Olen 13v tyttö, pituudeltani 169cm ja painan 57-58kg ja minusta tuntuu TOODELLA lihavalta. Painoni heittelee paljon yms. Syön paljon vihanneksia, hedelmiä ja marjoja mutta silti löytyy hieman tuolta alavatsasta ei muuten. (onko normaalia jos on vähän tiukemmat pikkarit päällä ja "pursuu" yli ehkä n. 1cm en osaa selittää tarkemmin :D maybe jenkat? HALUAN NE POIS) Haluaisin kovasti aloittaa juoksemisen sillä siitä mä nautin lenkkeilystä yms. mutta olen vain liian ujo tälläiseen ryhmätoimintaan, ja koulu vie likaa aikaa nii ei niihi harrastuksiinkaan ehtis. Suoraan sanoen haluan olla kevyempi ja laihempi. Ja sanotaan, että kun vielä lapsi kasvaa nii sitte tulee hoikemmaks yms. mutta ku mä oon jo sen pituuskasvuni kasvanu ja menkkani saanu ja kehittyny aikalailla mutta lantio ei oo vielä kokonaa kehittyny :/ Häiritsee vaa ku seison niin näytän perus hoikalta mutta kun istun nii tulee vähän niitä makkaroita vatsaan ja se ÄÄÄRSYTTÄÄ :D en tiiä miks mä tänne tulin jotain valittaa mutta kyllä kertokaa vinkkejä laihduttamiseen ja ymsymsymsyms oonko vähä ylipainonen tai jtn :')
Lihavako?!
Surullinenteini
2
109
Vastaukset
- Asurullinenteinimutantti
JA tässä vielä yksi kysymyt, MISSÄ HITON VAIHEESSA MUN LANTIO KEHITTYY/LEVENEE??? :D
Aabee - Taaassamaihminenap
Ja siis herran jestas, tää keskustelukenttä tulee vielä olemaan täynnä mun juttuja. Mutta siis, sen vielä sanon että lopetin n. 4kk sitten punaisen lihan syömisen, sillä se kai ei ole mutenkään hirveän terveellistä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841