaa 15 000 vuodessa koneen ylläpitoon ja lisäksi lentämiseen 80€/tunti.
Tuskinpa saat 152:ta experimentaliksi, siihen pitäisi tehdä mittavat muutostyöt. Ei kannata, jollei erityisesti tykkää näprätä. Experimental-ukot yleensä harrastaa enemmän sitä itse rakentelua kuin lentämistä. Experimental-touhuissa ei säästä mitään, ja jos laskee työtunnille vähänkään hintaa, kalliiksi tulee.
Tuo peltokysymys on ihan normaali aloittelijan kysymys. Järkevä vastaus siihen on että älä laskeudu peltokentälle ennen kuin sinulla on... sanotaan nyt 500 tuntia kokemusta. Sen keräämiseen sinulla menee 5 - 10 vuotta. Siinä vaiheessa tiedät jo kaikenlaista muutakin asiaan liittyvää.
Pellon minimipituus voisi olla noin 800 metriä... ohjekirjan mukaan varmaan vähemmänkin riittää, mutta jotain marginaalia voisi olla hyvä pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456