Humanoidi unessa

AbduktioAlli

Näin unen missä nelikätinen ISO humanoidi abduktoi. Unet eivät yleensä ole tosia, mutta tämä tuntui varsin todelta vaikka oli varmaankin sarjassa vertauskuvalliset unet. Sen ISON ja taitavan humanoidin kanssa en ruvennut tappelemaan joten päätin herätä. Totesin - nou hätä ja kyllä tässä pärjätään.

12

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ufounia

Ufot palautui viikonloppuna pitkästä aikaan uneeni. Toistui sama teema kuin aiemmissa unissa, eli ufot tulee kaukaa horisontista ja alkavat kaartelemaan taivalla. Tällä kertaa olin joidenkin tuttujen kanssa jossakin sysimetsessä hirsitalossa ja ufot lenteli puiden latvojen yläpuolella. Juostiin piiloon hirsitaloon. Kuvasin innoissani ikkunasta ufoja kännykälläni. Mutta sitten tulee se mikä aiemmissa unissa, kun alan katsoa kännykästä kuvaamani materiaalia, video onkin kuvaus niistä ufoista päin, eli miten he kuvaa sieltä minua. Eli minä olinkin se kohde jota kuvattiin. Lopuksi siinä videossa poistutaan maasta korkealle taivaaseen ja avaruuteen.

Olen nähnyt näitä samankaltaisia unia silloin tällöin useamman vuoden ajalta, ensimmäinen vähän tämän suuntainen uni oli jo joskus 1988 kun olin pentu. Uni oli jotenkin semmoinen että purppuran värinen sähköinen pilvi ilmestyi kotini viereiselle metsän yläpuolelle ja sieltä oli tulossa "jotain".

Joskus 1990-luvulla ja 2000-luvun alussa oli myös paljon näitä samoja että olen lapsuuden aikaisessa kodissa maatilalla, horisontista ilmestyy valoja jotka kiertelee taivalla. Näissä unissa koen aina olevani hyvin innoissani, kuin jokin lapsi näkee pellen tai karusellin eka kertaa yms.

• Nastaa

Meininkiä! Toivottavasti niitä ufoja kaartelee ihan oikeassakin elämässä pitkin härmää ja suomea. Teretulemasta näytille!

• ufounitutkija

Ufo- ja unitutkimuksella on kiinteä yhteys.
        Samoin pellontallauksella ja binäärikoodeilla.

• ufounia

Tosiaan toivoisin näkeväni vielä joskus elinaikanani myös ihan oikeasti ufon, livenä, ainakin mitä tässä ehkä 45-50 vuotta vielä tulee sitkuteltua terveyden niin salliessa. Voihan se olla että henkiset anturit on vielä niin jähmeessä ettei ufoja ja muita vastaavia juttuja pysty livenä näkemään? Ufon näkeminen olisi itselle semmoinen vahvistus että jotain isompaa on myös olemassa, ateistin näkökulmasta tämä elämä on muutoin niin pirun tylsää oravanpyörässä juoksemista, että eikö todellakaan ole järkevää tai oikeaa syytä miksi tänne popsahdin? Mieleni ei suostu uskomaan että sitä on vain joku biologinen "robotti" joka tahkoo rahaa töitä tehden ja kuluttaa materiaalia? Ööörrgh! >:O

Näitä ufounia näkisi mielellään vaikka joka yö, mutta harmi kyllä nämä on harvinaista herkkua. Aina sitä ei myöskään heti muista, tuon edellisen unen muistin tosiaan vasta maanantaina iltana että ahaa, yes, olipa mahtava ufouni jälleen kerran :)

• AlleviivatunHenkinen

No nythän teistä on hyvää vauhtia tulossa "HENKISIÄ" ihmisiä. Ei muuta kuin 300 euroa alan humanoidikirjoihin ja kokoelmaa kartuttamaan ja tuotapikaa olette niin henkistyneitä, että kelpaatte modernin New Age -ajan humanoidipastoreiksi ja voitte televisiossa ja YouTubessa kertoa eämäntarinaanne.

Tuo välineellinen ja materiaalinen hyvin erikoinen ja omituinen NewAge-henkisyys.

5 gallonaa spirittiä letkulla suoraan mahaan ja toinen mokoma tippapullolla suoneen. Henkistyminen on taattu.

Implantit päälle.

• Aquadexterous

Aloittajalle vihjeeksi että kannattaa opetella noita vieraskielisiä termejä paremmin.
      Nyt olet sekoittanut abduktion ja onanoinnin keskenään.
      Olipa käsiä kuinka monta hyvänsä.

• KämmentäjätRy

> Nyt olet sekoittanut abduktion ja onanoinnin keskenään.

Haha! Kuvittelin mielessäni millaiset vehkeet pitää olla, että siitä suoriutuu neljällä kädellä. Kuvittelin vielä erikoisen suuret ja jättimäiset kämmenet!

• blue.star.is.shining
      • Humalnoidi

Mutta juoko se Kossua?

• Rooe

Ehkä vihjeet viittaavat juurikin Kossuun.
        Ensiksi koristellaan viljapellot, nykyään kiillotetaan jo kuivaamon katot, (näillä keleillä ilm. pyhä rakennus).
        Jospa joskus näemme Kossupullon etikettiin lisätyn oudon kuvion, ja ympyrä sulkeutuu... sitten kaikki on selvää tai päinvastoin.
        Huomaamme että kossun määrä on vaikuttava tekijä. "se viisasten juoma"
        Kyllä kaksin käsinkin kerkiää, neljällä tulisi jo muut rajat eteen.

• kossukoodi
        Rooe kirjoitti:

Ehkä vihjeet viittaavat juurikin Kossuun.
        Ensiksi koristellaan viljapellot, nykyään kiillotetaan jo kuivaamon katot, (näillä keleillä ilm. pyhä rakennus).
        Jospa joskus näemme Kossupullon etikettiin lisätyn oudon kuvion, ja ympyrä sulkeutuu... sitten kaikki on selvää tai päinvastoin.
        Huomaamme että kossun määrä on vaikuttava tekijä. "se viisasten juoma"
        Kyllä kaksin käsinkin kerkiää, neljällä tulisi jo muut rajat eteen.

Kyllä Kossu on parempaa kuin Kundaliini.Sitä paitsi kossua nauttiessa alkavat kanavoinnitkin sujumaan tosi hyvin.

• AatosHumanoidi

No kossu sopii hyvin pienenä kurkunkostukkeena ihan yskänlääkkeeksi ja kurkun desinfiointiin. Ei sitä tarvi kerralla välttämättä edes shottilasillisia vedellä.

Vaikka useinhan juopot käyttävät tekosyytä armottomaan flänään, että "Lääkkeeksihän minä vaan", mutta entä jos sitä OIKEASTI ottaa vaan lääkkeeksi?

Vai missä on alkoholismin raja?

Olis tosiaan mielenkiintoista tietää, voisiko viivasuoraan ja tiukkaan humanoidin suuhun saada esim pillin ujutettua, että se voisi sitäkautta vaikka imeä kossuaa pullosta? Mistä sen tietää vaikka niiden verenkierrossa kiertäisi etyylialkoholia normi veren sijaan?

No tuo oli kyllä hieman kaukaa haettu (toisaalta universumista ja muutenkin kaukaa käsitteellisesti ja ajatuksellisesti).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe