Matkailupalstan häiriköt?

Palstalainen

Ovatko kaikki Hua Hiniin ja Chiang Maihin haluvat suomalaismatkailijat yhtä hulluja, kuin tämä yhdeksi lerpaksi sulautunut kaksikko, joka millä nimimerkillä milloinkin esittää typeryyksiään palstoilla.
Hehän käyttävät nimimerkkeinään esim: 32NumBall, ChiangMaiAviomies1, aiemmin mm. OtaHanuriinPoju ja sadat muut.
Olisiko ylläpidon aika puuttua kovalla kädellä näiden persläpilerppoina tunnettuje henkilöiden kirjoituksiin, antamalla heille bannit sopivaksi ajaksi.
Hehän ovat vai Suomesta kirjoittavia köyhiä ihmisriepuja, jotka kuvittelevat säälittävässä köyhyydessään kaikki matkansa ja omistuksensa kaukomaille.

Todellakaan en usko, että ainoakaan todellinen Hua Hinin tai Chiang Main matkailija voi olla näin typerä, kuin tuo lerppa reppana.

Edelläolevaan viitaten, toivonkin, että ylläpito lopettaa tuon räävittömän lerpan kirjoitukset palstoilla, jotta olisi mahdollisuus asiallisten matkailuaiheiden kirjoittamiseen.

17

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persläpesi

      Katso Maija peiliin, istahda hetkeksi, funtsi, katso hyvin kasvatettujen lastesi kuvia ja jatka persläpikirjoittelujasi ihmetellen, miksi tämänkin aloituksen jouduit tekemään.

    • Thaimaanvaeltaja

      Hyvä, mikäli ylläpidolta löytyisi riittävästi ryhtiä lopettaa lerpan kirjoitukset!
      Tuollaista sotkua, ei normaali ihminen saa aikaan, mitä palstoilla on alkanut tapahtumaan.

      • OmpelijaNainenPattis

        Mihin vaeltajalle voi lähettää hamekankaan, vai vaellatko Jyväskylän ja Tuusulan väliä Maijan kanssa pikkubussilla, jossa 10 Pattayan rakasta ystävää ?


      • lerppaosaakaiken
        OmpelijaNainenPattis kirjoitti:

        Mihin vaeltajalle voi lähettää hamekankaan, vai vaellatko Jyväskylän ja Tuusulan väliä Maijan kanssa pikkubussilla, jossa 10 Pattayan rakasta ystävää ?

        Persläpilerpasta tullut ompelija, kait Nasan hommissa siihen tottuikin ja sateenkaariaatteen edustajana oli haluttu hameompelija, ympäri Vantaan ulottui reviirinsä, ei ollut vain Hiekkaharjun kaltaistensa puvustaja.
        Kaukomaillekin olivat tuttunsa ladypojille vieneet Hua Hiniä ja Chiang Maita myöten. Chiang Main ladyboy hammaslääkäri oli kiitoskortinkin lähettänyt ja pyytänyt käymään, luvaten täyden ylläpidon ja yöhoivan.


      • VexVaanJaHeti
        lerppaosaakaiken kirjoitti:

        Persläpilerpasta tullut ompelija, kait Nasan hommissa siihen tottuikin ja sateenkaariaatteen edustajana oli haluttu hameompelija, ympäri Vantaan ulottui reviirinsä, ei ollut vain Hiekkaharjun kaltaistensa puvustaja.
        Kaukomaillekin olivat tuttunsa ladypojille vieneet Hua Hiniä ja Chiang Maita myöten. Chiang Main ladyboy hammaslääkäri oli kiitoskortinkin lähettänyt ja pyytänyt käymään, luvaten täyden ylläpidon ja yöhoivan.

        Minun mielestäni tämä nimimerkki "lerppaosaakaiken" tulisi poistaa eliniäkseen palstalta niin matkailupalsta palautuisi matkailupalstaksi muutamassa sekunissa.
        Mikäli tuo teksti ei ole mielisairaalatasoa, niin HALOO.


      • lerppahanse
        VexVaanJaHeti kirjoitti:

        Minun mielestäni tämä nimimerkki "lerppaosaakaiken" tulisi poistaa eliniäkseen palstalta niin matkailupalsta palautuisi matkailupalstaksi muutamassa sekunissa.
        Mikäli tuo teksti ei ole mielisairaalatasoa, niin HALOO.

        lerppa se jaksaa


      • Anonyymi
        lerppaosaakaiken kirjoitti:

        Persläpilerpasta tullut ompelija, kait Nasan hommissa siihen tottuikin ja sateenkaariaatteen edustajana oli haluttu hameompelija, ympäri Vantaan ulottui reviirinsä, ei ollut vain Hiekkaharjun kaltaistensa puvustaja.
        Kaukomaillekin olivat tuttunsa ladypojille vieneet Hua Hiniä ja Chiang Maita myöten. Chiang Main ladyboy hammaslääkäri oli kiitoskortinkin lähettänyt ja pyytänyt käymään, luvaten täyden ylläpidon ja yöhoivan.

        Khiiiiijaiiii..!!


    • 66554466

      Asiallinen aloitus

    • ChiangMaiAviomies1

      MINULLA ON RATKAISU PULMAAN !!!!!!

      Pattayan Rakkaiden ja Hua Hinin Ystävien äidit / äiti lukee kaikki kirjoitukset joissa on sana persläpi.
      Tämän jälkeen äiti ottaa Maijaa loppakorvasta kiinni ja vemputtaa, jonka jälkeen antaa tukkapöllyä.
      Bannaa viikkorahan, ottaa tietsikan pois ja määrää kotiarestiin.

      Näin pulma on poistunut ajaksi, jonka Maija viettää huoneessaan ilman tietsikkaa ainakin.

      • onsetosihäirikkö

        Hyviä, peräti hyviä neuvoja antaa, tänäänkin kymmeniä häirikköviestejä eri palstoille kirjoitellut häirikkö.


      • Mustanaamio2010
        onsetosihäirikkö kirjoitti:

        Hyviä, peräti hyviä neuvoja antaa, tänäänkin kymmeniä häirikköviestejä eri palstoille kirjoitellut häirikkö.

        Lue "häirikköviestien" vastausten aivopierut ja kerro kirjoituksesi lapsillesi kysymyksellä, onko isi täysillä matkassa ?


      • sellaisianaamioita
        Mustanaamio2010 kirjoitti:

        Lue "häirikköviestien" vastausten aivopierut ja kerro kirjoituksesi lapsillesi kysymyksellä, onko isi täysillä matkassa ?

        lerpat vuorotellen kirjoittelevat mielikuvitus Hua Hinistä ja Chiang Maista, sitähän he tekvät aamusta iltaan, kas kun sossu maksaa puheimenkin, netin kera, niin täällä palstoilla on helppoa olla rahamiehiä.
        Yhteiskunnannaamioita ovat!


      • OmaRahaMaija2010
        sellaisianaamioita kirjoitti:

        lerpat vuorotellen kirjoittelevat mielikuvitus Hua Hinistä ja Chiang Maista, sitähän he tekvät aamusta iltaan, kas kun sossu maksaa puheimenkin, netin kera, niin täällä palstoilla on helppoa olla rahamiehiä.
        Yhteiskunnannaamioita ovat!

        Ihanko omilla rahoillas provoilet Maija, kunnioitettavaa toimintaa sinulta.


      • Puheimenkin2010
        sellaisianaamioita kirjoitti:

        lerpat vuorotellen kirjoittelevat mielikuvitus Hua Hinistä ja Chiang Maista, sitähän he tekvät aamusta iltaan, kas kun sossu maksaa puheimenkin, netin kera, niin täällä palstoilla on helppoa olla rahamiehiä.
        Yhteiskunnannaamioita ovat!

        Ei oo puheimenkaa.


    • PaavoPohjanmaalta

      Todellisia palstahäiriköitä nuo kaksi lerppa, vai onko kuitenkin vain yksi?
      Sanotaan, että hulluilla on halvat huvit ja kyllä heidän sepustuksiaan lukiessa on helppoa todeta se todeksi.

      • Laaturotunainen

        Ootko Paavo Lapualta etiäppäin, kuten minäkin ?


    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe