ihana kun tulee syksy ja hirvijahti. kohta saa puoliraakaa hirvipihviä. nam nam
kohta saa namia
7
260
Vastaukset
- Korpimets
Ei sitä mistään saa.-Kyllä pitää tehdä paljon lihapalan eteen töitä.
Hintoihin tulee!Jos tiedät mistä sitä saa,niin ilmoita mullekin,lopetan
metsästyksen heti. - EchinococcusGranulosus
Riittävästi paistaen välttäisit ekinokokkitartunnan.
- LokakuunPuolvälistä
Alkaen hirveä, siihen asti Huvimetsästysneuvoksen liharuoka on liiskattua kihomatoa, imeskeltynä.
- Vituttaakorottanaamaa
Itse en tuosta mediupihvistä perusta. Olen enemmän patamiehiä eli hirvipataa ei mikään voita ja kylkeen hyvä punkku. Kelpuutan ainoastaan vasan lihaa namn nami namin naimainaimnn nain nmainmana n nmain manmain nami namin nainain inamaniamim
- Juuri_näin
itse teen hirvipataa hirvenlihasta ja juureksista. Sopivasti valkosipulia, mausteita ja moneksi tunniksi uuniin...
Illalla pataa ja punaviiniä. Ehkä myös pari ruokaryyppyä, kuten palstan wannabe-metsästäjäkin paneskellun lampaansa kanssa suosittelee.
- Vaihuomanneekoeroa
Saa hullun hirven taudin päänuppiinsa. Oikein. Pitäkää hyvänänne. Voi tarttua muuten ilmeisesti kaikkiin eläimiin.
- PAtapatapata
Pata on se munkin juttu. Punkun kera aivan saatanan hyvää. Vasaa se tietenkin pitää olla. Pataan ei vaan kannata laitta mitään paistilihoja vaan lapa on erinomaista pataruokaan. En ole ravintolassakaan saanut niin hyvää pataa mitä itse teen mutta sanotaan että raaka-aineista kaikki riippuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34872Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753