Olen 13v tyttö, pituudeltani 169cm ja painan 57-58kg ja minusta tuntuu TOODELLA lihavalta. Painoni heittelee paljon yms. Syön paljon vihanneksia, hedelmiä ja marjoja mutta silti löytyy hieman tuolta alavatsasta ei muuten. (onko normaalia jos on vähän tiukemmat pikkarit päällä ja "pursuu" yli ehkä n. 1cm en osaa selittää tarkemmin :D maybe jenkat? HALUAN NE POIS) Haluaisin kovasti aloittaa juoksemisen sillä siitä mä nautin lenkkeilystä yms. mutta olen vain liian ujo tälläiseen ryhmätoimintaan, ja koulu vie likaa aikaa nii ei niihi harrastuksiinkaan ehtis. Suoraan sanoen haluan olla kevyempi ja laihempi. Ja sanotaan, että kun vielä lapsi kasvaa nii sitte tulee hoikemmaks yms. mutta ku mä oon jo sen pituuskasvuni kasvanu ja menkkani saanu ja kehittyny aikalailla mutta lantio ei oo vielä kokonaa kehittyny :/ Häiritsee vaa ku seison niin näytän perus hoikalta mutta kun istun nii tulee vähän niitä makkaroita vatsaan ja se ÄÄÄRSYTTÄÄ :D en tiiä miks mä tänne tulin jotain valittaa mutta kyllä kertokaa vinkkejä laihduttamiseen ja ymsymsymsyms oonko vähä ylipainonen tai jtn :')
Lihavako?!
Surullinenteini
2
131
Vastaukset
- Asurullinenteinimutantti
JA tässä vielä yksi kysymyt, MISSÄ HITON VAIHEESSA MUN LANTIO KEHITTYY/LEVENEE??? :D
Aabee - Taaassamaihminenap
Ja siis herran jestas, tää keskustelukenttä tulee vielä olemaan täynnä mun juttuja. Mutta siis, sen vielä sanon että lopetin n. 4kk sitten punaisen lihan syömisen, sillä se kai ei ole mutenkään hirveän terveellistä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543