Hyvää päivää, arvoisat Renault ihmiset! Tyttäreni on hankkinut Renault Scenic henkilöauton, vm.2001, ja nyt on etsinnässä toiset vanteet. Elikkä kysymys on, mistä löytyisi 15" hyvät vanteet lapselleni? Onko jossakin muun merkkisessä autossa vastaavalla pulttijaolla olevia? Sitten kiinnostaisi myös sellainen asia, että mitä pitää sisällään ns. Optimal-huolto? Ei ole muuta merkintää huoltokirjassa, ja mietityttää jakohihnan ikä. Oikein paljon kiitoksia jo etukäteen, itse olen enemmänkin Peugeot-miehiä. Tyttärelläni vaikuttaisi olevan kuitenkin jonkinlainen suuntaus oikeaan.
Vanteitajavanteita
205GTI
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906