Minä olen 40v ja mieheni 41v

ToplessTarjooilija

Meillä ei ole enää sukupuolista kanssakäymistä.

23

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joropeamIsokyttä

no eipä hätää, kyllä se onnistuu oman käden kautta

• tinuri333

Minulla ja minun jormalla ei ole myöskään sukupuolista kanssakäymistä.
      Tai ei olisi jos ei seisoisi joka päivä kassajonossa kuin tinasotilas, jäykkänä ja valmiina taistoon.

• PappaBetaIar

Haluan sinut sugar-girl:ksi

• Tervetuloa_joukkoon

Meillä ei ole seksiä harrastettu yli kymmeneen vuoteen...siis toistemme kanssa...

• Sama täällä, siksi etsinkin satakunnasta naista jolle kelpais erotiikka ja läheisyys mukavan kunndin kanssa, vaikka salaa? Koti on siltä osin rauhoitettua aluetta... Ollut jo vuosia. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele... Mukava nainen.

• elämässäontärkeämpääkin

Me ollaan erilaisia toiset tarttee ja toiset ei ja se on ihan hyväksyttävää.

• perusasioita

Ne ketkä ei tartte, tulisi ottaa ero ja elää yksinään. Miksi kiusata niitä, jotka haluavat rakastaa ja tulla rakastetuksi.
        Rakkaus on oikein.
        Ilman rakkautta ei ole mitään.

• Paatunutko

Ei meilläkään...mies40

• reppuriika

Ei seksi ole pakollista mutta syöminen taitaa olla. Jos kaksi ihmistä pitää toisistaan ja eivät kaipaa seksiä, niin se heidän kahdenkeskinen asiansa.

• normaalionerilaista

Niin kyllä jos kummatkin ovat sitä mieltä. He ovat silloin a-seksuaaleja.
        Normaalisti ihminen kaipaa eroottisuutta elämäänsä.

• Sitäkösekaikkion

Seksitön suhde on sisarsuhde ja vaille jäävän osapuolen on lupa jakea seksiä sieltä mistä sitä saa. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi,ilman nautintoja.
      Haluttomuuteen on aina! Ihan aina jokin syy ja syy on mitä varmimmin kolmas osapuoli,son fakta ja joka muuta iniseen niin valehtelee.

• voihyvinkysya

niin ja kun suomalaisnainen on äkäinen räkäinen kiroilee sylkee ja murrosikäisen pahantuulinen nelikymppisenä mutta vastapainoksi etsii raivokkaasti prinssiä ja satulinnaa

niin on parempio paeta mutta aviossa pakotie on vaikeampaa

• Lähtökuopissa

Huono seksi tappaa halut.
        Syrjähypyistä on mahdottomasti vaivaa.
        Parasta oppia, että on elämä jatkuu kuitenkin.
        Ja jonain päivänä voi se kauan kaivattu ilmaantuakin näköpiiriin, ja silloin ei pidä aikailla.

• voihyvinkysya

jos sulla ei seiso

• Sama täällä, taitaa olla ihan normaalia...

• Lemmenkäinen

Äsken pääsin pahasta, ja muija senkun keittiössä leipoo :D

• sitten vaan vieraisiin

• Pirtelö

Ei meilläkään minä 42v ja mies 44v.....

• Pioloki

Se on piolokiaa, ei ihmistä ole tarkoitettu lisääntymään yli nelikymppisenä ja sen takia se seksikin sitten jää. Ei luonto turhaa toimintaa tue.

• auguriu

Miksi tuossa iässä enää seksuaalista kanssakäymistä pitäisi ollakaan? Eikös ne lapset ole tuohon ikään mennessä jo saatettu alulle ja voi keskittyä niiden kasvattamiseen. Jonkin ajan kuluttua sitten voikin alkaa hoita lapsenlapsia.

• Raumanjussi

Ja mää vaan omaan jopa tuhmia meno haluja, mutta kotona niitä on turha haaveilla missään muodossa. Tää on todellakin hankalaa, löytäspä jonkun luotettavan naisen missä vois toteutaa hänen ja ehkä omiakin fantasijoita.

• normaaliihminen

Outoa se on.
      Normaali ihminen on kokonainen ja kaipaa kaikkea parisuhteen alueita.
      On eriasia jos toisella on vaikka hiv , tuo kuoleman tauti.

• No nainen jos haluja riittää ja asut Satakunnan alueella, niin ota yhteyttä.... Autetaan toisiamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe