Onko jollain kokemuksia Passatin ALT mottoriin sopivista öljyistä? Mikä öljy pysyisi parhaiten koneessa? Mobil 1 5w-50:kin tahtoo kulua.
Mikä öljy pysyy ALT moottorissa?
11
2103
Vastaukset
- eururu
Control, Alt ja Delete moottorit ovat kuuluisia suuresta öljynkulutuksesta. Pitäisi koneistaa kone uudelleen mutta taloudellisesti tämä ei ole mielekästä. Eli ostat vaan öljyä ja lisäilet.
- Paskatti
Minä koneistin ja öljynkulutus laski huomattavasti :) Olen ollut todella tyytyväinen :):)
- hoonataan
Missä? Laita kuitit jakoon, niin voi tulla koneistamoon muitakin asiakkkaita, kuin sinä.
- Kuittikauppaa
hoonataan kirjoitti:
Missä? Laita kuitit jakoon, niin voi tulla koneistamoon muitakin asiakkkaita, kuin sinä.
Ihan menet sinne koneistamoon ilman kuitteja,kyllä sieltä sen kuitin saat!!
- sormipoisnenästä
Kokeile Valvolinen MaxLifeä
- Urpopaavo
Mun autossa auttoi Forte-lisäaine. Laittoivat huollon yhteydessä ja öljyn menekki väheni huomattavasti.
- teesääkin
Öljyrenkaat vain juntturassa, forte lutraus saa noet poistumaan jopa niistäkin?
- HOLISTI74.91
stp stop mokea moottori täyteen :)
- ainavoilisätä
Volsun moottorissa ei pysy sisällä muu kuin uistin.
- boobooo
Nyt on passatin fsi moottoriremontti tehty ja ei kuluta enää öljyä.Vaihdoin uudet männät ja laakerit ym ym............ Olihan sillä jo ajettu yli 500000km.
- kerranpassat
Tuollainen raskas polttoöljy pysyy melkein missä tahansa. Ja on edullista, jos sitä vähän kuluisikin. Koeta sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840