Moi! oon 13v tyttö. Oon 182cm pitkä ja painan 80kg. Kysymys kuuluu:Oonko ylipainonen?Harrastan kyllä koripalloa kolma kertaa viikossa ja pyöräilen jokapäivä kouluun. Joskus käyn frendin kaa kävelylenkillä. Syön yleensä päivässä aamupalan,koulussa tarjottavan Lounaan,kotona päivällisen,välipalan ja iltapalan.En syö herkkuja todellakaan jokapäivä. Onko painoni ok tän pituselle?
oonko normaali painonen
4
179
Vastaukset
- Lbsnepcj
On vaikea sanoa mutta sen voin sanoa että oot läski
- Normaalii
Ei kannata tääl kysyy tai saaattaa anonyymi jonnet kirjotella mitä sattuu
Olet BMI:nkin mukaan normaalipainoinen.
BMI tosin heittää lyhyillä ja kaltaisillasi pitkillä ihmisillä, koska BMI:n kehittäjät olivat matemaattisesti niin alkeellisia, että eivät ymmärtäneet ihmisen painon kasvavan pituuden kuutiossa, eikä neliössä.
Peili on tosin vaakaa parempi mittari. Tuskinpa noin pitkänä näytät pullukalta.- Anonyymi
Ei tuo BMI tosiaan mikään varma mitta ole, vain hieman suuntaa-antava. Asiaan vaikuttaa myös luuston rakenne siinä mielessä että onko luusto 'vankempi' vaiko ei, ja onko esim. hartia leveämmät vai kapeammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4563895Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743046Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461450- 831264
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19118817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291122Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14902- 57864
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58856Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.68790