Minä olen 40v ja mieheni 41v

ToplessTarjooilija

Meillä ei ole enää sukupuolista kanssakäymistä.

23

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joropeamIsokyttä

      no eipä hätää, kyllä se onnistuu oman käden kautta

    • tinuri333

      Minulla ja minun jormalla ei ole myöskään sukupuolista kanssakäymistä.
      Tai ei olisi jos ei seisoisi joka päivä kassajonossa kuin tinasotilas, jäykkänä ja valmiina taistoon.

      • PappaBetaIar

        Haluan sinut sugar-girl:ksi


    • Tervetuloa_joukkoon

      Meillä ei ole seksiä harrastettu yli kymmeneen vuoteen...siis toistemme kanssa...

    • Sama täällä, siksi etsinkin satakunnasta naista jolle kelpais erotiikka ja läheisyys mukavan kunndin kanssa, vaikka salaa? Koti on siltä osin rauhoitettua aluetta... Ollut jo vuosia. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele... Mukava nainen.

    • elämässäontärkeämpääkin

      Me ollaan erilaisia toiset tarttee ja toiset ei ja se on ihan hyväksyttävää.

      • perusasioita

        Ne ketkä ei tartte, tulisi ottaa ero ja elää yksinään. Miksi kiusata niitä, jotka haluavat rakastaa ja tulla rakastetuksi.
        Rakkaus on oikein.
        Ilman rakkautta ei ole mitään.


    • Paatunutko

      Ei meilläkään...mies40

    • reppuriika

      Ei seksi ole pakollista mutta syöminen taitaa olla. Jos kaksi ihmistä pitää toisistaan ja eivät kaipaa seksiä, niin se heidän kahdenkeskinen asiansa.

      • normaalionerilaista

        Niin kyllä jos kummatkin ovat sitä mieltä. He ovat silloin a-seksuaaleja.
        Normaalisti ihminen kaipaa eroottisuutta elämäänsä.


    • Sitäkösekaikkion

      Seksitön suhde on sisarsuhde ja vaille jäävän osapuolen on lupa jakea seksiä sieltä mistä sitä saa. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi,ilman nautintoja.
      Haluttomuuteen on aina! Ihan aina jokin syy ja syy on mitä varmimmin kolmas osapuoli,son fakta ja joka muuta iniseen niin valehtelee.

      • voihyvinkysya

        niin ja kun suomalaisnainen on äkäinen räkäinen kiroilee sylkee ja murrosikäisen pahantuulinen nelikymppisenä mutta vastapainoksi etsii raivokkaasti prinssiä ja satulinnaa

        niin on parempio paeta mutta aviossa pakotie on vaikeampaa


      • Lähtökuopissa

        Huono seksi tappaa halut.
        Syrjähypyistä on mahdottomasti vaivaa.
        Parasta oppia, että on elämä jatkuu kuitenkin.
        Ja jonain päivänä voi se kauan kaivattu ilmaantuakin näköpiiriin, ja silloin ei pidä aikailla.


    • voihyvinkysya

      jos sulla ei seiso

    • Sama täällä, taitaa olla ihan normaalia...

    • Lemmenkäinen

      Äsken pääsin pahasta, ja muija senkun keittiössä leipoo :D

    • sitten vaan vieraisiin

    • Pirtelö

      Ei meilläkään minä 42v ja mies 44v.....

    • Pioloki

      Se on piolokiaa, ei ihmistä ole tarkoitettu lisääntymään yli nelikymppisenä ja sen takia se seksikin sitten jää. Ei luonto turhaa toimintaa tue.

    • auguriu

      Miksi tuossa iässä enää seksuaalista kanssakäymistä pitäisi ollakaan? Eikös ne lapset ole tuohon ikään mennessä jo saatettu alulle ja voi keskittyä niiden kasvattamiseen. Jonkin ajan kuluttua sitten voikin alkaa hoita lapsenlapsia.

    • Raumanjussi

      Ja mää vaan omaan jopa tuhmia meno haluja, mutta kotona niitä on turha haaveilla missään muodossa. Tää on todellakin hankalaa, löytäspä jonkun luotettavan naisen missä vois toteutaa hänen ja ehkä omiakin fantasijoita.

    • normaaliihminen

      Outoa se on.
      Normaali ihminen on kokonainen ja kaipaa kaikkea parisuhteen alueita.
      On eriasia jos toisella on vaikka hiv , tuo kuoleman tauti.

    • No nainen jos haluja riittää ja asut Satakunnan alueella, niin ota yhteyttä.... Autetaan toisiamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe