Meillä ei ole enää sukupuolista kanssakäymistä.
Minä olen 40v ja mieheni 41v
23
1248
Vastaukset
- joropeamIsokyttä
no eipä hätää, kyllä se onnistuu oman käden kautta
- tinuri333
Minulla ja minun jormalla ei ole myöskään sukupuolista kanssakäymistä.
Tai ei olisi jos ei seisoisi joka päivä kassajonossa kuin tinasotilas, jäykkänä ja valmiina taistoon.- PappaBetaIar
Haluan sinut sugar-girl:ksi
- Tervetuloa_joukkoon
Meillä ei ole seksiä harrastettu yli kymmeneen vuoteen...siis toistemme kanssa...
Sama täällä, siksi etsinkin satakunnasta naista jolle kelpais erotiikka ja läheisyys mukavan kunndin kanssa, vaikka salaa? Koti on siltä osin rauhoitettua aluetta... Ollut jo vuosia. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele... Mukava nainen.
- elämässäontärkeämpääkin
Me ollaan erilaisia toiset tarttee ja toiset ei ja se on ihan hyväksyttävää.
- perusasioita
Ne ketkä ei tartte, tulisi ottaa ero ja elää yksinään. Miksi kiusata niitä, jotka haluavat rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Rakkaus on oikein.
Ilman rakkautta ei ole mitään.
- Paatunutko
Ei meilläkään...mies40
- reppuriika
Ei seksi ole pakollista mutta syöminen taitaa olla. Jos kaksi ihmistä pitää toisistaan ja eivät kaipaa seksiä, niin se heidän kahdenkeskinen asiansa.
- normaalionerilaista
Niin kyllä jos kummatkin ovat sitä mieltä. He ovat silloin a-seksuaaleja.
Normaalisti ihminen kaipaa eroottisuutta elämäänsä.
- Sitäkösekaikkion
Seksitön suhde on sisarsuhde ja vaille jäävän osapuolen on lupa jakea seksiä sieltä mistä sitä saa. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi,ilman nautintoja.
Haluttomuuteen on aina! Ihan aina jokin syy ja syy on mitä varmimmin kolmas osapuoli,son fakta ja joka muuta iniseen niin valehtelee.- voihyvinkysya
niin ja kun suomalaisnainen on äkäinen räkäinen kiroilee sylkee ja murrosikäisen pahantuulinen nelikymppisenä mutta vastapainoksi etsii raivokkaasti prinssiä ja satulinnaa
niin on parempio paeta mutta aviossa pakotie on vaikeampaa - Lähtökuopissa
Huono seksi tappaa halut.
Syrjähypyistä on mahdottomasti vaivaa.
Parasta oppia, että on elämä jatkuu kuitenkin.
Ja jonain päivänä voi se kauan kaivattu ilmaantuakin näköpiiriin, ja silloin ei pidä aikailla.
- voihyvinkysya
jos sulla ei seiso
Sama täällä, taitaa olla ihan normaalia...
- Lemmenkäinen
Äsken pääsin pahasta, ja muija senkun keittiössä leipoo :D
sitten vaan vieraisiin
- Pirtelö
Ei meilläkään minä 42v ja mies 44v.....
- Pioloki
Se on piolokiaa, ei ihmistä ole tarkoitettu lisääntymään yli nelikymppisenä ja sen takia se seksikin sitten jää. Ei luonto turhaa toimintaa tue.
- auguriu
Miksi tuossa iässä enää seksuaalista kanssakäymistä pitäisi ollakaan? Eikös ne lapset ole tuohon ikään mennessä jo saatettu alulle ja voi keskittyä niiden kasvattamiseen. Jonkin ajan kuluttua sitten voikin alkaa hoita lapsenlapsia.
- Raumanjussi
Ja mää vaan omaan jopa tuhmia meno haluja, mutta kotona niitä on turha haaveilla missään muodossa. Tää on todellakin hankalaa, löytäspä jonkun luotettavan naisen missä vois toteutaa hänen ja ehkä omiakin fantasijoita.
- normaaliihminen
Outoa se on.
Normaali ihminen on kokonainen ja kaipaa kaikkea parisuhteen alueita.
On eriasia jos toisella on vaikka hiv , tuo kuoleman tauti. No nainen jos haluja riittää ja asut Satakunnan alueella, niin ota yhteyttä.... Autetaan toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401