Hei sinä jolla on tahtoa ja halua nostaa tarot pöytää,voitko katsoa mulle,vaalealle yksin asuvalle naiselle mitä näyttää ,lähinnä lähia´jalle kortit aiheet asunto,suhteet ,,rakkaus,,,nehän ne peruspilarit ovat.Tahto muuttaa pois mutta onnaako? t .Tarina
pyydän tarot tulkinnan,, ei saa vastausta muualta.
3
147
Vastaukset
- suossa
arvasin ettei täältä saa ikinä vastauksia vaikka surua on mutten liiemmin mainosta kissankokoisin nimimerkein,,,olkoot parempi kun ei enää ....
- Toivonsinulleonnea
Yritä tuonne ennustukset puolelle siellä on Kristallikello11 jos hän sattuisi näkemään sulle oikein. Eihän ne aina onnistu/näe tulevaa mutta toivotaan parasta. Hän sanoi palaavansa sinne vielä.
- Valkokissa
asuntoasiat järjestyvät, ole itse aktiivinen , etsi kaikki apu ja instanssit , mitkä voivat auttaa sinua. ihmissuhteet muuttuvat hitaasti , kjoku suhde päättyy , rakkaudessa jotain surua. Mutta älä huoli , elämä jatkuu ja uusia ovia aukenee sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747304Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342380
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101569
- 521568