Moi! oon 13v tyttö. Oon 182cm pitkä ja painan 80kg. Kysymys kuuluu:Oonko ylipainonen?Harrastan kyllä koripalloa kolma kertaa viikossa ja pyöräilen jokapäivä kouluun. Joskus käyn frendin kaa kävelylenkillä. Syön yleensä päivässä aamupalan,koulussa tarjottavan Lounaan,kotona päivällisen,välipalan ja iltapalan.En syö herkkuja todellakaan jokapäivä. Onko painoni ok tän pituselle?
oonko normaali painonen
4
225
Vastaukset
- Lbsnepcj
On vaikea sanoa mutta sen voin sanoa että oot läski
- Normaalii
Ei kannata tääl kysyy tai saaattaa anonyymi jonnet kirjotella mitä sattuu
Olet BMI:nkin mukaan normaalipainoinen.
BMI tosin heittää lyhyillä ja kaltaisillasi pitkillä ihmisillä, koska BMI:n kehittäjät olivat matemaattisesti niin alkeellisia, että eivät ymmärtäneet ihmisen painon kasvavan pituuden kuutiossa, eikä neliössä.
Peili on tosin vaakaa parempi mittari. Tuskinpa noin pitkänä näytät pullukalta.- Anonyymi
Ei tuo BMI tosiaan mikään varma mitta ole, vain hieman suuntaa-antava. Asiaan vaikuttaa myös luuston rakenne siinä mielessä että onko luusto 'vankempi' vaiko ei, ja onko esim. hartia leveämmät vai kapeammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980