Hei!
Mulla ois yks ongelma..
Mun tietokone (hp:n läppäri) sekos vähän aika sitte ku sammutin sen huolimattomuuttani siitä napista ja käynnistäessäni sitä uudelleen se jäi johonki ihmeen mustaan tilaan jossa se nuoli vaan kököttää enkä oo sitä mitenkää saanu sammutettua.. se on nyt tunni pysyny siinä tilassa!
HELP
HP:n tietokone sekoaa
enootietokonenero
3
349
Vastaukset
- alkeita
Läppäri, luultavasti siinä on akku. Mahtaakohan kone sammua, jos irrotat sen akun?
- ihmehommoo
Ei sammunu vaikka otin akun pois.
- sit.sammuu
ihmehommoo kirjoitti:
Ei sammunu vaikka otin akun pois.
Käännä asunnon pääkytkimestä sähköt pois tai juo pullo kossua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862