Onko kokemuksia TUIn lentokoneista ja TUI matkanjärjestäjänä mm Kreikkaan? Viimeaikoina ainakin olen lukenut koneiden huonosta kunnosta ja myöhästymisistä.
TUI matkat ja lennot.
4
2316
Vastaukset
- ajattelija7
Ainakin oppaat ovat aika "huonoja", eivät ole asiakaslähtöisiä, kyseessä kaukokohde, tietysti joitakin poikkeuksia on
- Entinen_Finmatkalainen
Kyllä hinnat pompsahti kun nimi muuttui. Koneet ok, oppaat no jaa jääköön kommetoimatta.
Ensi talven matka Teneriffalle kaksi saman tason hotellia, se mihin varasimme kilpailevalla firmalla ja paljon paremmassa paikassa. Tui:lla 380€ 2 viikon matka kalliimpi. - alokkov
Oltiin TUIn matkalla syyskuun lopussa Kuopiosta suoralla lennolla Rhodokselle. Lennot oli buukattu Agean Airlinesille, kun omat koneet ei riittänyt. Opaspalvelu oli aika ontuvaa, mennessä opas oli toisesta firmasta (Nazar?) ja jäi bussinkuljettajan hommaksi saattaa matkustajat hotellille tai siis hotellin eteen ja siitä omin toimin eteenpäin. Tervetulotilaisuudesta ym. piti tulla tieto tekstiviestinä, ei tullut, joten kesken loman piti asentaa kännykkään TUI-sovellus, että suurin piirtein tiesi missä mennään. Oppaat oli ruotsalaisia tai tanskalaisia, jotka olivat olleet hotellilla opaspäivystyksessä. Hotellissa ei ollut mitään kansioita tai tiedotteita ohjeista. Tui-sovellukseen tuli tieto kotiinlähtö ajasta. Kotiinlähdön hetkellä sitten odoteltiin toista tuntia bussia hakemaan kentälle, ei kuulunut. Oppaiden perään piti soitella missä viipyy, joku lupasi selvittää ja soittaa takaisin, ei soittanut. Uudelleen piti soittaa ja sitten tuli vastaus että bussi tulee kohta. Aika vauhdilla sitten mentiin kentälle, onneksi oli yölento eikä kentällä ruuhkaa niin ehdittiin koneeseen. Seuraavalla kerralla ehkä vaihdamme matkanjärjestäjää, olimme eka kertaa TUIlla ja ei kyllä hyvä kokemus ollut.
- skeptikkoturisti
tui:lta tuli viesti sähköpotiin minkä mukaan olisin voittanut 15000kruunun lahjakortin.en yleensä huomioi tällaisia voittoja varsinkaan jos pitää lähettää sinne 2 E,mutta muistaakseni osallistuin johonkin tämän kaltaiseen kilpailuun vähän aikaa sitten. ts menetänkö vain 2 e vai kopioidaanko minun pankkikortin tiedot jonnekin ja yllättävä visa lasku tulee taas postiluukusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453