Bi-naisten minigallup

Be-be

1. Miten kuvailisit ulkoista olemustasi (esim. poikatyttö, femme, rekkis, androgyyni, ultrafemme)?
2. Miten kuvailisit persoonallisuuttasi (esim. femme, poikatyttö, androgyyni, maskuliininen)?
3. Millaisia ovat ulkoiselta olemukseltaan naiset, joihin tunnet vetoa?
4. Millaisia ovat persoonallisuudeltaan naiset, joihin tunnet vetoa?
5. Millaisia ovat ulkoiselta olemukseltaan miehet, joihin tunnet vetoa?
6. Millaisia ovat persoonallisuudeltaan miehet, joihin tunnet vetoa?
7. Millaiset naiset eivät sytytä sinua?
8. Millaiset miehet eivät sytytä sinua?

4

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kysely!

      1. Miten kuvailisit ulkoista olemustasi (esim. poikatyttö, femme, rekkis, androgyyni, ultrafemme)?
      Nimimerkkini kuvaakin ulkonäön/ persoonallisuuden ristiriitaa...
      Ulkonäöllisesti olen feminiininen, kotioloissa joskus arkisempi. Pitkä tukka löytyy, koruja käytän jonkin verran, esim. korvikset ja kaulakori arkivarusteet. Mutta meikkaamisen suhteen olen laiska (tai oikeastaan en koe tarvitsevani enempää), käytän ainoastaan ripsaria arjessa. Hätätapauksessa peitepuikkoa. Juhlaan sitten ne pohjatkin, mutta luontevammalta tuntuu pelkällä ripsarilla.

      2. Miten kuvailisit persoonallisuuttasi (esim. femme, poikatyttö, androgyyni, maskuliininen)?
      Suht rehellinen ja suorasanainen, mutten kai suorastaan tunnekylmä :D Valkoiset valheet tuntuvat vaivaannuttavilta. Poikatyttö? Pidän vauhdista ja itseni haastamisesta, ja olen aika sinnikäs kun satun sille päälle. Toisaalta olen myös aika pohdiskelevainen, tapaan pohtia syitä ihmisten tekojen taustalla. Vähän nörtti. Ja välillä olen vain pöljä ja pikkuisen hidas :D

      3. Millaisia ovat ulkoiselta olemukseltaan naiset, joihin tunnet vetoa?
      Suht pitkä, kasvonpiirteiltään jopa maskuliininen. Erityisesti hieman pidempi/ selväpiirteisempi nenä ja vahvat poskipäät ovat mun juttu! Tukka joku pitkä/keskipitkä, voi olla lyhyempikin. Vaatetus naisellinen tai rennompi. Taidokkaasti meikkaavat naiset ovat ihastukseni (ristiriitaista, koska itselläni en välitä meikistä)! Mutta vähempikin meikki menee jos on ihminen makuuni, arkena varsinkin :)

      4. Millaisia ovat persoonallisuudeltaan naiset, joihin tunnet vetoa?
      Kuuntelevainen, ymmärtäväinen, positiivinen, iloinen ja lannistumaton elämänasenne. Osaa nauraa itselleen.

      5. Millaisia ovat ulkoiselta olemukseltaan miehet, joihin tunnet vetoa?
      Siisti, tyylitietoinen, omaakin tyyliä saa olla ja ehostusta. Tietty feminiinisyys vetää puoleensa, muutama ihastus onkin paljastunut homoksi :3 Solakka tai hieman tanakka. Pitkä tukka iso plussa. Kasvonpiirteiltään ihastusteni kirjo on niin laaja etten osaa tähän listata.

      6. Millaisia ovat persoonallisuudeltaan miehet, joihin tunnet vetoa?
      Tietyllä tavalla herkkä ja uskaltaa näyttää senkin puolen. Puhelias. Romanttinen. Hauskakin saa olla jos huvittaa :D

      7. Millaiset naiset eivät sytytä sinua?
      Tyttömäisetkin tytöt ovat söpöjä, mutta eivät yhtä helposti herätä sisäistä paloa kuin tietty sensuelli naisellisuus... Ihan siili ja poikatukka on turn off. Vaatetuksesta super-butch, punkkari tms. erittäin poikkeava on turn off. Luonteeltaan kaikkitietävä, joustamaton, haluton oppimaan uutta, haluaa olla aina oikeassa/ nostaa itsensä jalustalle.

      8. Millaiset miehet eivät sytytä sinua?
      Epähygienisyys. Skinhead, siili. Överiksi menevä punkkari tms. Tatuoinnit tietyin varauksin (esim. kokokäsivarsitatskat saavat vierastamaan). Pumpatut muskelit, selvä ylipaino. Määräilijä, joka ei kuuntele muita. Itsekeskeinen, kyvytön asettumaan toisen asemaan, haluton oppimaan uutta.

    • Zaharaa

      1. Reipas outdoor-henkinen femme. Meikkaan päivittäin, hiukset on keskipitkät, tykkään mekoista ja naisellisista kengistä. Viihdyn myös sporttivaatteissa.

      2. Olen aika herkkä, mikä usein liitetään naisellisuuteen. Tykkään ns. maskuliisistakin jutuista kuten esimerkiksi koneista, autolla ajamisesta ja teknologiasta.

      3. Maskuliinisia tai androgyynejä. Osa on ollut naisellisiakin tavalla, joten minun on vaikea selittää. Ehkä heissä on ollut jotain sukupuoletonta, vaikka olisivat olleet esimerkiksi kovinkin siroja. Minua viehättää meikkaamattomuus tai se, että osaa meikata hyvin huomaamattomasti esim. pelkkiä ihon virheitä peitellen. Unisex-tuoksut vetävät minua puoleensa, enkä oikein pidä kovin naisellisista tuoksuista kumppaneillani. Paitapuseroihin olen selvästikin heikkona, mutta mieluiten naisten paitapuseroihin (pystyraidat, pellavat, ruudut, yksiväriset). Unisex-silmälasit ovat usein hot ja tykkään lyhyistä kampauksista, jotka on viimeistelty vahalla (vahat muuten usein tuoksuvat ihanasti maskuliiniselta). Tykkään siitä, että nainen tuntee itselleen sopivat värit ja käyttää niitä. Saa olla värien ystävä tai harmaa-beige-sininen. Minua sytyttää myös terveyden näkyminen ulospäin. Hiljattain huomasin, että eräällä tosi kuumalla lesbolla on hieman rasvaa vatsalla, mikä tuntui ihanan inhimilliseltä. Vartalon muodolla ei ole niin väliä. Saa olla siro, normaali, vähän pullukka, lievästi bodannut, mitä vaan. Jostain syystä kuitenkin pidän aika pienirintaisista naisista (omani ovat c). Oman tyylinsä löytäneet ja sen rohkeasti paljastavat naiset sytyttävät. Ja ne, joiden kasvot ovat ilmeikkäät eli hymyä, pilkettä silmissä jne. Saa olla ryppyäkin.

      4. Älykkäitä, itseäni rauhallisempia, vakaita, hellyyttä antavia ja haluavia, rehellisiä, uskollisia, tunteellisia, kunnollisia, keskustelutaitoisia ja -haluisia, seksistä nauttivia, elämännälkäisiä jne. Arvostan erittäin paljon joustavaa dominoivuutta. Jos nainen opettelee tuntemaan minut ja kohtelee minua hyvin, alistun hänelle ja osoitan tunteeni täysillä.

      5. Aika tavallisia, tyyliä konttorirotta / siisti it-nörtti lyhyillä hiuksilla. En voi sietää pitkiä hiuksia miehillä, vaikka naisilla ne vielä menevät. Miesten kohdalla vartalon osalta toiveeni ovat samanlaisia kuin naisilla eli moni juttu sopii, mutta ääripäät yleensä eivät. Tatuoinneista tai lävistyksistä en pidä miehillä enkä naisilla. Miehen toivon olevan itseäni pidempi, nainen saa olla lyhyempi (olen tosin aika pätkä).

      6. Älykkäitä keskiveŕtotyyppejä. Jos asuisin miehen kanssa, niin hänen täytyisi osallistua kotitöihin ja siisteyden ylläpitämiseen. Hän ei myöskään saisi valloittaa kodin tilaa rajattomasti omille teknisille vempaimilleen tms. Samoin hän ei myöskään määrätä yksinvaltiaan tavoin siitä, mitä musiikkia kuunnellaan tai mitä tv:sta katsellaan. Miehellä saisi olla omia harrastuksia, mutta olisi mukavaa, jos meillä olisi joku yhteinenkin harrastus. Toivottavasti hän olisi kasvanut eroon vanhemmistaan ja mahdollisista eksistään. Huumorintaju on plussaa ja vastuuntunto samoin. Uskollisuus ja rehellisyys tietenkin myös.

      7. Tupakan poltto ja runsas alkoholin käyttö laskee pisteet. Samoin syljeskely ja kiroilu. Jostain kumman syystä karsastan isoja rintoja. A- ja B-kupit ovat ihanimpia, mutta C menee vielä hyvin. Siitä ylöspäin herättää minussa pakokauhua. Ultrafemmet eivät huomiotani saa. Ei myöskään sateenkaarifanit tai kovin huomiota herättävän hiuskuontalon omistajat. Runsas ylipaino on vähän kurja juttu, mutta myös luurankomaiset naiset ahdistavat. Ylipainoa saa olla kuten myös alipainoa, mutta tällöin olisi hyvä näyttää ulospäin ns. riittävän sopusointuiselta. Etnisyydellä ei ole väliä, mutta ehkä esim. romaniasuun tai kovin konservatiiviseen musliminaisen asuun pukeutunut saisi minut pötkimään pakoon.

      8. Millaiset miehet eivät sytytä sinua? Ääri-ihmiset, bodarit, ilmiselvät juntit, rajun ylipainoiset, liian hajustetut geelitukat, itseään tyrkyttävät jne.

      • valtapelitahdistaa

        Mua kiinnostaa, mitä tarkoitat (tai mitä täällä tarkoitetaan) alistumisella ja dominoinnilla? Ite kun haluaisin ihan tasaveroisen suhteen, jossa minulle eikä myöskään toiselle osapuolelle tulisi sellaista oloa että on jotenkin "alistettu".


    • TodNäkExBisse

      1. ja 2. Ulkoinen olemus riippuu just siitä mikä on hetken teema. Viihteellä ollessa nähdään vaivaa ja ajatuksena on luonnollisesti näyttää hyvältä. Pelikentällä taas rapatessa roiskuu, hiki lentää, jne. Duunissa ja arkena sit rennon letkeä, kuitenkin huoliteltu habitus.
      Persoona/luonne on vahva ja näin ollen määrätietoisella otteella elämässä edetään. Sosiaalisuus, järjen käyttö, helppous, energisyys, pehmeä arvomaailma sekä pääsääntöisesti positiivisuus löytyvät selkärangasta. Jos kuitenkin ne ääripäät e. rekkis ja ultra-femme skipataan niin varmaan siinä.
      3. Jos ei mainita kohdassa 7. tutustun toisi mielelläni:)
      4. Kaltaiseeni, ihan vaan siks koska tasavertaisen kumppanin kanssa hymy on vaan herkässä ja puuhastelua riittää.
      5. Sopusuhtainen, hymyilevä, yli 180cm ja parta kasvaa:)
      6. Tekevä, tilannetajuinen ja hetkessä oleva. Kantaa vastuunsa siitä, mitä ikinä elämän polulla on eteen osunut.
      7. Kaikki mikä viittaa Justin Bieber-lookiin. Reipas ylipaino, persoonattomuus, sanattomuus, äijämäisyys, tatuoinnit, joilla ei ole tarinaa. Ja on mainittava ne just eronneet tai parisuhteessa elävät, eritoten äidit, jotka ovat luvan kanssa liikkeellä kimppakivan tai panon näkökulmasta.
      8. Tosikko, plösö, aatteeltaan persu, ammatiltaan insinööri tai muuten vaan munaton luonnetta.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe