J.V.
Eipä mene reppanalla hyvin.
Ha, ha, haaaaa.
Buhahahahaa
23
4110
Vastaukset
- Nasimas
M.P itkee kun kaljat loppui ja tissienväli haisee kun näkkärinmurusia meni väliin?
- Leppäkoskellanykyään
Joo ei mee hyvin ei,se pöllii kaikkien pyörät ja vetää kamaa vaan,ei kumma kun on leppäkoskeltakin alkanu pyörät häviin kun sinne muutti.ääliö
- Nosurunvalittelutsinne
Vai on pelle sinne muuttanut.
- Jaykas
"Sanalla karma (sanskritia, devanagari: कर्म; 'teko', 'toiminta'; paaliksi kamma) tarkoitetaan yleensä buddhalaisuudessa, hindulaisuudessa ja jainalaisuudessa esiintyviä syyn ja seurauksen toimintaa kuvaavia oppeja. On huomattava, että karman merkitys eri uskonnoissa poikkeaa toisistaan.
Näiden oppien mukaan jokaisen elävän olennon nykyinen olotila on suoraa seurausta menneisyydessä tehdyistä teoista. Karma on näiden tekojen alati muuttuva summa. Monesti karman katsotaan säilyvän myös kuolemassa, vaikkei varsinaiseen jälleensyntymään uskottaisikaan. Samaan tapaan nykyiset teot vaikuttavat tulevaisuuteen, myös tuleviin jälleensyntymiin. Pahat teot voivat johtaa jälleensyntymään huonommissa oloissa, jopa eläimenä. Teoiksi lasketaan myös ajatukset ja sanat. Mielentila, jossa teot tehdään, voi vaikuttaa kertyvän karman määrään ja laatuun."
Lähde: Wikipedia - Milffi45
Ihana mieshän se on
- Hamettaostamaan
Eihän se ole edes mies.
- Palikoidenpalikka
Lujaa menee.
- Miljoonaaa
Sehän voitti jokerissa 1/3
- Snttivntti
Toiminnasta päätellen imenyt amfetamiinilla ym. kamalla kahden kämmenen kokoisen reijän aivoihinsa. Kunnon luuseri.
- Tyhjäpääpösilö
Joo, toi sälli on ihan kamapää. Tajuaisi pölvästi häipyä näiltä nurkilta.
- Julli_juho
Ehhehe kamaa vetelen ... Riippuu kamasta, eilen vedin puita perässä naapurin mammamummoa auttaakseni
.. toki siis piripäissään oon. Jos vaikka seulat käykää kattoo 4kk no shhh pojat ja sanokaa keitä olette ja täälä mä tki420 oon kokoajan .. höppänät 🖖❤️ - Pullamössö
Julli_juho kirjoitti:
Ehhehe kamaa vetelen ... Riippuu kamasta, eilen vedin puita perässä naapurin mammamummoa auttaakseni
.. toki siis piripäissään oon. Jos vaikka seulat käykää kattoo 4kk no shhh pojat ja sanokaa keitä olette ja täälä mä tki420 oon kokoajan .. höppänät 🖖❤️Aurinko sulattaa piripäätä, käkkii puskissa näpillä.
- romuna
Muuttaa hämeenlinnaan
- Julli_juho
En mä minnekään kämäseen kaupunkiin muuta .... Enhän mää voi harrastaa mitään omia metsäleikkejä siellä edes. Ottakaa selvää asioista 0404110184 ja jokainen vitun trolliurpo voi soittaa mulle ja toki kauniit naisolennot.. ei ne kaks jotka sanoo mun pöllivän OMASTA PYÖRÄSTÄ SATULAA TOISEE ja meillä Leppäkoskella on oma ryhmä missä ilmoitetaan tämmöset asiat kun pyörän katoamisesta kissaaan .. tervetuloa maalle äitin pikkupullamössykät ,mää laitan sumpit pihiseen.
T:Julli a.k.a Juho vainikainen - LapinSomali
Julli_juho kirjoitti:
En mä minnekään kämäseen kaupunkiin muuta .... Enhän mää voi harrastaa mitään omia metsäleikkejä siellä edes. Ottakaa selvää asioista 0404110184 ja jokainen vitun trolliurpo voi soittaa mulle ja toki kauniit naisolennot.. ei ne kaks jotka sanoo mun pöllivän OMASTA PYÖRÄSTÄ SATULAA TOISEE ja meillä Leppäkoskella on oma ryhmä missä ilmoitetaan tämmöset asiat kun pyörän katoamisesta kissaaan .. tervetuloa maalle äitin pikkupullamössykät ,mää laitan sumpit pihiseen.
T:Julli a.k.a Juho vainikainenEn minä minnekään maalle halua. Haluan itse päättää.
- Sivustaseurannut
Julli_juho kirjoitti:
T:Julli a.k.a Juho vainikainenJätkä ajaa pyörällä ilman satulaa, siis tappi per....sä.
- Missäpölhöluuraa
Missä tämä satulanhinkkaaja nykyisin lymyää?
Jossakin Leppäjosken pusikissako?
Ei ole Turengissa pahemmin näkynyt, eikä kyllä tarvitse näkyäkkään. - potkukelkailija
Ajako ladalla kesäisin
- Keke22
Joo tää äijä on iha sekasi. Monee kertaa uhannu tappaa lapsia. Ja välillä kuuluu hirvee huuto sieltä sen takapihalta
- anonyymi_FyN
Yllättääkö tuommonen käytös narkkarilta. Ei minua. Eipä ole näkynyt sitä enään leppäkoskellakaan. Kai liian pienet huumepiirit kylässä
- Etsiinuoriatyttöjä
Nykyään niinku narkkarilla on tapana. Hämeenlinnassa narkkailee nykyään
- Anonyymi
Missäs tämä kyseinen reikäpää nykyisin majailee, kun ei pahemmin ole näkynyt?
- Anonyymi
Hämeenlinnassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875