Hullun aviomiehen massapostitukset Chiang maista

pähkähulluseon

Hienostunut herrasmies ja Thain aviomies innostui tekemään 60 kpl massapostituksia kun tämä kirjoitus ilmeisesti kolahti pahan kerran herkkänahkaiseen nilkkaansa jossa on korkokenkä.

" Sinua Maijapoikaa ei järjellä ole siunattu. Kirjoittelet aamusta iltaan valheita, typeriä juttuja, kopioit muiden kirjoitukset, toistelet niitä joutessasi massapostituksina ja vastaat heti muiden juttuihin vain minuuttien viiveellä. Epäilet kaikkien muiden kirjoittajien olevan joku Maija tai 2010 ja olet sitä mieltä että se onkin se kuka päivystää täällä, etkä ikäänkuin huomaa laisinkaan omaa päivystystäsi. Huhuu?? Onko siellä pääkopassasi ketään kotona? Miksi syytät jatkuvasti muita siitä mitä itse teet? Leuhkit vaikka millä ja sanot muiden olevan leuhkoja. Syytät tuntemattomia jopa siitä että he vaikuttavat olevansa normaaleja heteromiehiä. Onko ketään tässä maailmassa kenelle et olisi kateellinen, katkera ja vihainen? En usko että on.
Tiedätkö että sinun käytöksesi kertoo, se suorastaan huutaa sinun olevan surkein pelle koko maailmassa? Oletko ikinä käynyt missään, tuntenut ketään tai tehnyt mitään? Syyttelet kaikkia valehtelijoiksi jos he kertovat kokemuksistaan ja näet tuhansia maijoja joka puolella. Kuinka sekaisin voi ihminen olla???"

15

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32NumBall

      Etkö resuperse ymmärrä saat voin mitä olet tilannut pohjoisen mies on varoittanut useamman kerran, ja nyt tulee korkojen kanssa, eli peiliin katsominen auttaa tässäkin asiassa, reppana.

      • 32NumBall

        Resuperse voi olla mutta minun ei tarvitse lerpatella klo 6.00 aamulla, oletko leipäjonoon menossa sekopää... vai fattaan... repppana... muuten sinä poju olet ihan mielisairaala tasoa...


    • persläpilerpanjutut

      Alkoholistilerppa päihtyi iltaa kohti lisää, pullojenkeruukampanja oli eilen liian tuottoisa ja keskikalja, puoiksi käyneen kiljun kera tuotti tulosta Chiang Maita myöten.
      Sioillakin on paremmat kirjoitustavat, kuin Chiang Main ja Hua Hinin yhtyneillä lerpoilla.
      Eivät kirjoittele mitään.

      • 32NumBall

        Resuperse kiinnitähän huomiota hieman omiin kirjoituksiisi, arvostele sitten vasta muita reppana, kuten sanoit siollakin on paremmat tavat, kirjoituksista en tiedä kun en ole vielä nähnyt yhtään kirjoittavaa sikaa, ja tuskin ihan vähään aikaan näenkään... Sinä varmasti olet nähnyt kuten lerppoja, onkopoikia, sika-amaliaa siinä ei yksi lentävä sika mitään en merkitse... eli muista poju lääkkeet... olet todellakin niiden tarpeessa...


      • ontyypillinennumball
        32NumBall kirjoitti:

        Resuperse kiinnitähän huomiota hieman omiin kirjoituksiisi, arvostele sitten vasta muita reppana, kuten sanoit siollakin on paremmat tavat, kirjoituksista en tiedä kun en ole vielä nähnyt yhtään kirjoittavaa sikaa, ja tuskin ihan vähään aikaan näenkään... Sinä varmasti olet nähnyt kuten lerppoja, onkopoikia, sika-amaliaa siinä ei yksi lentävä sika mitään en merkitse... eli muista poju lääkkeet... olet todellakin niiden tarpeessa...

        Luetun ymmärtäminen puutuu persläpilerpoilta...


      • 32NumBall

        Resuperse siis ei mene jakeluun olet itse 100% vastuussa näistä kirjoituksista, todellinen rattayanpoju olet reppana...


      • MaijanLaiffii
        ontyypillinennumball kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen puutuu persläpilerpoilta...

        Kun kerran ymmärrät niin lueppa tuo aviomiehen viesti tuosta alempaa.


      • lerppojeneloa
        32NumBall kirjoitti:

        Resuperse siis ei mene jakeluun olet itse 100% vastuussa näistä kirjoituksista, todellinen rattayanpoju olet reppana...

        Ei todellakaan tajua mitään, persläpilerpanjutut nimimerkiltä sai vihjeen, että siat eivät kirjoittele mitään ja heti perään kertoo, ettei ole nähnyt yhtään kirjoittvaa sikaa.

        Voiko yksinkertaisempaa palstalaista ollakaan kuin NumBall ja yhtynyt ChiangMainsa?
        Vastaan itse ekana: Ei.


      • 32NumBall

        Resuperse oletko päässyt jo sivistyksessä niin pitkälle että tiedät ettei lehmät lennä eikä siat kirjoita, ei se suomen koululaitos ihan perseestä olekaan, reppana....


    • ChiangMaiAviomies1

      Hyvää huomenta sinne suomeen Maija.

      Tämä on viimeinen viestini tällä nimimerkillä.

      Aloituksesi tueksi kopioi tähän alle väittämäsi kirjoitukseni Harley ajostani Chiang Maista Phukettiin ja Hua Hiniin.
      Mikäli sen teet, poistun.

      Mikäli et tee, niin juttu jatkuu.

      Selkoselvitys siis, voit jatkaa BablaGagaasi ja minä omaani, tai sinulta löytyy ryhtiä väitteittesi tueksi.

      Vielä kerran, en jatka väittelyä kanssasi, joten seliselit voit jättää äidillesi.

      SINUN ON KORKEA AIKA PÄÄTTÄÄ OLENKO TARUA VAI TOTTA JA OLETKO SINÄ SIELLÄ VAI TÄÄLLÄ.

      • persläpilerpanjutut

        Huutele, mitä huutelet persläpilerppa!
        Voit kuvitella kaikki kirjoittajat Maijoiksi, miten vain!
        Sinua viisaampia ovat kuitenkin, arvoton persläpilerppa...


      • MaijanLaiffii
        persläpilerpanjutut kirjoitti:

        Huutele, mitä huutelet persläpilerppa!
        Voit kuvitella kaikki kirjoittajat Maijoiksi, miten vain!
        Sinua viisaampia ovat kuitenkin, arvoton persläpilerppa...

        Huutelu jatkuu kuten tahdot Maija ja lueppa omia kirjoituksiasi Maija-aloitusten vastauksista.

        Onko tänään mukavan positiivinen mieli Rakas Pattayan ystävä ?


      • 32Numball
        persläpilerpanjutut kirjoitti:

        Huutele, mitä huutelet persläpilerppa!
        Voit kuvitella kaikki kirjoittajat Maijoiksi, miten vain!
        Sinua viisaampia ovat kuitenkin, arvoton persläpilerppa...

        Resuperse ei haittaa mitään maijotella, sinä kuvittelet kaikki arvottomiksi persläpilerpoiksi, joten mikä muuttuu, siis et ymmärrä että olet itse saanut tämän aikaiseksi... reppana, maija...


    • MaijaHämähäkkimies2010

      Mitä kummaa, onko aviomies olemassa, eikö se ookaan taruolento, no voi harmin paikka.

    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe