TUI matkat ja lennot.

Lentopelkoinen

Onko kokemuksia TUIn lentokoneista ja TUI matkanjärjestäjänä mm Kreikkaan? Viimeaikoina ainakin olen lukenut koneiden huonosta kunnosta ja myöhästymisistä.

4

2084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelija7

Ainakin oppaat ovat aika "huonoja", eivät ole asiakaslähtöisiä, kyseessä kaukokohde, tietysti joitakin poikkeuksia on

• Entinen_Finmatkalainen

Kyllä hinnat pompsahti kun nimi muuttui. Koneet ok, oppaat no jaa jääköön kommetoimatta.
      Ensi talven matka Teneriffalle kaksi saman tason hotellia, se mihin varasimme kilpailevalla firmalla ja paljon paremmassa paikassa. Tui:lla 380€ 2 viikon matka kalliimpi.

• alokkov

Oltiin TUIn matkalla syyskuun lopussa Kuopiosta suoralla lennolla Rhodokselle. Lennot oli buukattu Agean Airlinesille, kun omat koneet ei riittänyt. Opaspalvelu oli aika ontuvaa, mennessä opas oli toisesta firmasta (Nazar?) ja jäi bussinkuljettajan hommaksi saattaa matkustajat hotellille tai siis hotellin eteen ja siitä omin toimin eteenpäin. Tervetulotilaisuudesta ym. piti tulla tieto tekstiviestinä, ei tullut, joten kesken loman piti asentaa kännykkään TUI-sovellus, että suurin piirtein tiesi missä mennään. Oppaat oli ruotsalaisia tai tanskalaisia, jotka olivat olleet hotellilla opaspäivystyksessä. Hotellissa ei ollut mitään kansioita tai tiedotteita ohjeista. Tui-sovellukseen tuli tieto kotiinlähtö ajasta. Kotiinlähdön hetkellä sitten odoteltiin toista tuntia bussia hakemaan kentälle, ei kuulunut. Oppaiden perään piti soitella missä viipyy, joku lupasi selvittää ja soittaa takaisin, ei soittanut. Uudelleen piti soittaa ja sitten tuli vastaus että bussi tulee kohta. Aika vauhdilla sitten mentiin kentälle, onneksi oli yölento eikä kentällä ruuhkaa niin ehdittiin koneeseen. Seuraavalla kerralla ehkä vaihdamme matkanjärjestäjää, olimme eka kertaa TUIlla ja ei kyllä hyvä kokemus ollut.

• skeptikkoturisti

tui:lta tuli viesti sähköpotiin minkä mukaan olisin voittanut 15000kruunun lahjakortin.en yleensä huomioi tällaisia voittoja varsinkaan jos pitää lähettää sinne 2 E,mutta muistaakseni osallistuin johonkin tämän kaltaiseen kilpailuun vähän aikaa sitten. ts menetänkö vain 2 e vai kopioidaanko minun pankkikortin tiedot jonnekin ja yllättävä visa lasku tulee taas postiluukusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe