POSTI ei toimi - milloin kunnossa??

Missä tieto postin käyttökatkosta ja sen korjaamisaikataulusta?
Posti oli epävakaa jo viime viikolla, mutta perjantain jälkeen en ole päässyt lukemaan postejani lainkaan.

Antaa aiheettoman herjan:
Virhe
Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi.

Ja väläyttelee 'palvelin ei saatavilla' ilmoitusta.

Eilen soitin tuen numeroon, sanottiin, että ongelma tiedossa ja korjataan maanantain aikana.
Ei ole korjattu.

Ja kyllä, olen kokeillut eri selaimia ja kyllä, olen ottanut yhtettä myös palautelomakkeella.

Milloin posti on jälleen kunnossa??
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

No se posti ei ole ollut kunnossa koko tällä vuosituhannella. Eikä tulekaan. Mutta pitäkää kiinni vain toimimattomuudesta ja itkekää. Se kun tuntuu teitä helpottavan.

Me muut olemme vaihtaneet toimivaan.
Ilmianna
Jaa
Kannattaa unohtaa selain kokonaan kun puhuu sähköpostista. Suomi24_n posti toimii ilman ongelmia oikealla sähköpostiohjelmalla. Tälläkin palstalla ollut jatkuvasti ohjeita ja neuvoja.

Kännyköissä ja tietokoneissa on valmiiksi sähköpostiohjelma ja käyttö on helppoa, riittää että kirjautuu sähköpostiosoitteella. Suosittelen todellakin vaihtamaan, mutta siis edelleen käyttämään Suomi24:n sähköpostia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tyhmä kommentti.
Miksi muut sähköpostit toimivat selaimella täydellisesti?
Miksi Suomi24 ei?

Kyllä vika on SUomi24:n sähköpostissa!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Iso-vika kirjoitti:
Tyhmä kommentti.
Miksi muut sähköpostit toimivat selaimella täydellisesti?
Miksi Suomi24 ei?

Kyllä vika on SUomi24:n sähköpostissa!
Miksihän sinullakin on tietokoneessasi ja kännykässäsi, ja tabletissasi sähköpostiohjelma? Ihanko vain turhan takiako?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
31.8 huoltokatko. On se kumma kun näitä huoltokatkoja tulee silloin tällöin, mutta siltikään ei aina toimi moitteetta. Minulla itselläni ei ole kylläkään ollut nyt ongelmaa.
Ilmianna
Jaa
Olen lopettanut Suomi24:n sähköpostin jo aikaa, välillä vain siivoa roskapostia sieltä. Yleensä aukeaa oikein hyvi, mutta nyt ei vain toimi.
Ilmianna
Jaa
Posti ei toimi ei. Kyllä on hyvät huollot tehty kun aina jotakin sähellystä. Tänään kolme postia pystyi lähettämään ja nyt kaputt. Herjaa vaan Pian entinen käyttäjä
Ilmianna
Jaa
Kannattaa jo uskoa. Posti ei ole toiminut koko tällä vuosituhannella eikä ole mitään indisitiota, että se joskus voisi toimia.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

POSTI ei toimi - milloin kunnossa??

Missä tieto postin käyttökatkosta ja sen korjaamisaikataulusta?
Posti oli epävakaa jo viime viikolla, mutta perjantain jälkeen en ole päässyt lukemaan postejani lainkaan.

Antaa aiheettoman herjan:
Virhe
Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi.

Ja väläyttelee 'palvelin ei saatavilla' ilmoitusta.

Eilen soitin tuen numeroon, sanottiin, että ongelma tiedossa ja korjataan maanantain aikana.
Ei ole korjattu.

Ja kyllä, olen kokeillut eri selaimia ja kyllä, olen ottanut yhtettä myös palautelomakkeella.

Milloin posti on jälleen kunnossa??

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta