Asumme syrjäisellä vanhalla maatilalla ja koiramme möyrii aina tuolla ulkokäymälämme takana. Ahmii mielellään myös kissojemme 3kpl ulosteet suoraan suuhunsa.
Mitä asialle voi tehdä?
-Kiitos
Onko koiramme koprofiili ?
18
401
Vastaukset
- yksiskävaan
Perhananan hurtta on popsinut minunkin pökäleet, löin hesarilla sitä takapuoleen!
- namskispaskaa
Mitä ruokaa se saa? Toisinaan paskan, mullan, juurien jne syönti voi johtua siitä että ei saa tarpeeksi vitskuja ja mineraaleja omasta ruuasta
- kikkakolmonenn
Voi syödä huvikseen tai sitten kyse on jostain puutoksesta. Mitä ruokaa se syö?
- ap_vastaa__
Mutt tää meijjän hurtta, ei ookkaan mikään prkl taskupuudeli!!!
- Onseäläväitä
Älähän laseta luikuria. Ne on ne taskupuudelit juuri jotka niitä paskakikkareita syövät. Mammat koittaa hiukan hillitä: Ei Fifi, et saa, hyi tuhma mussukka. Ja Fifi jatkaa popsimistansa entiseen tahtiin.
- älä_lässytä_
Älä viitsi lässyttää! Ei se ole puudeli , vaan metsäsian ja jakrusselin risteytys.
- eijösses
Täällä näemmä jotkut mielisairaustapaukset jaksaa trollailla. Sääliksi käy parkoja. Mahtoi olla köyhä lapsuus kun ei parempaa tekemistä keksi kuin olla idiootti keskustelupalstalla. Lyön vetoa että tähänkin kommenttiin kirjoittanevat jotakin älyvapaata. Jos siitä tulee parempi mieli, niin antaa mennä vaan :) ehkä joskus teilläkin on ihan kunnollinen elämä jossa on sisältöä.
- onkoapuasaatavilla
Nimim "Eijösses," tässä ap hei. Minun ruokavalioni on ihan yhtä arvokas kuin sinunkin! Ja sitä paitsi trendikkäämpi, koska kierrätän!
- onkoapuasaatavilla_Aito
Tiedätkös muuten että nimim varkaus on rikos!!!
Terv. Aito onkoapuasaatavilla - onkoapuasaatavilla_Aito
onkoapuasaatavilla_Aito kirjoitti:
Tiedätkös muuten että nimim varkaus on rikos!!!
Terv. Aito onkoapuasaatavillaHevonpaskaa. Toisen oikealla nimellä esiintyminen on joissain tapauksissa, nimimerkilä ei ole
- Koirulin.äippä
Koirulit ovalt ihanuilisia!
- BARF-entusiasti
Kyseessä on rotuominaisuus. Karuihin vuoristo-olosuhteisiin sopeutuneet vahtikoirarodut käyttävät kaiken saatavilla olevan ravinnon hyödykseen ja syövät myös muiden eläinten ulosteita. Vielä tavallisempaa on, että emä syö omat pentunsa heti synnytyksen jälkeen. Emän lisäksi kaikki muutkin lauman jäsenet saattavat hotkaista avuttomat pennut suuhunsa, ne eivät näe niitä vielä koirina, vaan uutena, kiinnostavana ruokana. Tämä pätee myös tietysti perheen lapsiin.
- onkoapuasaatavilla_Aito
Tahtoisin itse syödä paskaa, mutta koirat ahmii aina kaiken!
- 3inst3in
Koirat eivät jaksa syödä rajattomasti, joten paskantuotannon volyymia on lisättävä. Tai voithan sekoittaa omaasi ja koiranpaskaan esim leseitä, niin on enemmän suötävää
- herkkuhautaus
Koira on raadonsyöjä. Puolimädät ruumiit maistuvat sille parhaiten.
- onkoapuasaatavilla
Ilmankos koirani pureskelee oman paskansa lisäksi vastaantulijoita. Hassu luulee, että ihminen kuolee jos vaikka sormen puree irti. Koiru on niin pettynyt aina, kun purtu ei muutukaan raadoksi.
Mutta ennenpitkää onnistaa varmasti, pitää vain jaksaa yrittää!
- Anonyymi
prrhyyy
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289